GOFIN wspiera UNICEF w pomocy dzieciom na całym świecie
Stowarzyszenie UNICEF Polska
ul. Rolna 175 D
02-729 Warszawa
mkacprzak|unicef.pl| |mkacprzak|unicef.pl
+48 509 224 588
www.unicef.pl/
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN po raz kolejny przedłużyło udział w programie „Przyjaciel UNICEF”. Wsparcie finansowe firmy przyczyni się do pomocy najbardziej potrzebującym dzieciom na świecie.
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN wspiera UNICEF już od ośmiu lat. W 2013 r. przekazało darowiznę na rzecz dzieci poszkodowanych na skutek klęski żywiołowej na Filipinach. W kolejnych latach UNICEF również mógł liczyć na pomoc firmy, zwłaszcza w sytuacji nagłych kryzysów humanitarnych. Przykładem jest wsparcie po trzęsieniu ziemi w Nepalu czy tsunami w Indonezji. Wydawnictwo GOFIN przekazało również środki w ramach kampanii UNICEF Polska „Więcej niż dzień” w 2018 roku, w której UNICEF apelował o pomoc dla noworodków oraz opiekę okołoporodową dla matek i kobiet w ciąży. W 2020 roku firma zaangażowała się także w akcję pomocową dla dzieci w Jemenie.
Obecne wyzwania związane z pandemią COVID-19 powodują, że wsparcie dla dzieci jest teraz potrzebne bardziej niż kiedykolwiek. Ograniczony dostęp do edukacji, rosnąca skala ubóstwa i niedożywienia to codzienność najmłodszych w wielu krajach rozwijających się. UNICEF dzięki wsparciu Darczyńców indywidualnych i biznesowych może skutecznie nieść pomoc najbardziej potrzebującym.
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN regularnie wspiera nasze działania na całym świecie. Dzięki pomocy firmy możemy ratować zdrowie i życie dzieci oraz poprawić ich warunki życia, szczególnie w tym trudnym czasie. To ogromne wsparcie, które powinno być przykładem dla innych przedsiębiorstw, powiedział Marek Krupiński, Dyrektor Generalny UNICEF Polska.
Kontynuacja udziału w Programie „Przyjaciel UNICEF” jest ważnym aspektem naszej działalności. Cieszymy się, że możemy uczestniczyć w tym niezwykłym projekcie, niosącym pomoc potrzebującym dzieciom, żyjącym w najbardziej zagrożonych dla nich miejscach na ziemi. Szczególnego znaczenia nabierają działania realizowane przez UNICEF w tym bardzo wymagającym pandemicznym czasie. Jak obserwujemy UNICEF niesie pomoc nie tylko żywnościową czy wodno-sanitarną, ale również buduje ośrodki edukacyjne, organizuje szczepienia, stanowi natychmiastową pomoc w sytuacjach zagrożeń – wszystkie te działania w znaczący sposób wpływają na jakość i bezpieczeństwo dzieci żyjących w zagrożonych rejonach – dlatego jesteśmy dumni, że możemy być częścią tej wyjątkowo skutecznej działalności, mówi Czesław Sławski, Prezes Zarządu Wydawnictwa Podatkowego GOFIN.
„Przyjaciel UNICEF” to program skierowany do średnich i dużych przedsiębiorstw, które chcą pomagać dzieciom realizując koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu. To szyta na miarę przedsiębiorców propozycja współpracy z organizacją, która niesie dzieciom pomoc żywnościową, wodno-sanitarną, medyczną czy edukacyjną. Więcej informacji na stronie unicef.pl/biznes.
WYDAWNICTWO PODATKOWE GOFIN
Od ponad 32 lat Wydawnictwo Podatkowe GOFIN dostarcza firmom, instytucjom i klientom indywidualnym fachowych informacji i wyjaśnień dotyczących praktycznego stosowania przepisów z zakresu: podatków, rachunkowości, ubezpieczeń i prawa pracy. Kompleksowość i wygodę w dostępie do informacji zapewnia szeroka gama produktów obejmująca czasopisma specjalistyczne, Gazetę Podatkową, książki, serwisy internetowe i programy multimedialne.
UNICEF
UNICEF to organizacja humanitarna i rozwojowa od 75 lat działająca na rzecz dzieci. Od ratujących życie szczepień, przez budowę szkół, po natychmiastową pomoc w sytuacji klęski humanitarnej - UNICEF robi wszystko, aby dzieciom żyło się lepiej. Pracuje w małych wioskach i z rządami państw, bo uważa, że każde dziecko, niezależnie od miejsca urodzenia, koloru skóry czy religii, ma prawo do zdrowego i bezpiecznego dzieciństwa. Więcej informacji na stronie unicef.pl.

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.