GOFIN wspiera UNICEF w pomocy dzieciom na całym świecie
Stowarzyszenie UNICEF Polska
ul. Rolna 175 D
02-729 Warszawa
mkacprzak|unicef.pl| |mkacprzak|unicef.pl
+48 509 224 588
www.unicef.pl/
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN po raz kolejny przedłużyło udział w programie „Przyjaciel UNICEF”. Wsparcie finansowe firmy przyczyni się do pomocy najbardziej potrzebującym dzieciom na świecie.
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN wspiera UNICEF już od ośmiu lat. W 2013 r. przekazało darowiznę na rzecz dzieci poszkodowanych na skutek klęski żywiołowej na Filipinach. W kolejnych latach UNICEF również mógł liczyć na pomoc firmy, zwłaszcza w sytuacji nagłych kryzysów humanitarnych. Przykładem jest wsparcie po trzęsieniu ziemi w Nepalu czy tsunami w Indonezji. Wydawnictwo GOFIN przekazało również środki w ramach kampanii UNICEF Polska „Więcej niż dzień” w 2018 roku, w której UNICEF apelował o pomoc dla noworodków oraz opiekę okołoporodową dla matek i kobiet w ciąży. W 2020 roku firma zaangażowała się także w akcję pomocową dla dzieci w Jemenie.
Obecne wyzwania związane z pandemią COVID-19 powodują, że wsparcie dla dzieci jest teraz potrzebne bardziej niż kiedykolwiek. Ograniczony dostęp do edukacji, rosnąca skala ubóstwa i niedożywienia to codzienność najmłodszych w wielu krajach rozwijających się. UNICEF dzięki wsparciu Darczyńców indywidualnych i biznesowych może skutecznie nieść pomoc najbardziej potrzebującym.
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN regularnie wspiera nasze działania na całym świecie. Dzięki pomocy firmy możemy ratować zdrowie i życie dzieci oraz poprawić ich warunki życia, szczególnie w tym trudnym czasie. To ogromne wsparcie, które powinno być przykładem dla innych przedsiębiorstw, powiedział Marek Krupiński, Dyrektor Generalny UNICEF Polska.
Kontynuacja udziału w Programie „Przyjaciel UNICEF” jest ważnym aspektem naszej działalności. Cieszymy się, że możemy uczestniczyć w tym niezwykłym projekcie, niosącym pomoc potrzebującym dzieciom, żyjącym w najbardziej zagrożonych dla nich miejscach na ziemi. Szczególnego znaczenia nabierają działania realizowane przez UNICEF w tym bardzo wymagającym pandemicznym czasie. Jak obserwujemy UNICEF niesie pomoc nie tylko żywnościową czy wodno-sanitarną, ale również buduje ośrodki edukacyjne, organizuje szczepienia, stanowi natychmiastową pomoc w sytuacjach zagrożeń – wszystkie te działania w znaczący sposób wpływają na jakość i bezpieczeństwo dzieci żyjących w zagrożonych rejonach – dlatego jesteśmy dumni, że możemy być częścią tej wyjątkowo skutecznej działalności, mówi Czesław Sławski, Prezes Zarządu Wydawnictwa Podatkowego GOFIN.
„Przyjaciel UNICEF” to program skierowany do średnich i dużych przedsiębiorstw, które chcą pomagać dzieciom realizując koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu. To szyta na miarę przedsiębiorców propozycja współpracy z organizacją, która niesie dzieciom pomoc żywnościową, wodno-sanitarną, medyczną czy edukacyjną. Więcej informacji na stronie unicef.pl/biznes.
WYDAWNICTWO PODATKOWE GOFIN
Od ponad 32 lat Wydawnictwo Podatkowe GOFIN dostarcza firmom, instytucjom i klientom indywidualnym fachowych informacji i wyjaśnień dotyczących praktycznego stosowania przepisów z zakresu: podatków, rachunkowości, ubezpieczeń i prawa pracy. Kompleksowość i wygodę w dostępie do informacji zapewnia szeroka gama produktów obejmująca czasopisma specjalistyczne, Gazetę Podatkową, książki, serwisy internetowe i programy multimedialne.
UNICEF
UNICEF to organizacja humanitarna i rozwojowa od 75 lat działająca na rzecz dzieci. Od ratujących życie szczepień, przez budowę szkół, po natychmiastową pomoc w sytuacji klęski humanitarnej - UNICEF robi wszystko, aby dzieciom żyło się lepiej. Pracuje w małych wioskach i z rządami państw, bo uważa, że każde dziecko, niezależnie od miejsca urodzenia, koloru skóry czy religii, ma prawo do zdrowego i bezpiecznego dzieciństwa. Więcej informacji na stronie unicef.pl.

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Negocjacje między UE i USA w sprawie ceł trwają. Przełom możliwy podczas czerwcowej wizyty Trumpa w Europie
Czas, jaki Donald Trump zostawił krajom obłożonym cłami na negocjacje, zbliża się do półmetka. Umowę podpisała Wielka Brytania, ogłoszono również porozumienie z Chinami. Unia Europejska, która jest czwartym partnerem handlowym USA, do niedawna zdawała się nie czynić żadnych postępów w rozmowach. Jednak negocjacje trwają. Zdaniem europosła Michała Szczerby z PO stanowisko Unii powinno być twarde, a przede wszystkim jednomyślne. Okazją do rozmów może być wizyta Trumpa na czerwcowym szczycie NATO w Hadze.
Przemysł
Unijne programy szansą dla polskiego przemysłu zbrojeniowego. Wkrótce uruchomione będzie 150 mld euro na niskooprocentowane pożyczki

Prace nad uruchomieniem instrumentu pożyczkowego SAFE są na ostatniej prostej. Jak poinformował MON, po wielu tygodniach negocjacji został on przyjęty przez stałych przedstawicieli państw członkowskich przy UE. Wdrożenie SAFE oznacza uruchomienie 150 mld euro niskooprocentowanych pożyczek na finansowanie inwestycji państw członkowskich w obronność. Wysiłki krajowe i unijne koncentrują się teraz na zwiększaniu potencjału europejskiego przemysłu obronnego i budowaniu zdolności obrony i odstraszania.
Konsument
Roboty w służbie środowisku. Ograniczanie ilości odpadów możliwe dzięki automatyzacji

Sztuczna inteligencja i robotyka już dziś pomagają firmom ograniczać swój wpływ na środowisko. Korzyści z inwestycji w zaawansowaną automatyzację odczuwają także konsumenci. Przykładem może być automatyczny system pakowania wdrażany przez Amazon. Robot dostosowujący każdorazowo rozmiar papierowego opakowania do danego produktu pozwolił już zaoszczędzić 3 mln t materiału opakowaniowego, co oznacza dla kupujących mniej materiałów do utylizacji i prostszy recykling.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.