Komunikaty PR

Goodyear dostawcą opon do Audi e-tron GT quattro i RS e-tron GT

2021-04-08  |  09:30
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
506 051 987
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Goodyear ( 0.25 MB )

Audi po raz kolejny zwróciło się do Goodyear z prośbą o wyposażenie jednego ze swoich flagowych pojazdów elektrycznych we wszechstronne opony o mocnych osiągach. SUV-y Audi e-tron są fabrycznie wyposażane w opony amerykańskiego producenta od 2019 roku. Teraz, nowa generacja gran turismo Audi e-tron GT będzie zaopatrzona w 21-calowe opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5.

„Opona Eagle F1 Asymmetric 5 została wprowadzona na rynek w 2019 r. i wykorzystuje najnowsze technologie Goodyear” – powiedział Hans Vrijsen, dyrektor zarządzający ds. oryginalnego wyposażenia Goodyear w regionie EMEA – „Jest idealnie dostosowana do wymagań pojazdu o wysokich osiągach i zrównoważonym charakterze, takiego jak Audi e-tron GT.”

Audi e-tron GT to pojazd elektryczny łączący w sobie sportowy charakter, wygodę i zrównoważony rozwój. Dzięki silnikom elektrycznym umieszczonym po jednym na każdą oś, najbardziej sportowa wersja RS e-tron GT o mocy 475 kW (646 PS) rozpędza się od 0 do 100 km/h w 3,3 sekundy. W połączeniu z elektrycznym napędem quattro na wszystkie koła, cały dostępny moment obrotowy jest natychmiast przekazywany na cztery koła.

„Moc i osiągi Audi e-tron GT wymagają takiej opony, jak Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5, aby kierowcy mogli w pełni cieszyć się wrażeniami z jazdy” – kontynuuje Vrijsen.

Projektując Eagle F1 Asymmetric 5 jako wysokiej jakości, wszechstronną oponę letnią, Goodyear wykorzystał innowacyjne technologie, aby znacznie poprawić hamowanie na mokrej nawierzchni i sterowność na suchej drodze, bez kompromisów w zakresie komfortu jazdy i hałasu.

W celu optymalizacji osiągów Goodyear skupił się na zmniejszeniu ugięcia rzeźby bieżnika podczas przenoszenia sił poprzecznych. W ten sposób osiągnięto stabilne i  precyzyjne wchodzenie w zakręt, większą przyczepność oraz skuteczne i czyste przyspieszanie, co przekłada się na lepsze prowadzenie na suchej nawierzchni. Zwiększono również sprzężenie zwrotne w układzie kierowniczym, zapewniając bardziej komunikatywne i budzące zaufanie wrażenia z jazdy.

Opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 będą montowane w obu wersjach Audi e-tron GT w rozmiarach 265/35 R21 na przedniej osi i 305/30 R21 na tylnej.

„Goodyear z dumą kontynuuje współpracę z Audi, jednym z czołowych producentów w dziedzinie elektromobilności, a jednocześnie robi kolejny krok w kierunku rozwoju opon spełniających różnorodne wymagania pojazdów elektrycznych” – podsumował Vrijsen.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Goodyear wzmacnia swoje zaangażowanie w zrównoważone pozyskiwanie soi Biuro prasowe
2021-04-12 | 09:30

Goodyear wzmacnia swoje zaangażowanie w zrównoważone pozyskiwanie soi

Firma Goodyear ogłosiła nową globalną strategię dotyczącą pozyskiwania oleju sojowego zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju, która odzwierciedla jej zdecydowane
Motoryzacja O rynku premium wypożyczalni samochodów w Polsce
2021-04-09 | 14:00

O rynku premium wypożyczalni samochodów w Polsce

  Rynek wynajmu samochodów w Polsce wzrasta co roku średnio o 15%. Dotyczy to co prawda głównie najmu długoterminowego, ale auta wypożyczamy także na
Motoryzacja Lexus z rekordową sprzedażą w USA. To najwyższy wynik w historii
2021-04-07 | 16:00

Lexus z rekordową sprzedażą w USA. To najwyższy wynik w historii

Amerykański oddział Lexusa podzielił się wynikami sprzedaży w marcu. Miesięczny rezultat japońskiej marki okazał się najwyższy w historii jej obecności w Stanach Zjednoczonych. Marzec

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Polskie lotniska nawet przez cztery lata będą odbudowywać ruch pasażerski. Na powrót do kondycji finansowej sprzed pandemii potrzebują jeszcze więcej czasu

– Borykamy się z największym kryzysem w branży lotniczej. Spadek ruchu jest bardzo głęboki, w połączeniach regularnych na niektórych lotniskach sięga prawie 100 proc. – mówi Artur Tomasik, prezes zarządu Związku Regionalnych Portów Lotniczych oraz Katowice Airport, i podkreśla, że minie kilka lat, zanim porty lotnicze odbudują ruch pasażerski i powrócą do kondycji finansowej sprzed pandemii. Kryzys w przewozach ominął transport towarowy. Lotnisko w Katowicach w pierwszym kwartale tego roku zanotowało w tym segmencie 30-proc. wzrost.

Handel

Nastroje wśród producentów żywności coraz lepsze. Mniejszy popyt gastronomii rekompensują zakupy konsumenckie i eksport

Po okresie największego pesymizmu, jaki towarzyszył branży spożywczej latem ubiegłego roku, nastroje stopniowo się poprawiają, choć do powrotu do sytuacji sprzed pandemii jeszcze daleka droga. To wnioski z badania firmy analitycznej Food Research Institute. Luty był pierwszym miesiącem w czasie pandemii, w którym widać wzrost Indeksu FRI. – Lokomotywą napędzającą rozwój polskich producentów żywności w czasie pandemii jest eksport. Przetwórcy nadążają za światowymi trendami i stają się ważnym europejskim graczem w segmencie żywności bio i eko – mówi Dariusz Chołost, general manager Food Research Institute.

Problemy społeczne

Przedłużające się restrykcje mogą nasilać objawy depresji wśród Polaków. Jedną z grup najbardziej narażonych są rodzice dzieci w wieku do 18 lat

W pierwszych miesiącach pandemii najwyższy poziom objawów depresji i lęku przejawiały osoby w wieku 18–24 lata, z kolei w grudniu 2020 roku depresja najczęściej dotyczyła osób w wieku 35–44 lata – wynika z badań prowadzonych przez naukowców z Uniwersytetu Warszawskiego. Na dalsze nasilanie depresji najbardziej narażone są osoby do 45. roku życia, doświadczające trudności zawodowych oraz konfliktów rodzinnych, ale także rodzice, coraz bardziej zmęczeni łączeniem pracy zdalnej i opieki nad dziećmi. – Szczególnie ważne jest objęcie wsparciem psychologicznym dzieci, młodzieży i całych rodzin – mówi dr hab. Małgorzata Gambin z UW, koordynatorka badań.

Handel

Agnieszka Radwańska została ambasadorką wody Jurajska. W kampanii będzie zwracać uwagę na prawidłowe nawodnienie organizmu

Była tenisistka podkreśla, że marka wody Jurajska od zawsze była bliska jej sercu, ponieważ pochodzi z jej rodzinnych stron. Przyznaje, że jako mama oraz sportowiec bardzo dużą wagę przywiązuje do jakości spożywanych produktów. Woda jest podstawą codziennej diety, dlatego docenia zarówno jej skład, jak i walory smakowe. Klaudia Krupicz, senior marketing manager marki, zaznacza, że wybór Agnieszki Radwańskiej jako ambasadorki wody Jurajskiej był przemyślaną decyzją. Marka chciała związać się z osobą autentyczną, której styl życia pasuje do filozofii i głównych założeń brandu.