Komunikaty PR

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 zwycięzcą testu Tyre Reviews

2021-05-20  |  13:15
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Goodyear ( 0.25 MB )

Opona Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 została ogłoszona zwycięzcą testu opon letnich 2021 przeprowadzonego przez brytyjski Tyre Reviews w kategorii Ultra High Performance (UHP). Sprawdzono czternaście opon w najlepiej sprzedającym się rozmiarze 225/40 R18, a samochodem testowym był Volkswagen Golf GTI.

Tester Jon Benson podsumował: „Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 to opona praktycznie bez wad. Wyróżnia się znakomitą przyczepnością na suchej i mokrej nawierzchni, sportowym prowadzeniem, doskonałą odpornością na aquaplaning i niskimi oporami toczenia. W subiektywnym odczuciu opona Goodyear miała dość sportowy charakter, stabilne wyważenie i dobre parametry hamowania oraz skręcania. Asymmetric 5 to bardzo dobrze wyważona opona, zapewniająca dobrą przyczepność i przewidywalne prowadzenie we wszystkich warunkach.”

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 to wysokiej jakości opona przeznaczona do samochodów sportowych i wyczynowych wszystkich rozmiarów. Mając w zamyśle stworzenie uniwersalnej opony letniej, Goodyear wykorzystał wiedzę technologiczną, aby ustanowić nowe standardy hamowania na mokrej nawierzchni i prowadzenia na suchej drodze, bez kompromisu w zakresie trwałości i komfortu jazdy. Udało się to osiągnąć dzięki opracowaniu wysoko uszlachetnionej mieszanki, która łączy w sobie dobre właściwości jezdne na mokrej nawierzchni bez pogorszenia wytrzymałości i sterowności na suchej drodze. Opona Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 charakteryzuje się także niską elastycznością rzeźby bieżnika, co pozwala jej radzić sobie z oddziaływaniem znaczących sił bocznych.

Goodyear Eagle F1 SuperSport z oznaczeniem, „rekomendowana”

Oprócz ogólnego sukcesu Eagle F1 Asymmetric 5, Goodyear ma jeszcze jeden powód do dumy. W tym samym teście Tyre Reviews druga, jeszcze bardziej wyczynowa opona producenta, Eagle F1 SuperSport, została oceniona jako „rekomendowana”.

Inspirowana sportami motorowymi opona SuperSport zdobyła uznanie Bensona: „Goodyear Eagle F1 SuperSport okazała się mistrzynią okrążenia na suchej nawierzchni, oferując najlepszą reakcję układu kierowniczego i dobre sprzężenie zwrotne. Jest to prawdziwa opona szosowa, której można używać na torze. Doskonała dynamika kierowania, szybkie reakcje i dobre sprzężenie zwrotne, a także bardzo dobra odporność na wysokie temperatury jak na oponę szosową.”

Osiągi Eagle F1 SuperSport na torze zostały potwierdzone nie tylko najszybszym czasem okrążenia, ale także lepszym wynikiem niż w przypadku opon innej marki zamontowanych w tym samym samochodzie i przeznaczonych dla tego samego kierowcy – produkt marki Goodyear miał o ponad cztery sekundy lepszy czas. Ten wynik jest zasługą technologii stosowanych w motorsporcie, takich jak Goodyear Power Shoulder z masywnym, zamkniętym wzorem zewnętrznym, która zapewnia zwinność na suchej nawierzchni i w zakrętach.

Laurent Colantonio, dyrektor ds. technicznych biznesu opon osobowych Goodyear w Europie, chwali zespoły konstruktorów: „Zwycięstwo Eagle F1 Asymmetric 5 w ogólnym teście opon letnich i rekomendacja dla Eagle F1 SuperSport jako najlepszej opony wyczynowej świadczą o tym, że Goodyear koncentruje się na tworzeniu różnych produktów, które spełniają zróżnicowane potrzeby kierowców sportowych. Począwszy od zwycięskiej i dobrze wyważonej opony Eagle F1 Asymmetric 5, poprzez Eagle F1 SuperSport, aż po torowe SuperSport R i RS, Goodyear rzeczywiście ma w swojej ofercie opony do samochodów wyczynowych i aut o ultrawysokich osiągach.”  

Uwagi:

Wszystkie cytaty i dane pochodzą z raportu opublikowanego 10 maja 2021 r., który jest dostępny na stronie: https://www.tyrereviews.com/Article/2021-Tyre-Reviews-UHP-Summer-Tyre-Test.htm

Pełna informacja o badaniu:

Test został przeprowadzony na torze Mireval we Francji w kwietniu 2021 r. przez Tyre Reviews przy użyciu samochodu VW Golf GTI. Testowane opony: Michelin Pilot Sport 4 S, Pirelli P Zero PZ4, Bridgestone Potenza Sport, Hankook Ventus S1 evo 3, Michelin Pilot Sport 4, Goodyear Eagle F1 SuperSport, Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5, Continental Premium Contact, Nokian PowerProof, Falken Azenis FK510, GT Radial SportActive 2, Vredestein Ultrac Vorti, Avon ZV7 i Altenzo Sports Comforter.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Volkswagen Financial Services z najnowszą kampanią marketingową Biuro prasowe
2024-09-27 | 01:00

Volkswagen Financial Services z najnowszą kampanią marketingową

Droga na szczyt? Klucz to sprawdzony partner w finansowaniu samochodów – to główne przesłanie najnowszej kampanii Volkswagen Financial Services. Realizacja kontynuuje
Motoryzacja Ekologia na torach – czyli co?
2024-09-23 | 01:00

Ekologia na torach – czyli co?

Infrastruktura kolejowa i tramwajowa odgrywają ważną rolę w codziennym funkcjonowaniu miast i regionów w całym kraju. Aby sprostać rosnącym wymaganiom przewozowym oraz poprawić
Motoryzacja Volkswagen Financial Services na Kongresie Nowej Mobilności 2024
2024-09-20 | 12:00

Volkswagen Financial Services na Kongresie Nowej Mobilności 2024

Volkswagen Financial Services, lider w finansowaniu aut osobowych oraz laureat nagrody „Lider Elektromobilności 2023” w kategorii Finansowanie, jest ponownie partnerem strategicznym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa

Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.

Prawo

Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy

W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.

DlaWas.info

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.