Komunikaty PR

Goodyear i NASCAR kontynuują historyczną współpracę

2022-12-05  |  09:55
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Goodyear ( 0.26 MB )

Goodyear Tire & Rubber Company i NASCAR ogłosiły kontynuację jednej z najdłużej trwających relacji w historii wyścigów motorsportowych. Firmy odnowiły trwającą już prawie 70 lat umowę, na mocy której Goodyear będzie wyłącznym dostawcą opon dla trzech najlepszych krajowych serii NASCAR.

Na mocy umowy produkty Goodyear utrzymają tytuł „oficjalnych opon NASCAR”, a marka miano sponsora tytularnego Goodyear 400, corocznego oficjalnego wyścigu NASCAR Throwback Weekend Cup Series rozgrywanego na torze Darlington Raceway.

„Wyścigi są częścią naszej kultury, od zakładów produkcyjnych po biura na całym świecie, a znaczenie naszej współpracy z NASCAR znajduje odzwierciedlenie w jakości, osiągach i rozwiązaniach technicznych, które dostarczamy w każdej oponie wyścigowej Goodyear Eagle” - mówi Richard J. Kramer, prezes i dyrektor generalny Goodyeara. „Wyniki osiągane na torach wyścigowych mają znaczenie wykraczające poza tę dyscyplinę sportu, bo inspirują także rozwój opon konsumenckich, podtrzymując nasze zobowiązanie do wprowadzania osiągów i innowacji na wyższy poziom”.

Od prawie 70 lat wyścigi NASCAR służą jako poligon doświadczalny dla pokoleń inżynierów z teamu Goodyear Racing, którzy wprowadzają innowacje, przygotowują i dostarczają opony zdolne sprostać najtrudniejszym warunkom panującym na torze. Unikalna technologia, która wytrzymuje i sprawdza się w warunkach wyścigowych, jest również wykorzystywana przy opracowywaniu opon Goodyeara przeznaczonych dla klientów indywidualnych.

„Goodyear jest zaufanym partnerem NASCAR od 1954 r. i odgrywa kluczową rolę w naszym wspólnym dążeniu do zapewnienia najlepszych wyścigów na świecie” - powiedział Steve Phelps, prezes NASCAR. „Od ponad 25 lat opony Goodyear Eagle są jedynym elementem łączącym samochód wyścigowy z torem. Nasza dalsza współpraca pozwoli nam przekraczać kolejne granice i wprowadzać innowacyjne produkty wyścigowe dla następnych pokoleń”.

Na przestrzeni prawie 70-letniej współpracy Goodyeara z organizacją NASCAR, opony wyścigowe Goodyear Eagle były konsekwetnie rozwijane i wzbogacane o nowe rozwiązania techniczne:

  • opona wyścigowa typu slick w 1972 r.,
  • opona radialna w 1989 r.,
  • wielostrefowy wzór bieżnika w 2013 r.
  • 18-calowe opony Goodyear Racing Eagle używane w samochodach Next Gen NASCAR.

 

Darlington Raceway, jeden z najstarszych czynnych torów serii pucharowej, jest miejscem rozgrywania wyścigu Goodyear 400 i zarazem punktem wielu przełomowych sukcesów Goodyeara w dziedzinie innowacji, w tym pierwszego oficjalnego testu opon NASCAR w 1954 r.

Goodyear produkuje rocznie ponad 100 000 opon dla trzech najlepszych serii NASCAR, a każda z nich jest ręcznie wytwarzana przez pracowników Goodyeara w Akron w stanie Ohio, globalnej siedzibie firmy. Aby dowiedzieć się więcej o Goodyear Racing, odwiedź stronę www.Goodyear.com/Racing.

O NASCAR

Narodowa Organizacja Wyścigów Samochodów Seryjnych (The National Association for Stock Car Auto Racing - NASCAR) jest organizatorem najpopularniejszych wyścigów motorowych w  Stanach Zjednoczonych i właścicielem 16 głównych krajowych obiektów rozrywkowych dla sportów motorowych. NASCAR składa się z trzech serii krajowych (NASCAR Cup Series™, NASCAR Xfinity Series™ i NASCAR Camping World Truck Series™), czterech serii regionalnych (ARCA Menards Series, ARCA Menards Series East & West oraz NASCAR Whelen Modified Tour), jednej serii lokalnej i trzech serii międzynarodowych. International Motor Sports Association™ (IMSA®) zarządza IMSA WeatherTech SportsCar Championship™, najważniejszą amerykańską serią samochodów sportowych. NASCAR jest również właścicielem Motor Racing Network, Racing Electronics i ONE DAYTONA. NASCAR, z siedzibą w Daytona Beach na Florydzie i biurami w ośmiu miastach w Ameryce Północnej, organizuje ponad 1200 wyścigów w 12 krajach i  w ponad 30 stanach USA. Więcej informacji można znaleźć na stronach www.NASCAR.com oraz www.IMSA.com, a także śledząc NASCAR na Facebooku, Twitterze, Instagramie i Snapchacie ("NASCAR").

GOODYEAR

Goodyear jest jedną z największych firm oponiarskich na świecie. Zatrudnia około 72 000 osób i wytwarza swoje produkty w 55 zakładach w 23 krajach świata. Jej dwa ośrodki innowacyjności w Akron w stanie Ohio i w Colmar-Berg w Luksemburgu dążą do opracowywania najnowocześniejszych produktów i usług, które wyznaczają standardy technologiczne i eksploatacyjne dla całej branży. Więcej informacji o firmie Goodyear i jej produktach można znaleźć na stronie www.news.goodyear.eu/pl-pl.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Polska może się stać Doliną Krzemową Europy. Potrzeba jednak wsparcia finansowego start-upów i mocniejszej deregulacji

Polskie start-upy skoncentrowane są głównie na rozwoju nowoczesnych technologii informatycznych i cyfrowych. Wyraźny nacisk na oprogramowanie i aplikacje oraz big data i data science wskazuje na silne zainteresowanie narzędziami analitycznymi i rozwiązaniami wspierającymi transformację cyfrową w różnych branżach – wynika z raportu „Rynek start-upów w Polsce. Trendy technologiczne”, który został opracowany w 2024 roku w MRiT. Zdaniem europarlamentarzystów Polska ma szansę się stać Doliną Krzemową, jednak rozwój start-upów blokowany jest m.in. przez ograniczony dostęp do finansowania oraz niekorzystne i nadmierne regulacje.

Transport

Na półmetku wakacji ceny paliw na stacjach nie powinny się wyraźnie zmienić. Znaczące różnice między regionami i stacjami

W sierpniu ceny benzyny, oleju napędowego i autogazu powinny pozostać na poziomach z lipca – uważa ekspertka rynku z firmy Reflex. Wyższe będą zawsze na stacjach premium, tych, które oferują bogatszą ofertę dodatkową, promocje dla uczestników programu lojalnościowego, oraz w regionach, w których tradycyjnie paliwa są droższe ze względu np. na wyższą siłę nabywczą mieszkańców. Różnice mogą sięgać kilkudziesięciu groszy na litrze. Obszary, wokół których te wartości oscylują, zależą z kolei od sytuacji globalnej. Warto patrzeć na sytuację na Bliskim Wschodzie i w Ukrainie.

Polityka

A. Mularczyk (PiS): Nawiązanie poważnego dialogu z Niemcami jest konieczne nie tylko w kontekście reparacji. Powinien być podpisany traktat polsko-niemiecki

– Nie wystarczy jednorazowy gest czy inicjatywa. To musi być podjęcie dialogu, być może też przygotowanie nowej umowy bilateralnej, nowego traktatu polsko-niemieckiego, który regulowałby wszystkie obszary, które wynikały ze skutków II wojny światowej – mówi Arkadiusz Mularczyk, poseł do Parlamentu Europejskiego z PiS-u. Podkreśla, że proces ten nie będzie łatwy, bo wymaga konsekwencji i stanowczości, ale widzi szansę w prezydenturze Karola Nawrockiego, który już zadeklarował kontynuację starań w tym zakresie. Zdaniem europosła wsparciem w polsko-niemieckim dialogu może być administracja Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.