Goodyear prezentuje EfficientGrip Cargo 2 dla lekkich pojazdów dostawczych
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Goodyear poszerza swoją ofertę opon dla lekkich samochodów dostawczych, wprowadzając na rynek nowy model EfficientGrip Cargo. Opona EfficientGrip Cargo 2 oferuje większą trwałość bieżnika i lepsze zachowanie na mokrej nawierzchni.
„EfficientGrip Cargo 2 to nowa opona letnia, która odpowiada na potrzeby klientów z szybko rozwijającego się segmentu lekkich pojazdów dostawczych” – wyjaśnił Piotr Nagalski, dyrektor ds. marketingu Goodyear w Europie.
Dzięki nowej mieszance bieżnik opony jest jeszcze bardziej odporny na działanie wysokich temperatur i surowych warunków drogowych, co przekłada się na ogólny wzrost jego trwałości o 38% [1] w porównaniu z poprzednim modelem. Nowa żywica trakcyjna pomaga również w odkształcaniu bieżnika podczas manewrów hamowania na mokrej nawierzchni, co przekłada się na większą skuteczność hamowania, skrócenie drogi hamowania na mokrej nawierzchni o 8% w porównaniu z EfficientGrip Cargo [2].
„Konsumenci coraz chętniej korzystają z rozwiązań oferowanych przez sklepy internetowe, a przedsiębiorstwa dostosowują swoje łańcuchy dostaw i budują nowe funkcjonalności, które odgrywają kluczową rolę na ostatnim odcinku drogi.” – podsumował Nagalski. „Wyposażając osiem z dziesięciu najlepiej sprzedających się lekkich samochodów dostawczych na rynku europejskim, Goodyear jest w stanie zareagować na tę ewolucję. Wprowadzenie na rynek tego nowego letniego produktu jest ważnym uzupełnieniem naszej wszechstronnej oferty dla samochodów dostawczych” – dodał.
Oferta Goodyear dla pojazdów dostawczych obejmuje również zimową oponę UltraGrip Cargo oraz całoroczne ogumienie Vector 4Seasons Cargo.
Linia asortymentowa EfficientGrip Cargo 2 składa się z 23 rozmiarów, na obręcze o średnicy od 14 do 17 cali, które będą systematycznie wprowadzane na rynek do października 2021 r. Wszystkie rozmiary są odpowiednie dla pojazdów elektrycznych.
[1] Test wewnętrzny, w porównaniu z poprzednim modelem EfficientGrip Cargo.
[2] Test wewnętrzny, w porównaniu z poprzednim modelem EfficientGrip Cargo.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Ostateczny kształt rozszerzonej odpowiedzialności producenta wciąż pod znakiem zapytania. Przykładem dla Polski mogą być rozwiązania z Czech czy Belgii
Zgodnie z wytycznymi Unii Europejskiej do końca 2025 roku Polska powinna osiągnąć poziom recyklingu odpadów opakowaniowych na poziomie min. 65 proc. Trudno to osiągnąć bez wdrożenia systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP), który w świetle unijnych zaleceń powinien być zaimplementowany już w 2023 roku, a którego ostatecznego kształtu jeszcze nie znamy. Zagraniczni eksperci uważają, że Polska powinna iść w ślady Czech, Belgii i Włoch, stawiając na elastyczną organizację odpowiedzialności producenta (OOP).
Handel
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od zamierzonego i spowolni rozwój Ameryki. Na wojnie handlowej z resztą świata to Stany mogą tracić najmocniej

– Liczne decyzje prezydenta Trumpa, nie tylko na polu ekonomicznym, są po prostu oparte na nieracjonalnych przesłankach, są fałszywe, są szkodliwe i dla Stanów Zjednoczonych, i dla innych, mówiąc językiem popularnym, są chore – ocenia prof. Grzegorz Kołodko, były minister finansów, i wskazuje m.in. na chaos spowodowany wprowadzaniem, zawieszaniem i przywracaniem ceł. Ekonomista w książce „Trump 2.0. Rewolucja chorego rozsądku” analizuje trumponomikę, a więc ekonomię i politykę gospodarczą pomysłu prezydenta oraz jej wpływ na gospodarkę, przestrzega przed zagrożeniami i wskazuje sposoby wyjścia z nasilającego się globalnego zamieszania. Autor ocenia też negatywnie pozaekonomiczne aspekty działalności amerykańskiego prezydenta z wyjątkiem jednego aspektu.
Farmacja
Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.