Goodyear prezentuje EfficientGrip Cargo 2 dla lekkich pojazdów dostawczych
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Goodyear poszerza swoją ofertę opon dla lekkich samochodów dostawczych, wprowadzając na rynek nowy model EfficientGrip Cargo. Opona EfficientGrip Cargo 2 oferuje większą trwałość bieżnika i lepsze zachowanie na mokrej nawierzchni.
„EfficientGrip Cargo 2 to nowa opona letnia, która odpowiada na potrzeby klientów z szybko rozwijającego się segmentu lekkich pojazdów dostawczych” – wyjaśnił Piotr Nagalski, dyrektor ds. marketingu Goodyear w Europie.
Dzięki nowej mieszance bieżnik opony jest jeszcze bardziej odporny na działanie wysokich temperatur i surowych warunków drogowych, co przekłada się na ogólny wzrost jego trwałości o 38% [1] w porównaniu z poprzednim modelem. Nowa żywica trakcyjna pomaga również w odkształcaniu bieżnika podczas manewrów hamowania na mokrej nawierzchni, co przekłada się na większą skuteczność hamowania, skrócenie drogi hamowania na mokrej nawierzchni o 8% w porównaniu z EfficientGrip Cargo [2].
„Konsumenci coraz chętniej korzystają z rozwiązań oferowanych przez sklepy internetowe, a przedsiębiorstwa dostosowują swoje łańcuchy dostaw i budują nowe funkcjonalności, które odgrywają kluczową rolę na ostatnim odcinku drogi.” – podsumował Nagalski. „Wyposażając osiem z dziesięciu najlepiej sprzedających się lekkich samochodów dostawczych na rynku europejskim, Goodyear jest w stanie zareagować na tę ewolucję. Wprowadzenie na rynek tego nowego letniego produktu jest ważnym uzupełnieniem naszej wszechstronnej oferty dla samochodów dostawczych” – dodał.
Oferta Goodyear dla pojazdów dostawczych obejmuje również zimową oponę UltraGrip Cargo oraz całoroczne ogumienie Vector 4Seasons Cargo.
Linia asortymentowa EfficientGrip Cargo 2 składa się z 23 rozmiarów, na obręcze o średnicy od 14 do 17 cali, które będą systematycznie wprowadzane na rynek do października 2021 r. Wszystkie rozmiary są odpowiednie dla pojazdów elektrycznych.
[1] Test wewnętrzny, w porównaniu z poprzednim modelem EfficientGrip Cargo.
[2] Test wewnętrzny, w porównaniu z poprzednim modelem EfficientGrip Cargo.

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.