Komunikaty PR

Goodyear uruchomił program mentoringu dla kobiet zainteresowanych technologiami

2023-03-27  |  10:08
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Goodyear ( 0.26 MB )

Goodyear uruchomił program mentoringowy pod nazwą „Wingfoot Women”, który skierowany jest do kobiet zainteresowanych budowaniem kariery w branży technologicznej. Celem projektu jest rozwijanie talentów, początkowo w Goodyearze, a następnie także w lokalnych społecznościach.

Projekt „Wingfoot Women” opracowany został przez Goodyear Women's Network EMEA, sieć łączącą kobiety pracujące w Goodyear, której ideą jest wzajemne wspieranie się i inspirowanie do rozwoju. Powstał we współpracy z organizacją społeczną KnowThyBrand oraz organizacją non-profit Girls in Tech Luxembourg.

„Wingfoot”, czyli „skrzydlata stopa”, nawiązuje do logotypu marki Goodyear, w którym między słowami „Good” i „Year” występuje właśnie ten symbol, uznawany za atrybut greckiego boga handlu Hermesa (lub jego rzymskiego odpowiednika – Merkurego), któremu przypisywano między innymi niezwykłą zdolność przekonywania.

Program będzie początkowo realizowany w Luksemburgu, a jego pierwszy etap będzie trwał sześć miesięcy. W dalszej perspektywie ma zostać rozszerzony na inne kraje w regionie EMEA.

„Goodyear Women's Network działa od wielu lat i jest sercem naszej inspirującej kultury. Naszym celem jest umożliwienie rozwoju kobietom liderkom. Program Wingfoot Women to konkretny sposób na wzmocnienie rozwoju osobistego kobiet w Goodyear, ale także wsparcie dla lokalnych społeczności poprzez mentoring i rozwój innych kobiet, które chcą zajmować się technologiami,” wyjaśniła Marwa Khairalla, prezes Goodyear Women's Network w regionie EMEA.

W ramach programu Wingfoot Women, kobiety zatrudnione w Goodyear mogą wziąć udział w indywidualnych szkoleniach na temat budowania marki osobistej, by w kolejnym kroku móc wejść w role mentorek i oferować wsparcie innym kobietom już pracującym w technologiach lub dopiero pragnącym rozpocząć pracę w tej branży.

KnowThyBrand Women promuje równość płci i wzmocnienie pozycji kobiet w biznesie, natomiast Girls in Tech Luxembourg zajmuje się eliminowaniem różnic między kobietami i mężczyznami w branżach technologicznych, zapewniając kobietom możliwości edukacyjne oraz zdobywanie doświadczenia, dzięki czemu czują się one wzmocnione, zjednoczone, dobrze przygotowane i pewne swojej wartości.

Celem Goodyear jest tworzenie środowiska pracy, w którym pracownicy – niezależnie od płci - mają realne poczucie przynależności i mogą się rozwijać, a program Wingfoot Women jest jednym z wielu tworzonych w tym celu.

„To przyjemność pracować nad tym ekscytującym programem razem z Goodyearem. W KnowThyBrand Women koncentrujemy się na wspieraniu firm w pozyskiwaniu, utrzymywaniu i promowaniu kobiecych talentów poprzez programy integracji płci, marki pracodawcy i marki osobistej. Pomagamy osobom, które chcą wzmocnić swoją karierę dzięki skutecznym programom rozwoju marki osobistej i to właśnie zamierzamy zrobić dla kobiet pracujących w Goodyear,” wyjaśniła Giulia Iannucci, założycielka i dyrektor generalna w KnowThyBrand Women.

„Współpraca z taką marką jak Goodyear jest naprawdę inspirująca. Doświadczenie i wiedza kobiet pracujących w Goodyearze może pomóc w kształceniu i doskonaleniu naszych podopiecznych zainteresowanych pracą w branży technologicznej. Kobiety biorące udział w programie Wingfoot Women mają wiele do zaoferowania osobom rozpoczynającym pracę w branży technologicznej i z niecierpliwością czekamy na ich rozwój i rozkwit,” dodała Vasiliki Moschou, dyrektor zarządzająca w Girls in Tech Luxembourg.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.