Komunikaty PR

Goodyear zaprojektował wytrzymałą oponę koncepcyjną dla Toyoty Aygo X prologue

2021-03-23  |  09:05
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Goodyear ( 0.25 MB )

Toyota zaprezentowała swój najnowszy pojazd koncepcyjny, Aygo X prologue, na oponach Goodyear z indywidualnie przygotowanymi, laserowo rzeźbionymi ścianami bocznymi. Ten mały crossover jest odzwierciedleniem wizji Toyoty dotyczącej przyszłości segmentu A w nadchodzących latach i jest najnowszym z serii wspólnych projektów Toyoty i Goodyeara w zakresie nowatorskich koncepcji, których początki sięgają 2003 roku.

Hans Vrijsen, dyrektor zarządzający ds. oryginalnego wyposażenia Goodyear w regionie EMEA, powiedział: „Goodyear jest dumny z kooperacji z pionierami, którzy kształtują przyszłość mobilności. Współpracujemy z Toyotą od około 18 lat przy projektach samochodów koncepcyjnych i cieszymy się, że możemy dostarczyć kolejną oponę szytą na miarę, która wesprze ich wizję przyszłości segmentu A.”

Crossovery stanowią coraz większą część europejskiego rynku samochodowego. Pojazdy te mają na celu uchwycenie tego, co najlepsze z obu światów, zapewniając zwinność i wszechstronność małych samochodów, ale oferując jednocześnie przestrzeń, komfort i wytrzymałość charakterystyczną dla większych pojazdów typu SUV.

Toyota Aygo X prologue jest doskonałą ilustracją tego trendu, wnosząc śmiałą wizję segmentu A. Odważny, przykuwający uwagę design Aygo X prologue to połączenie zabawy i ostrości. Wyraża postawę dzięki mocnej sylwetce i zwiększonemu prześwitowi w każdych warunkach drogowych.

Jedną z głównych cech konstrukcyjnych Aygo X prologue jest motyw sześciokąta, który nadaje nowy wyraz światłom przeciwmgielnym, dolnemu grillowi i tylnym lampom. Współpracując ściśle z projektantami Toyoty, Goodyear wprowadził ten styl również we wzorze bieżnika i ścianach bocznych opon, ale one wnoszą do Aygo X prologue znacznie więcej niż tylko efektowny wygląd.

Vrijsen dodał: „Na potrzeby modelu Aygo X prologue, Goodyear opracował specjalny laserowo rzeźbiony wzór ściany bocznej opony. W efekcie powstało ogumienie o mocnym wyglądzie i równie wytrzymałych osiągach, które pasuje do stylistyki i funkcjonalności tego nowatorskiego modelu Toyoty.”

Dzięki innowacyjnym sześciokątnym lamelom i laserowo rzeźbionej ścianie bocznej, która odzwierciedla sześciokątne DNA pojazdu, opona ma wygląd klasy premium i zapewnia spójność stylistyczną Aygo X prologue.

Lance Scott, dyrektor ds. projektowania w Toyota Europe Design Development, dodał: „Podobnie jak w poprzednich latach, mieliśmy przyjemność współpracować z zespołem projektowym Goodyear przy tworzeniu opon do naszego najnowszego samochodu koncepcyjnego. Dynamiczny wzór bieżnika i zaawansowane technologicznie detale ściany bocznej naprawdę oddają ducha Aygo X prologue, podkreślając postawę i dynamiczny ruch do przodu, jaki chcieliśmy uzyskać w tym projekcie.”

Model Aygo X prologue został stworzony w ED2, europejskiej siedzibie projektantów Toyoty. Z kolei projekt opony był specjalnym przedsięwzięciem opracowanym przez własne Studio Zaawansowanego Projektowania Goodyear.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności Biuro prasowe
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica
Motoryzacja Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
2024-12-13 | 09:35

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.