Gorąca nowość w Warszawie. Żabka Jush dostarczy hot-doga i panini
Publicis Consultants
Domaniewska 42
02-672 Warszawa
rafal.blank|publicis-consultants.com| |rafal.blank|publicis-consultants.com
608 636 815
consultants.publicis.pl/
Żabka Jush rozszerza obszar dostawy ciepłych przekąsek o Warszawę, której mieszkańcy od teraz mogą zamawiać do domu i w plener znane oraz lubiane przez Polaków hot-dogi. Ofertę dań na ciepło uzupełnia panini.
Hot-dog to znana na całym świecie przekąska. Choć jego korzenie wywodzą się z Niemiec, to przede wszystkim kojarzy się z nowojorskimi ulicami i meczami baseballu. To właśnie w Stanach Zjednoczonych konsumuje się aż 20 miliardów hot dogów rocznie! Jej globalna popularność polega na pełnej smaku prostocie składników. Do jej przygotowania wystarczy bułka, gorąca parówka i ulubiony sos. Te połączenie zawładnęło kubkami smakowymi praktycznie w każdym zakątku Ziemi. Przekąska jest na tyle popularna, że doczekała się nawet swojego święta, które przypada na 4 lipca.
Ta szybka przekąska sprawdza się w wielu sytuacjach i skutecznie zabija uczucie głodu wszędzie tam, gdzie akurat się znajdujemy. Od teraz mieszkańcy Warszawy mogą po nią sięgnąć nie wychodząc z domu, pracy czy nie podnosząc się z koca w parku. Przekąskę bowiem można zamówić poprzez aplikację Żabka Jush, która po pilotażu w Krakowie, wprowadziła swoją ofertę dostawy ciepłych dań - uzupełnioną przez panini - do stolicy.
Pilotaż nowej usługi w Krakowie pomógł nam udoskonalić nasze procesy operacyjne, które w tej sytuacji sprawdziły się bardzo dobrze. Dzięki temu nasza oferta gorących dań została bardzo entuzjastycznie przyjęta przez mieszkańców Krakowa. Mając to doświadczenie zdecydowaliśmy się wprowadzić ciepłe przekąski do Warszawy – mówi Kamil Bąkowski, Marketing and eCommerce Director w Lite e-Commerce, start-upu odpowiedzialnego za Żabkę Jush.
Wejście nowej funkcjonalności do Warszawy jest kolejnym krokiem Żabki Jush w rozwoju usługi dostawy ciepłych przekąsek do swoich użytkowników. Na początkowym etapie będzie ona dostępna dla wybranych mieszkańców Warszawy. Hot-dogi oraz panini będą mogli zamówić klienci z części Mokotowa, Woli oraz Śródmieścia znajdujący się w obszarze działania magazynów obsługujących dostawy ciepłych przekąsek.
Hot-dog i panini w różnych wariantach
Przekąska serwowana jest w standardowej, znanej klientom Żabki bułce i z dodatkiem wybranego sosu. Użytkownicy Żabki Jush będą mogli zamówić hot-doga z parówką w rozmiarze MAX, który będzie dostarczany z jednym z trzech sosów do wyboru: ketchup, czosnkowy i cieszący się największych zainteresowaniem w Krakowie - tysiąca wysp. Z kolei panini będzie dostępne w trzech wariantach: z kurczakiem, z serem cheddar oraz z szynką, serem i papryczkami jalapeno. Proces przygotowania hot-doga i panini odbywa się w tym samym miejscu, gdzie kompletowane są zamówienia. Przed transportem przekąski są odpowiednio zabezpieczane przeciwko wychłodzeniu i uszkodzeniom, dzięki czemu dojadą do klientów ciepłe i w takiej samej formie jakby były robione na miejscu w sklepie Żabka.
Ulubiona przekąska Polaków bije rekordy zainteresowania
Hot-dogi to jedna z ulubionych przekąsek Polaków, która zaspokoi mniejszy oraz większy głód. Przypomnijmy, że w samych sklepach sieci Żabka sprzedało się w zeszłym roku aż 74 mln sztuk tej ciepłej przekąski, a w rekordowym dniu ubiegłego roku sprzedano łącznie 370 tys. hot-dogów.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa
Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.
Przemysł spożywczy
UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.
Prawo
Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.