PERRIER x MURAKAMI już w Polsce
Francuska marka naturalnie gazowanej wody mineralnej PERRIER, należąca do Nestlé Waters, wprowadza nowe, limitowane warianty w butelkach z unikalnymi projektami, których autorem jest Takashi Murakami. Zielone butelki wody PERRIER ozdobione są charakterystycznymi dla japońskiego twórcy ornamentami: kolorowymi, „uśmiechniętymi” kwiatami i emblematycznymi postaciami z jego prac – Kaikai i Kiki.
PERRIER x MURAKAMI to kontynuacja współpracy marki z najwybitniejszymi artystami świata – wcześniej byli to m.in. Andy Warhol i Salvador Dalí. Takashi Murakami to jeden z czołowych japońskich artystów współczesnych na świecie. Jest autorem wielu dzieł, w tym obrazów, rzeźb i filmów. Inspiracje czerpie z tradycyjnego malarstwa japońskiego, science fiction, anime i globalnego świata sztuki, a jego twórczość łączy wątki popkultury, historii i sztuki. Jego prace były wystawiane w najważniejszych instytucjach kulturalnych na całym świecie, znany jest także ze współpracy z topowymi markami modowymi takimi jak Louis Vitton i Vans czy z muzykami – Kanye Westem czy Pharellem Williamsem.
„Kiedy marka PERRIER zwróciła się do mnie z propozycją współpracy, poczułem się niezwykle szczęśliwy, gdyż mam z nią mnóstwo pozytywnych skojarzeń – na przykład kiedy miałem 32 lata i dopiero zaczynałem mieszkać w Nowym Jorku, często piłem tę wodę. PERRIER kojarzy mi się przede wszystkim oczywiście z kolorem zielonym, ale też z przyjemnym dźwiękiem pękających w niej bąbelków. Cieszę się, że marka poszerza swoje horyzonty o nowe, przyszłościowe koncepty oraz że mogę być tego częścią.” – mówi Takashi Murakami.
Limitowana edycja PERRIER x MURAKAMI została wprowadzona w ponad 20 krajach na całym świecie, w tym w Belgii, Francji, Panamie, Rosji, Tajlandii czy Stanach Zjednoczonych. W Polsce dostępne są trzy warianty: w szklanych butelkach o pojemności 0,33 L i 0,75 L oraz w butelce PET o pojemności 1 L, które można znaleźć w sklepach prowadzących sprzedaż wody PERRIER w całym kraju, w standardowych cenach. Wprowadzeniu limitowanej edycji w Polsce będzie towarzyszyła kampania w mediach społecznościowych, w tym na Instagramie marki: instagram.com/perrierpolska.
„Takashi Murakami to jeden z najwybitniejszych współczesnych żyjących artystów na świecie. Udało mu się stworzyć sztukę, która jest zarówno przystępna, jak i głęboko przemyślana, z uwzględnieniem tego, co najświeższe i odpowiednie dla najszerszej publiczności. Żywiołowość i radość bijąca z prac Murakamiego idealnie współgra z PERRIER – marką, która od ponad wieku inwestuje w kreatywność, marki o nieprzewidywalnej, szalonej i oryginalnej osobowości. Mamy nadzieję, że ta współpraca, zainspirowana popowym i kolorowym wszechświatem Takashiego Murakamiego oraz kreatywnym duchem PERRIER, zwiększy dostępność sztuki dla jeszcze szerszego grona odbiorców na całym świecie.” – mówi Paul Cordina, globalny dyrektor komunikacji marki PERRIER.
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 25 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.
O Nestlé Waters
Numer 1 na świecie w produkcji wody butelkowanej. Firma prowadzi swoją działalność produkcyjną w 30 krajach, posiada 87 zakładów i zatrudnia blisko 28 tys. pracowników. W portfolio Nestlé Waters znajduje się 48 unikatowych marek (od naturalnych wód mineralnych po wody stołowe), włączając w to markę Nestlé Pure Life, wodę Acqua Panna, wody gazowane Perrier i S.Pellegrino oraz rozlewaną w Polsce Nałęczowiankę. Poprzez te marki Nestlé Waters zachęca całe rodziny do picia większej ilości wody oraz napojów na bazie naturalnych składników, współpracuje z lokalnymi społecznościami, by chronić wspólne zasoby wodne, a także opracowuje kompleksowe rozwiązania w zakresie opakowań z tworzyw sztucznych, w celu zmniejszenia wpływu na środowisko.
O PERRIER
PERRIER to naturalna gazowana woda mineralna, o niepowtarzalnym i orzeźwiającym smaku. Wyjątkowa zawartość bąbelków sprawia, że jest idealnym składnikiem do koktajli i napojów.
Historia PERRIER rozpoczęła się w 1863 roku w Vergèze na południu Francji. Dziś marka jest rozpoznawalna na całym świecie dzięki swojej kultowej zielonej butelce, ciesząc się popularnością w ponad 140 krajach.
Od ponad wieku PERRIER współpracuje z niektórymi z najbardziej znanych i wybitnych artystów na świecie, w tym Andy Warholem, Salvadorem Dalí, Bernardem Villemotem i Jean-Gabrielem Domergue, z których każdy na swój sposób wykazał artystyczną przewrotność.
Kontakt: |
|
|
| ||
Joanna Purzycka | Tel.: +48 600 040 402 | joanna.purzycka@pl.nestle.com | |||

Personalizowane torby reklamowe – skuteczna forma promocji marki

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Parlament Europejski przeciwny centralizacji polityki spójności w UE. Apeluje o jej większą elastyczność
Parlament Europejski sprzeciwia się pomysłowi centralizacji zarządzania polityką spójności w Unii Europejskiej. W maju br. większością głosów przyjął sprawozdanie na temat spójności gospodarczej i społecznej i jej przyszłości po 2027 roku. Zdecydowana większość grup politycznych jest za decentralizacją modelu polityki spójności, mówiąc stanowcze „nie” ograniczeniu roli władz regionalnych i lokalnych. Jednocześnie wskazuje na potrzebę uelastyczniania tej głównej polityki inwestycyjnej tak, by sprawnie można było reagować na ewentualne kryzysy i nowe wyzwania.
Bankowość
Globalny sektor finansowy mocniej otwiera się na blockchain. Nowe regulacje likwidują kolejne bariery na rynku

Coraz więcej banków i instytucji finansowych inwestuje w technologię blockchain. To przede wszystkim szansa na zwiększenie bezpieczeństwa transakcji, ich prywatności, ale też nowe możliwości weryfikacji tożsamości oraz przechowywania wartości. Jedną z najbardziej zaawansowanych platform opartych na technologii blockchain jest Ethereum – zdecentralizowany system umożliwiający tworzenie i wykonywanie smartkontraktów oraz aplikacji rozproszonych. O ile klasyczne łańcuchy bloków pełnią funkcję zdecentralizowanego rejestru transakcji, o tyle Ethereum wprowadza warstwę logiki wykonawczej, czyniąc z blockchaina uniwersalną platformę kontraktów samowykonalnych i aplikacji rozproszonych.
Konsument
Po debacie prezydenckiej wzrosło zainteresowanie woreczkami nikotynowymi. Niesłusznie mylone są z nielegalnymi w Polsce snusami

Debata prezydencka 23 maja br. pokazała, że Polacy nie wiedzą, czym są saszetki nikotynowe oraz snusy, a także czym się różnią. Sztab wyborczy Karola Nawrockiego podał, że kandydat na prezydenta podczas debaty przyjął snus. Sam Karol Nawrocki sprostował, że była to saszetka nikotynowa. Tymczasem różnica między oboma produktami jest ogromna. Snus zawiera tytoń, którego nie ma w saszetce, a jego sprzedaż w UE – z wyjątkiem Szwecji – jest zabroniona.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.