Komunikaty PR

Graj w Łaciate – startuje loteria mleczek smakowych marki Łaciate

2022-08-30  |  10:00
Biuro prasowe

Powakacyjny powrót do szkoły właśnie stał się łatwiejszy! A to wszystko za sprawą loterii „Graj w Łaciate” mleczek Łaciatych. Zachętą do wspólnej zabawy są atrakcyjne nagrody, dostosowane do zainteresowań konsumentów. Loteria potrwa od 5.09 do 30.10.2022 r.

Mleko Łaciate od wielu lat towarzyszy dzieciom w szkole. To idealna porcja zdrowia w pysznym wydaniu, a jednocześnie źródło tak ważnych dla najmłodszych składników odżywczych. Mleczka w kartonikach dostępne są w czterech wariantach smakowych – czekoladowym, waniliowym, bananowym i truskawkowym. Każdy smak ma własnego „bohatera” – uroczego zwierzaka, który zachęca dzieci do sięgnięcia po zdrową przekąskę. Mleczka dostępne są w opakowaniach przyjaznych środowisku i mają ulepszone receptury – zawierają mniej cukru oraz naturalne aromaty.

Na początku września, na specjalnie przygotowanej stronie www.grajwlaciate.pl, wystartuje loteria konsumencka pt.: „Graj w Łaciate”. Akcja będzie wspierana szeroko zakrojoną kampanią digitalową i działaniami promocyjnymi w Internecie. Komunikacja aktywacji konsumenckiej pojawi się również na opakowaniach promocyjnych, które trafiły na sklepowe półki już w sierpniu.

Działania prowadzone przez SM Mlekpol w ramach promocji marki Łaciate mają na celu przede wszystkim pokazać dzieciom, jak wartościowe i ważne w codziennej diecie jest picie mleka. Sukces pierwszej edycji loterii mleczek smakowych Łaciatych sprawił, że postanowiliśmy ponownie zaprosić konsumentów do wspólnej zabawy, w której codziennie mogą zdobywać oni atrakcyjne nagrody. Do wygrania są najnowsze modele konsoli z innowacyjnymi, spersonalizowanymi skinami. – komentuje Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.

Zasady loterii są bardzo proste. Wystarczy kupić 3 dowolne kartoniki mleka smakowego marki Łaciate i zachować paragon lub fakturę imienną. Następnie zakup należy zarejestrować na dedykowanej stronie www.grajwlaciate.pl. Przez cały czas trwania akcji codziennie do wygrania będzie jedna nagroda główna – marzenie gamerów, czyli konsola Xbox Series X, w unikalnym, specjalnie zaprojektowanym designerskim skinie, a także nagrody II stopnia, to jest 3 doładowania (o wartości 20 zł) do sklepu Google Play.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy

W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.

Handel

Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z Raportu Wpływu Nestlé w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.

Polityka

M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.