Komunikaty PR

Green Caffè Nero w partnerstwie z Glovo rusza z dostawami

2021-04-14  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania link ( 0.08 MB )

Green Caffè Nero nawiązało współpracę z Glovo, oferując dostawy ulubionej kawy, ciast czy przekąsek wprost do domu lub biura. W wygodny sposób można skorzystać z oferty kawiarni, która za pośrednictwem aplikacji Glovo dostępna jest dla klientów z Warszawy, Krakowa i Wrocławia.

Po kilkutygodniowym pilotażu usługi obejmującym dokładną weryfikację jakości dostaw, ruszyły dostawy napojów, lunchów i kanapek oraz ciast ze stałej oferty Green Caffè Nero przez kurierów Glovo na terenie Warszawy, Krakowa i Wrocławia. Dostawy będą odbywały z zachowaniem obowiązującego reżimu sanitarnego, a napoje i posiłki jak zawsze przygotowywane będą z uwzględnieniem wszelkich wytycznych dotyczących zasad higieny i bezpieczeństwa.

– Jesteśmy znani z atmosfery naszych kawiarni i wszyscy już bardzo tęsknimy za gwarem kawiarnianym, z możliwością spotkań czy po prostu odpoczynku. Już siódmy miesiąc z rzędu nie jesteśmy z powodu zakazów w stanie tego oferować i jedyną możliwością skorzystania z naszej oferty pozostawała sprzedaż na wynos. Postanowiliśmy te możliwość poszerzyć i wraz z Glovo od teraz oferujemy naszym gościom dowóz naszych napojów i jedzenia do domu lub biura – powiedział Adam Ringer. – Dostępna oferta obejmuje znane naszym gościom bestsellery, w tym latte, cappuccino, czy cortado, a także przekąski i ciasta, obejmujące bagietki, tortille, klasyczną bezę, czy ciasto Charleston – dodał Adam Ringer.

Aby skorzystać z usługi wystarczy ściągnąć aplikację Glovo lub odwiedzić stronę www.glovoapp.com/pl, odnaleźć kategorię „Kawa i przekąski”, wybrać Green Caffè Nero i tam dokonać wyboru oraz opłacić zamówienie. Każde zamówienie będzie wydawane z papierową kartą stałego klienta z odpowiednią liczbą pieczątek, które następnie można będzie przy dowolnej transakcji w kawiarni przenieść na wirtualną kartę stałego klienta w aplikacji Green Caffè Nero. O innych zmieniających się okresowo ofertach i promocjach, takich jak np. dostawy na preferencyjnych warunkach, na bieżąco informować będzie aplikacja Glovo. Zamówienia będą realizowane z wykorzystaniem technologii Q-Commerce od Glovo. To system ultraszybkiej dostawy w maksymalnie 30 minut od złożenia zamówienia.

– Napoje przygotowywane są w momencie pojawienia się kuriera w wybranym lokalu, aby zapewnić odpowiednią temperaturę, a na czas transportu kubki są odpowiednio zabezpieczone, co gwarantuje ich stabilność podczas dostawy. Warto jednocześnie dodać, że do oferty wprowadzone zostały jedynie produkty, które spełniają odpowiednią dla Green Caffè Nero, wysoką jakość – dodał Adam Ringer.

– Green Caffè Nero od początku przywiązywało ogromną wagę do jakości dostaw, a my z radością wyszliśmy tym wysokim standardom naprzeciw. Nasza współpraca świetnie wpisuje się w cel, jaki postawiliśmy sobie w Glovo – rozszerzanie sieci partnerstw o nowe, ciekawe dla klientów kategorie. Chcemy, by nasza oferta spełniała oczekiwania nawet najbardziej wymagających użytkowników – powiedział Carlos Silván, dyrektor generalny Glovo Polska. – Mam ogromną nadzieję na sukces naszych działań. Wiemy, że Polacy kochają kawę i dobre jedzenie, a my chcemy im je w tym trudnym okresie dostarczać wprost pod drzwi ich domów – dodał Carlos Silván.

Kawiarnie Green Caffè Nero cały czas działają w opcji na wynos z nadzieją, że wkrótce nadejdzie możliwość przyjmowania gości w letnich ogródkach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Konsument Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Konsument Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów

W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.

Handel

Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.