Komunikaty PR

Green Caffè Nero w partnerstwie z Glovo rusza z dostawami

2021-04-14  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania link ( 0.08 MB )

Green Caffè Nero nawiązało współpracę z Glovo, oferując dostawy ulubionej kawy, ciast czy przekąsek wprost do domu lub biura. W wygodny sposób można skorzystać z oferty kawiarni, która za pośrednictwem aplikacji Glovo dostępna jest dla klientów z Warszawy, Krakowa i Wrocławia.

Po kilkutygodniowym pilotażu usługi obejmującym dokładną weryfikację jakości dostaw, ruszyły dostawy napojów, lunchów i kanapek oraz ciast ze stałej oferty Green Caffè Nero przez kurierów Glovo na terenie Warszawy, Krakowa i Wrocławia. Dostawy będą odbywały z zachowaniem obowiązującego reżimu sanitarnego, a napoje i posiłki jak zawsze przygotowywane będą z uwzględnieniem wszelkich wytycznych dotyczących zasad higieny i bezpieczeństwa.

– Jesteśmy znani z atmosfery naszych kawiarni i wszyscy już bardzo tęsknimy za gwarem kawiarnianym, z możliwością spotkań czy po prostu odpoczynku. Już siódmy miesiąc z rzędu nie jesteśmy z powodu zakazów w stanie tego oferować i jedyną możliwością skorzystania z naszej oferty pozostawała sprzedaż na wynos. Postanowiliśmy te możliwość poszerzyć i wraz z Glovo od teraz oferujemy naszym gościom dowóz naszych napojów i jedzenia do domu lub biura – powiedział Adam Ringer. – Dostępna oferta obejmuje znane naszym gościom bestsellery, w tym latte, cappuccino, czy cortado, a także przekąski i ciasta, obejmujące bagietki, tortille, klasyczną bezę, czy ciasto Charleston – dodał Adam Ringer.

Aby skorzystać z usługi wystarczy ściągnąć aplikację Glovo lub odwiedzić stronę www.glovoapp.com/pl, odnaleźć kategorię „Kawa i przekąski”, wybrać Green Caffè Nero i tam dokonać wyboru oraz opłacić zamówienie. Każde zamówienie będzie wydawane z papierową kartą stałego klienta z odpowiednią liczbą pieczątek, które następnie można będzie przy dowolnej transakcji w kawiarni przenieść na wirtualną kartę stałego klienta w aplikacji Green Caffè Nero. O innych zmieniających się okresowo ofertach i promocjach, takich jak np. dostawy na preferencyjnych warunkach, na bieżąco informować będzie aplikacja Glovo. Zamówienia będą realizowane z wykorzystaniem technologii Q-Commerce od Glovo. To system ultraszybkiej dostawy w maksymalnie 30 minut od złożenia zamówienia.

– Napoje przygotowywane są w momencie pojawienia się kuriera w wybranym lokalu, aby zapewnić odpowiednią temperaturę, a na czas transportu kubki są odpowiednio zabezpieczone, co gwarantuje ich stabilność podczas dostawy. Warto jednocześnie dodać, że do oferty wprowadzone zostały jedynie produkty, które spełniają odpowiednią dla Green Caffè Nero, wysoką jakość – dodał Adam Ringer.

– Green Caffè Nero od początku przywiązywało ogromną wagę do jakości dostaw, a my z radością wyszliśmy tym wysokim standardom naprzeciw. Nasza współpraca świetnie wpisuje się w cel, jaki postawiliśmy sobie w Glovo – rozszerzanie sieci partnerstw o nowe, ciekawe dla klientów kategorie. Chcemy, by nasza oferta spełniała oczekiwania nawet najbardziej wymagających użytkowników – powiedział Carlos Silván, dyrektor generalny Glovo Polska. – Mam ogromną nadzieję na sukces naszych działań. Wiemy, że Polacy kochają kawę i dobre jedzenie, a my chcemy im je w tym trudnym okresie dostarczać wprost pod drzwi ich domów – dodał Carlos Silván.

Kawiarnie Green Caffè Nero cały czas działają w opcji na wynos z nadzieją, że wkrótce nadejdzie możliwość przyjmowania gości w letnich ogródkach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Złodzieje nie mają Świąt Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Złodzieje nie mają Świąt

Przerwa świąteczna i noworoczna zbliża się wielkimi krokami. Jak informuje policja, to właśnie m.in. w tym okresie częściej dochodzi do kradzieży z włamaniem w domach
Konsument Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie
2024-12-17 | 08:00

Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie

Aż 1/4 Polaków zadłuża się na organizację świąt Bożego Narodzenia, aby były wystawne, z czego 6 proc. zrobiło to wielokrotnie. Najczęściej konsumenci sięgają po pomoc rodziny,
Konsument Polacy coraz hojniejsi wobec swoich pupili
2024-12-11 | 11:00

Polacy coraz hojniejsi wobec swoich pupili

Dwóch na trzech opiekunów zwierząt planuje kupić swoim pupilom świąteczne prezenty, a aż jedna trzecia z nich rozważa w tym roku zakup specjalnego kalendarza adwentowego.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Konsument

Polityka

Europa będzie się zbroić. Musi być gotowa na atak Rosji na kraj NATO w ciągu kilku najbliższych lat

Wybuch wojny w Ukrainie i obecna sytuacja geopolityczna oznaczają dla UE konieczność podnoszenia swojego bezpieczeństwa. Zwłaszcza że atak Rosji na kraj unijny nie jest niemożliwy. Oceny NATO, Niemiec, Polski, Danii i państw bałtyckich wskazują, że Rosja jest gotowa do ataku w ciągu od trzech do dziesięciu lat. – Priorytetem Europy powinno być dalsze wspieranie Ukrainy – przekonuje europoseł Dariusz Joński.

Handel

Kaucja na butelki i puszki już od października tego roku. Eksperci ostrzegają: to może podnieść koszty gospodarki odpadami

Polska przygotowuje się do jednej z największych zmian w systemie gospodarowania odpadami – od 1 października br. zacznie obowiązywać system kaucyjny. Wprowadzenie kaucji na butelki PET, puszki aluminiowe i szklane butelki wielorazowe ma na celu zwiększenie poziomu recyklingu i ograniczenie ilości odpadów w środowisku. Jednak, jak wskazują eksperci, nowe przepisy mogą się wiązać z wieloma wyzwaniami, w tym z wysokimi kosztami wdrożenia oraz możliwymi konsekwencjami dla konsumentów i samorządów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.