Komunikaty PR

Green Cell wkracza do Francji i Włoch z własnym sklepem internetowym

2023-08-16  |  09:45
Biuro prasowe
Kontakt
Gabriela Poręba
Greencell

ul. Kalwaryjska 33
30-509 Kraków
gabriela.poreba|greencell.pl| |gabriela.poreba|greencell.pl
507 094 981
greencell.global
Do pobrania Pressinfo ( 0.07 MB )

Włosi i Francuzi mogą już kupić powerbanki, ładowarki czy kable marki Green Cell bezpośrednio u producenta. To kolejne europejskie rynki, na których firma uruchamia internetową sprzedaż akcesoriów do ładowania i magazynowania energii zaprojektowanych w Polsce.

Zakupy w sklepie internetowym Green Cell dostępne były dotąd w Polsce, Niemczech i Wielkiej Brytanii. Od 16 sierpnia 2023 roku producent znad Wisły wkracza ze sprzedażą bezpośrednią do Francji i Włoch, oferując szeroki asortyment akcesoriów do ładowania i akumulowania energii elektrycznej. W jego portfolio klienci znajdą m.in. wysokiej jakości powerbanki, ładowarki i kable do urządzeń mobilnych, a także baterie, magazyny energii czy urządzenia do ładowania samochodów elektrycznych. Wśród nich wyróżnioną nagrodą Red Dot Design mobilną ładowarkę Habu.

Polski Green Cell

Akcesoria Green Cell zdążyły już zyskać popularność na rynku francuskim i włoskim, ale dotąd oferowane były wyłącznie za pośrednictwem platform sprzedażowych. Korzystając ze sklepu internetowego Green Cell zyskają oni dostęp do pogłębionej informacji o produktach, rozbudowaną sekcję FAQ i bieżące wsparcie konsultantów.

- Kompleksowa obsługa klienta to z całą pewnością jedna z naszych przewag konkurencyjnych, o czym świadczą wysokie oceny i przychylne opinie tych, którzy z naszego sklepu internetowego już korzystają. Myśląc o wzroście Green Cell nie wyobrażam go sobie bez obecności na największych rynkach UE, stąd Francja i Włochy naturalnie stały się kolejnym krokiem na naszej drodze - komentuje Paweł Ochyński, założyciel Green Cell.

Globalne ambicje Green Cell

Sprzedaż produktów założonej w 2013 roku firmy Green Cell osiągnęła już poziom ok. 7,2 mln sztuk, a paczki z jej urządzeniami trafiają do klientów z 60 krajów na całym świecie. Spółka ma w planach poszerzyć zasięg działania sklepu internetowego o następne kraje, a także przenieść produkcję kolejnych urządzeń do Polski (obecnie pod Krakowem produkuje baterie do rowerów elektrycznych). 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Greencell
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa

Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.

Przemysł spożywczy

UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.

Prawo

Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.