Komunikaty PR

Grosicki w ekodrużynie SOLEKTRO

2021-04-30  |  15:15
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kołogrecka
PO PROSTU PR



agnieszka|poprostupr.pl| |agnieszka|poprostupr.pl
601407033

SOLEKTRO, firma działająca w sektorze odnawialnych źródeł energii, rozpoczyna współpracę z Kamilem Grosickim. Piłkarz będzie twarzą kampanii zachęcającej do zmiany nawyków na bardziej przyjazne środowisku.

SOLEKTRO to jedna z najszybciej rozwijających się polskich firm specjalizujących się w instalacjach bazujących na źródłach energii odnawialnych. Zajmuje się realizacją dużych elektrowni fotowoltaicznych, instalacji fotowoltaicznych dla biznesu, a także kompleksowym montażem instalacji prosumenckich dla klientów indywidualnych. Tylko w ubiegłym roku SOLEKTRO zainstalowało urządzenia fotowoltaiczne o łącznej mocy 18 000 kWp. Ofertą uzupełniającą SOLEKTRO jest sprzedaż i montaż pomp ciepła oraz systemów klimatyzacji. „Nasze instalacje przede wszystkim przynoszą klientom ogromne oszczędności w wydatkach na energię elektryczną i ciepło, ale także  pozwalają na zmniejszenie zanieczyszczeń generowanych przez tradycyjną energetykę, czy indywidualne piece węglowe.” – mówi Piotr Kowalczyk Prezes SOLEKTRO. – „Dzięki takim rozwiązaniom my wszyscy z roku na rok będziemy oddychać czystszym powietrzem.”

Ambasadorem SOLEKTRO został Kamil Grosicki, jeden z najlepszych i najbardziej rozpoznawalnych polskich piłkarzy, 80-krotny Reprezentant Polski, który w swojej karierze grał w najlepszych ligach świata. Teraz dołączył do zespołu SOLEKTRO, gdzie będzie twarzą kampanii edukacyjnej zachęcającej do proekologicznych zmian.

 „W tym meczu wszyscy musimy grać do jednej bramki.” – mówi Kamil Grosicki – „Zmiany klimatyczne to problem na tu i teraz, a nie na przyszłość. Każdy z nas musi sobie uświadomić, że jeśli dziś nie zaczniemy zmieniać swoich nawyków, przyszłe pokolenia będą żyły na zupełnie innej planecie. Planecie walczącej z problemami braku wody, głodem, chorobami, czy innymi nieznanymi nam plagami, których dziś mamy jedynie przedsmak. Nie chcę takiej przyszłości dla moich  dzieci, czy wnuków, dlatego wpieram marki, które mogą pozytywnie wpłynąć na stan środowiska naturalnego.

Jak wyjaśnia Piotr Kowalczyk  - „Kamil to motywator i dobry duch drużyny, który dopinguje do walki kolegów z boiska. Jesteśmy przekonani, że włączenie go do gry o najwyższą stawkę podniesie świadomość proekologiczną wielu osób. Turbo Grosik to pozytywny bohater, który nigdy się nie poddaje i zawsze pracuje na sukces całej drużyny.”

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PO PROSTU PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Energetyka Polityka klimatyczno-energetyczna z ludzką twarzą jest możliwa - konferencja Biuro prasowe
2025-03-12 | 16:20

Polityka klimatyczno-energetyczna z ludzką twarzą jest możliwa - konferencja

Czy polityka klimatyczno-energetyczna może być przyjazna ludziom? Jak maksymalnie wykorzystać jej społeczne i ekonomiczne korzyści? O tym debatować będą eksperci podczas konferencji
Energetyka Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!
2025-02-07 | 06:00

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!

Zakup energii odnawialnej z farmy fotowoltaicznej w Miłkowicach jest jednym z czterech projektów Amazon w Polsce, opartym na OZE, które pomagają
Energetyka BCC: Energetyka, podsumowanie roku
2024-12-28 | 12:30

BCC: Energetyka, podsumowanie roku

Transformacja polskiej energetyki przyśpieszyła w 2024 roku  – udział węgla w miksie energetycznym maleje, a odnawialne źródła energii zyskują na znaczeniu. Jednak szybkie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy

Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.

Prawo

Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.

Prawo

W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.