Komunikaty PR

Groupe Beneteau wybiera rozwiązanie IFS jako swój nowy system ERP

2020-11-26  |  09:05
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Machol
IFS Poland

ul. M. Flisa 6
02-247 Warszawa
anna.machol|ifs.com| |anna.machol|ifs.com
+48 512 134 493
https://www.ifs.com/pl/

Renomowany producent łodzi wdroży rozwiązanie IFS w swoich 17 zakładach produkcyjnych na całym świecie, w tym we Francji, w Polsce, Stanach Zjednoczonych i we Włoszech 

Warszawa, 26 listopada 2020 — Producent łodzi turystycznych, Groupe Beneteau (wraz ze spółkami wchodzącymi w skład grupy: BENETEAU, JEANNEAU, LAGOON, EXCESS, PRESTIGE, FOUR WINNS, WELLCRAFT, DELPHIA) wybrał w pełni zintegrowaną platformę do zarządzania zasobami przedsiębiorstwa (ERP) od IFS, globalnego dostawcy oprogramowania dla przedsiębiorstw. Rozwiązanie IFS zostanie wdrożone przez BearingPoint, partnera IFS o statusie Platinum oraz zdobywcę nagrody IFS Global Systems Integrator of the Year Award w 2020 r.

Aby móc zarządzać coraz bardziej złożonym przepływem informacji pomiędzy swoimi spółkami zależnymi w dziale produkcji łodzi, Groupe Beneteau chciała wymienić swój przestarzały i wysoce niestandardowy system biznesowy na scentralizowaną platformę ERP. Nowa platforma usprawni analizę danych i podejmowanie decyzji, zwiększy efektywność operacyjną dzięki harmonizacji praktyk biznesowych w ramach pionu oraz umożliwi lepszą integrację procesów i informacji pomiędzy poszczególnymi spółkami zależnymi.

Po dokonaniu oceny rozwiązań największych dostawców grupa wybrała rozwiązanie oferowane przez zespół IFS/BearingPoint z uwagi na jego bogatą wiedzę specjalistyczną i spójny projekt integracji. Rozwiązanie IFS obejmie wszystkie newralgiczne procesy biznesowe, w tym produkcję, zarządzanie projektami, łańcuch dostaw, sprzedaż i serwis oraz finanse. BearingPoint dowiódł, że jest w stanie sprostać oczekiwaniom Groupe Beneteau dzięki swojej głębokiej wiedzy w zakresie oprogramowania oraz pragmatycznemu, metodycznemu podejściu.

„Od wielu lat Groupe Beneteau rozważała modernizację systemów informacyjnych w swoim dziale produkcji łodzi w celu zwiększenia ich wydajności, bezpieczeństwa i przejrzystości” — powiedział Jérôme de Metz, prezes i dyrektor generalny Groupe Beneteau. „Wszechstronne funkcje branżowe udostępniane przez rozwiązanie IFS doskonale zaspokajają nasze potrzeby, a referencje klientów z sektora produkcji przekonały nas do wyboru rozwiązania IFS i BearingPoint, które jest w pełni zintegrowane z naszym projektem biznesowym”.

Marc Genevois, prezes IFS na Europę Zachodnią i Południową oraz Amerykę Łacińską, dodał: „Ponieważ jest to jedna z najbardziej renomowanych marek w branży, jesteśmy dumni z możliwości wsparcia Groupe Beneteau w jej transformacji przez zapewnienie przyszłościowej infrastruktury technologicznej, która umożliwi jej ciągły rozwój. Udostępnianie globalnym producentom wszechstronnych i konfigurowalnych funkcji branżowych to nasza specjalność, więc z chęcią wykorzystamy naszą szeroką wiedzę branżową do tego, by pomóc Groupe Beneteau w przeprowadzeniu cyfrowej transformacji”.

Philippe Chaniot, partner BearingPoint, podsumowuje: „Groupe Beneteau to lider w swojej branży, dlatego jesteśmy zadowoleni i dumni z faktu, że możemy pomóc jej w zwiększeniu jakości świadczonych usług. IFS oferuje kompletne rozwiązanie spełniające te wymagania. Nasze zespoły już teraz wykorzystują swoje kompetencje i doświadczenie do zapewnienia sukcesu tego projektu”.

Informacje o Groupe Beneteau

Groupe Beneteau to globalny lider branży produkcji łodzi. Grupa skupia 12 marek i oferuje ponad 180 modeli łodzi rekreacyjnych do różnych zastosowań, w tym żaglówek, motorówek, jachtów jednokadłubowych i katamaranów. Z kolei dział budownictwa mieszkaniowego grupy jest liderem europejskiego rynku domków wypoczynkowych. Dział ten oferuje szeroki wybór domków wypoczynkowych i letniskowych oraz kapsuł, które łączą ekologiczne wzornictwo oraz wysokie standardy jakości, komfortu i użyteczności. Grupa dysponuje globalną bazą przemysłową i siecią sprzedaży oraz zatrudnia 8300 osób, głównie we Francji, Stanach Zjednoczonych, Polsce, Włoszech i Chinach.

www.beneteau-group.com

LinkedIn: https://fr.linkedin.com/company/groupe-beneteau

Obserwuj nas na Twitterze: @GroupeBeneteau

Informacje o firmie IFS

IFS opracowuje i dostarcza oprogramowanie dla przedsiębiorstw z całego świata, które zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, budową i utrzymaniem majątku oraz zarządzaniem działalnością ukierunkowaną na usługi. Specjalizacja branżowa naszych pracowników i rozwiązań oraz zaangażowanie w zapewnianie korzyści każdemu z naszych klientów pozwoliły firmie IFS zdobyć pozycję cenionego lidera i najczęściej polecanego dostawcy w naszym sektorze. Nasz zespół składa się z 4000 pracowników i coraz większej sieci partnerów. Wspierają oni ponad 10 000 klientów na całym świecie w kwestionowaniu status quo i zdobywaniu przewagi nad konkurencją.
Nasze oprogramowanie dla przedsiębiorstw może pomóc Twojej firmie już dziś — więcej informacji na ten temat można znaleźć pod adresem ifs.com.

Obserwuj nas na Twitterze: @IFSPoland

Odwiedź bloga IFS poświęconego technologii, innowacji i kreatywności: blog.ifs.com

Informacje o firmie BearingPoint

BearingPoint to niezależna firma świadcząca usługi zarządzania i doradztwa w zakresie technologii, mająca europejskie korzenie i globalny zasięg. Prowadzi działalność w czterech obszarach: doradztwa, rozwiązań, usług biznesowych i inwestycji. Obszar doradztwa obejmuje usługi w tym zakresie. W ramach obszaru rozwiązań są udostępniane narzędzia umożliwiające skuteczną transformację cyfrową, zaawansowaną analizę danych i spełnienie wymogów regulacyjnych. Usługi biznesowe obejmują między innymi usługi zarządzane takie jak SaaS. Z kolei dział inwestycji zapewnia finansowanie i możliwości rozwoju start-upom. Do grona klientów BearingPoint należy wiele czołowych firm i instytucji na całym świecie. Firma dysponuje globalną siecią konsultingową obejmującą ponad 10 000 osób oraz obsługuje klientów w ponad 75 krajach, pomagając im w osiąganiu wymiernych i długotrwałych korzyści.

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.bearingpoint.com.

LinkedIn: www.linkedin.com/company/bearingpoint

Kontakt
Anna Machol
PR for IFS in Poland
Email: anna.machol@ifs.com
Phone: +48 512 134 493
 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: IFS Poland
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Autor sukcesu smartfonów Motorola w Polsce na czele meksykańskiego oddziału Biuro prasowe
2024-08-01 | 11:00

Autor sukcesu smartfonów Motorola w Polsce na czele meksykańskiego oddziału

Warszawa, 1 sierpnia 2024 r.: Alexander Zawadzki, dyrektor generalny polskiego oddziału Motorola, pokieruje marką na jednym z największych i najważniejszych pod względem sprzedaży
IT i technologie Dostawy poza domem, modernizacja floty i crowdshipping
2024-08-01 | 09:30

Dostawy poza domem, modernizacja floty i crowdshipping

Najnowsza edycja raportu „Green Last Mile Europe Report 2024” potwierdza, że choć greenwashing jest oczywisty, odnowienie floty, więcej dostaw poza domem, postęp technologiczny i
IT i technologie Odliczanie do DORA trwa. Organizacje finansowe muszą się przygotować
2024-08-01 | 01:00

Odliczanie do DORA trwa. Organizacje finansowe muszą się przygotować

Odliczanie do DORA trwa. Organizacje finansowe muszą się przygotować.  Cyberbezpieczeństwo i cyberodporność mają znaczenie dla każdej instytucji, niezależnie od branży. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.