Komunikaty PR

Grupa Good One poprowadzi działania komunikacyjne dla marki Getaway

2023-01-31  |  16:00
Biuro prasowe

Należące do grupy marketingowej Good One agencje Good One PR, Social Lama oraz SeoFly poprowadzą kompleksową obsługę komunikacyjną platformy Getaway, pełniącej funkcję inteligentnego kreatora podróży “szytych na miarę”. Zakres współpracy obejmuje PR korporacyjny i produktowy, działania w mediach społecznościowych, a także realizację kampanii SEO i SEM. Współpraca rozpoczęła się w styczniu 2023 roku. 

Getaway to intuicyjna i kompletna platforma tworząca plany dowolnych podróży na zamówienie klienta. Dzięki dostępowi do preferencyjnych stawek oferowanych przez bazę hotelową i usługową na całym świecie oraz integracji wielu rozwiązań w jednym, narzędzie oszczędza klientowi zarówno czas, jak i pieniądze, dostarczając najlepszą możliwą konfigurację wyjazdu. Uzupełnieniem usługi planowania podróży jest pełna opieka 24/7 oraz organizacja wszelkich formalności, takich jak odprawy online, gromadzenie potwierdzeń i udostępnienie klientowi interaktywnego przewodnika na wyjazd. Misją twórców Getaway jest rozwój platformy w kierunku kompleksowego, zaawansowanego technologicznie narzędzia do komponowania dowolnych podróży i ich obsługi w czasie rzeczywistym, co może przyczynić się do rewolucji w nowoczesnym podróżowaniu. Firma tworzona jest przez zespół zaangażowanych ekspertów z pasją do podróżowania i nowoczesnych technologii.

W ramach współpracy agencja Good One PR odpowiada za stworzenie i realizację kompleksowej strategii PR, w tym prowadzenie biura prasowego, media relations, pozycjonowanie marki, produktów oraz ekspertów firmy w mediach. Współpraca uwzględnia również bieżące doradztwo w zakresie PR, marketingu oraz koncepcji kreatywnych. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.  Z ramienia agencji Good One PR działania realizuje zespół konsumencki w składzie: Martyna Dziopak, Senior Account Manager oraz Marta Paczka, Senior Account Executive. 

Agencja Social Lama zajmie się kompleksową obsługą komunikacji marki w mediach społecznościowych. Działania stałe obejmować będą budowanie rozpoznawalności i eksperckiego wizerunku marki oraz tworzenie zaangażowanej społeczności. Za obsługę działań tej agencji odpowiadać będzie zespół, którego prace będą koordynowane przez Magdalenę Sobczak, Social Media Consultanta. 

Agencja SeoFly, w ramach współpracy z Getaway, będzie odpowiadać m.in. za pozycjonowanie i monitoring słów kluczowych, wykonanie audytu strony marki i jej monitoring, Link Building, przygotowanie treści do wykorzystania na stronie, a także monitoring widoczności strony Klienta w wyszukiwarce Google. Działania realizowane dla Getaway poprowadzi zespół, którego prace będzie koordynować Mariusz Jałyński, manager SEO.

Grupa marketingowa Good One zapewnia kompleksowość usług poprzez dostęp do specjalistów z takich obszarów, jak: PR, digital, social media, SEO i SEM, a także influencer marketing. Siedziba główna firmy mieści się w Warszawie, na Żoliborzu. Oddział lokalny agencji Good One PR znajduje się w pop-upie biurowym „Pod Ciśnieniem” we Wrocławiu. W ubiegłorocznym raporcie "Agencje Public Relations 2022", wydanym przez Media Marketing Polska, Good One PR otrzymała tytuł Agencji PR 2022 Roku, czyli nagrodę główną w kategorii agencji średnich. W poprzednich latach realizowane przez nią projekty zostały nagrodzone w konkursach PR Wings oraz Złote Spinacze.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu

W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Transport

Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.