Komunikaty PR

GrupŻabka zwycięzcą konkursu „Best Mobile Application”

2023-09-18  |  10:45
Biuro prasowe

Grupa Żabka została zwycięzcą konkursu „Best Mobile Application”, otrzymując nagrodę za całokształt działań realizowanych w obszarze aplikacji mobilnych stworzonych przez należące do niej spółki. Tym samym najlepszymi aplikacjami drugiego kwartału 2023 r. zostały: Żappka, Jush, delio, Dietly i Maczfit. Zdaniem jury aplikacje mobilne należące do Grupy Żabka są dopasowane do trendów q-commerce oraz odpowiadają na różne potrzeby konsumentów. Wszystkie zaprojektowano zgodnie z najlepszymi praktykami z zakresu user experience, są więc przejrzyste i proste w obsłudze, ponadto poddaje się je bieżącej aktualizacji i stałej rozbudowie, by spełniały wymagania nawet najbardziej wymagających klientów.

„Best Mobile Application” to polski konkurs, którego celem jest pokazywanie najlepszych praktyk w zakresie tworzenia i promocji aplikacji mobilnych w Polsce. Organizatorami plebiscytu są aBooster, firma wspierająca twórców i właścicieli aplikacji, oraz AppsFlyer, globalny lider w pomiarze kampanii marketingowych i analityce danych.

W ramach plebiscytu „Best Mobile Application” każdego roku oraz raz na kwartał nagradza się aplikację mobilną, która w danym okresie w znaczący sposób wyróżniła się na tle innych. Przyznając nagrody, jury  bierze pod uwagę m.in. takie czynniki, jak: nowe funkcje, tempo wzrostu, user experience czy sposób ekspozycji w sklepach z aplikacjami. Wyjątkowo w tej edycji konkursu jury postanowiło nie nagradzać jednego produktu, a całokształt działań realizowanych przez Grupę Żabka. „Grupa Żabka stworzyła kompleksowy ekosystem convenience, idealnie wpisujący się w trend q-commerce. (…) W centrum tego ekosystemu zostały postawione doskonale zaprojektowane aplikacje mobilne, dzięki którym korzystanie z oferty firm należących do Grupy jest proste i intuicyjne” – tak uzasadniono decyzję.

Żappka

Żappka jest jedną z najpopularniejszych aplikacji mobilnych w Polsce – aktywnie korzysta z niej 6,1 mln użytkowników. To pierwszy na rynku ekosystem łączący mechanizm programu lojalnościowego oraz działań wpływających na aktywność i zaangażowanie klienta. Główną funkcjonalnością aplikacji jest program lojalnościowy – klienci zbierają żappsy, które mogą wymieniać na nagrody, przelać je na konto innego użytkownika, skorzystać z ofert partnerów (strefa „Wszystko za żappsy”), a nawet wymieniać na cegiełki charytatywne m.in. na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, walkę z koronawirusem czy organizacje charytatywne prowadzące działania humanitarne w Ukrainie. Drugą funkcjonalnością Żappki jest możliwość generowania specjalnych personalizowanych ofert dla klientów, które są aktywne tylko w ciągu krótkiego czasu. Żappka ułatwia także klientom sieci codzienne funkcjonowanie – dzięki aplikacji mogą oni śledzić i odbierać przesyłki (usługa „Żappka Post”) oraz mają dostęp do szybkich i bezpiecznych płatności bezdotykowych („Żappka Pay”). W ostatnim kwartale w Żappce pojawiło się kilka udogodnień, jak np. mapa wszystkich sklepów sieci z informacjami o godzinach otwarcia i oferowanych usługach, uproszczony proces rejestracji do autonomicznych sklepów Żabka Nano, funkcja „wyloguj mnie ze wszystkich urządzeń”, a także nowe opcje w grze Żabu.

Jush i delio

Aplikacja Jush oferuje dostawę najpotrzebniejszych produktów spożywczych i przemysłowych nawet w 15 minut. Niewątpliwym plusem zakupów z Żabką Jush jest możliwość ich zrobienia przez 7 dni w tygodniu, również w niedziele niehandlowe, atrakcyjny próg darmowej dostawy, który wynosi zaledwie 35 zł oraz liczne akcje promocyjne. Usługa działa na terenie Krakowa, Katowic, Poznania, Gdańska i Sopotu od 7:00 do 23:00, a w Warszawie do 2 w nocy. W trzecim kwartale 2023 r. jako pierwsza usługa q-commerce w Polsce zrealizowała dostawę za pomocą drona, dzięki czemu zakupy zostały doręczone w 7 minut. Ponadto na terenie Warszawy i Krakowa wprowadziła dostawę ciepłych przekąsek znanych ze sklepów Żabka: hot dogów i panini.

Z kolei delio to supermarket online, pozwalający przez 7 dni w tygodniu robić zakupy zarówno za pośrednictwem aplikacji mobilnej, jak i strony internetowej. Oferuje dostawę produktów już nawet w ciągu godziny, bezpłatny dowóz przy zakupach powyżej 80 zł, a także szereg promocji i ofert specjalnych. W maju br. w aplikacji została wprowadzona aktualizacja, pozwalająca zobaczyć w szczegółach produktów ich wartość energetyczną, co jest zgodne z aktualnymi trendami w obszarze żywienia. delio przypomina klasyczny supermarket z bardzo szerokim asortymentem, gdzie wszyscy znajdą coś dla siebie. Zarówno miłośnicy świeżych owoców, warzyw, mięsa czy owoców morza, jak i osoby poszukujące produktów wegańskich oraz organicznych.

Maczfit

Maczfit to firma oferująca catering dietetyczny, pozwalający zarządzać swoimi zamówieniami zarówno poprzez portal internetowy, jak i elastyczną aplikację mobilną. Aplikacja pozwala na kompleksowe zarządzanie swoją dietą z każdego miejsca za pomocą kilku kliknięć, a także posiada szereg funkcji dodatkowych jak m. in.: dodawanie i odejmowanie posiłków, zmiana adresu dostawy, wybór posiłków, przedłużanie diety czy śledzenie swoich postępów. 

Dietly

Dietly jest największą platformą w Polsce do wyszukiwania, porównywania i zamawiania cateringu, za pośrednictwem której klienci mają możliwość wyboru ponad 25 opcji diet, spośród ok. 400 firm cateringowych. Dietly działa w przeglądarce (dietly.pl) oraz w aplikacji mobilnej. Jedną z najpopularniejszych funkcji Dietly jest „Wybór Menu”. Daje ona możliwość codziennego wybierania posiłków na każdą porę dnia.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.