GSU z telemedycyną dla obecnych i nowych klientów
Europ Assistance Polska
Wołoska 5
02-675 Warszawa
justyna.niebutkowska|europ-assistance.pl| |justyna.niebutkowska|europ-assistance.pl
+ 48 (22) 205 50 04
www.europ-assistance.pl/
GSU Ubezpieczenia, wspólnie z Europ Assistance Polska, przygotowało nowy produkt dla swoich klientów. Telekonsultacja medyczna to dodatkowa forma pomocy medycznej, stanowiąca uzupełnienie podstawowej opieki zdrowotnej i alternatywa do abonamentów medycznych. Ubezpieczenie dostępne jest od kwietnia i swoim zakresem obejmuje możliwość telekonsultacji z lekarzem pierwszego kontaktu i ze specjalistą, a także usługę teleopieki kardiologicznej.
Klienci GSU od kwietnia mogą zakupić nowy produkt ubezpieczeniowy, uzupełniony o telekonsultację medyczną. Do wyboru są cztery warianty ubezpieczenia Medi Ochrona, Medi Ochrona VIP, Medi Tarcza i Medi Tarcza VIP. W każdym z nich klient, gdy istnieje wskazanie medyczne, ma możliwość skorzystania ze zdalnej konsultacji medycznej nawet dziesięć razy w ciągu roku ubezpieczeniowego.
Dostęp do telekonsultacji z lekarzem, jeszcze niedawno nie był tak powszechny, aktualnie jest to bardzo popularna forma porady medycznej. Szybka i łatwa forma kontaktu, dostępna 7 dni w tygodniu, sprawia, że klienci, chętnie korzystają z takiej pomocy. W dodatku, podczas zdalnej porady, klient ma możliwość uzyskania e-recepty, e-zwolnienia oraz skierowania na diagnostykę laboratoryjną, USG oraz na rehabilitację – wszytko online, bez wychodzenia z domu – mówi Marcin Zieliński, Dyrektor Departamentu Sprzedaży w Europ Assistance Polska.
Telekonsultacja medyczna, realizowana w ramach przedstawionej propozycji Europ Assistance we współpracy z naszą grupą, stanowi komplementarne uzupełnienie dotychczasowych ofert GSU Ubezpieczenia w zakresie ochrony życia i zdrowia naszych klientów. Szerokie spektrum świadczonych usług oraz kompleksowa ich obsługa w nagłych sytuacjach wymagających pomocy, jest naszym ciągłym staraniem budowania poczucia bezpieczeństwa naszych klientów – mówi Andrzej Pawletko Prezes Zarządu GSU Spółka Akcyjna.
W ramach ubezpieczenia klienci mają także dostęp do usługi Telekardio, czyli wsparcia dla klientów potrzebujących opieki kardiologicznej. Klient po zweryfikowaniu dokumentacji ma możliwość otrzymania specjalnego zestawu teleopieki kardiologicznej (kamizelka EKG, stacja dokująca, rejestrator). Zestaw pozwala na zdalne wykonanie badania EKG i sprawdzenia jego wyników z lekarzem specjalistą.
W całym procesie klientowi towarzyszy całodobowe Centrum Alarmowe, które pomaga w organizacji dostarczenia zestawu i szkoleniu z obsługi oraz wspiera klienta w różnych sytuacjach w ramach całego procesu pomocy.
Wsparcie assistance zapewnia Europ Assistance Polska.
Ubezpieczenie Medi Ochrona, Medi Ochrona VIP, Medi Tarcza i Medi Tarcza VIP można kupić w sieci placówek GSU Ubezpieczenia oraz Superpolisa Ubezpieczenia.

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.