Haier: czas na Polskę
Firma Haier – od 11 lat nr 1 w produkcji urządzeń gospodarstwa domowego na świecie – stawia teraz na Polskę i chce znacząco zwiększyć swoje udziały na naszym rynku. Strategia firmy zakłada zdecydowane powiększenie portfolio dostępnych w Polsce produktów oraz poszerzenie kanałów dystrybucji o kolejne sieci handlowe.
Polscy konsumenci mogli dotychczas cieszyć się z użytkowania niezawodnych lodówek (typu combi, multidoor, side by side), pralek, pralko-suszarek i chłodziarek do wina marki Haier, które cechuje nowoczesny design, wygoda użytkowania i zaawansowane technologie, w tym Internet of Things.
„Misją firmy Haier jest dostarczanie nowoczesnych i innowacyjnych produktów najwyższej jakości, spełniających stale zmieniające się potrzeby współczesnych gospodarstw domowych” – powiedział Carmine Infante, Central, North and East Europe Regional Director w Haier. „Nasze laboratoria nieustannie pracują nad innowacjami, które mają ułatwić życie użytkownikom. Mamy wiele naprawdę unikalnych rozwiązań i technologii, z których jesteśmy szczególnie dumni, i które proponujemy także polskim konsumentom. Na wyróżnienie zasługuje system antybakteryjny ABT w lodówkach Haier – dzięki zastosowaniu światła ultrafioletowego chroni on przed namnażaniem się bakterii, co w efekcie przekłada się na bezpieczeństwo i zdrowie użytkownika, a także dłuższą świeżość przechowywanych produktów. Niezwykle przydatnym rozwiązaniem jest także zastosowana w nowej linii pralek Haier i-Pro 7 funkcja Refresh, która pozwala odświeżyć ubrania bez konieczności wizyty w pralni, co oszczędza czas i pieniądze każdego wymagającego użytkownika”.
Globalna strategia Haier zakłada ciągłe poszerzanie i rozwijanie swej obecności na światowych rynkach w segmencie premium. Przyszedł czas także na Polskę. Portfolio dostępnych w Polsce produktów Haier oraz ich dostępność ma się wkrótce znacznie powiększyć.
„Polska to bardzo istotny rynek w strategii firmy Haier” – powiedział Marcin Majchrzak, General Manager Haier Group Poland. „Dlatego nasze działania skupione są na poszerzaniu portfolio dostępnych w Polsce produktów i zwiększaniu ich dystrybucji we współpracy z największymi sieciami handlowymi. Chcemy, aby jeszcze większe grono konsumentów szukających niezawodnych i innowacyjnych produktów AGD mogło cieszyć się z użytkowania naszych lodówek, pralek i chłodziarek do wina, a także piekarników, okapów czy płyt grzewczych do zabudowy. Już teraz będzie się można z nimi zapoznać odwiedzając specjalne strefy marki Haier w najlepszych sklepach naszych nowych partnerów dystrybucyjnych”.
Lidl Polska powraca z projektem „Ekomisja – Nie Marnuję”!
Handel transgraniczny na wyciągnięcie ręki polskich e-sprzedawców
Popularność marek własnych rośnie - jak na tym nie stracić?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
IT i technologie
Sektor gier silnie reprezentowany na warszawskim parkiecie. GPW liczy na kolejne debiuty firm gamingowych
Sektor gier na warszawskim parkiecie reprezentowany jest przez blisko setkę podmiotów, w tym niemal trzy czwarte na rynku alternatywnym. Notowane podmioty dały w tym roku zarobić trzykrotnie więcej niż te z indeksu szerokiego rynku. Na parkiet wchodzą kolejne spółki z branży, zaczynając przeważnie od rynku NewConnect, by potem przenieść się na Główny Rynek GPW.
Przemysł
Koszty instalacji robotów wciąż zbyt wysokie dla firm. Są one jednak świadome konieczności takich inwestycji
Koszty pracy ludzkiej są nadal niskie, a korzyść z instalacji robota na linii produkcyjnej nie jest jeszcze tak duża. To – według raportu Polskiego Instytutu Ekonomicznego – jedna z głównych barier w procesie robotyzacji w Polsce. Jednak dynamicznie rosnące średnie i minimalne wynagrodzenie, a także pogłębiający się niedobór pracowników mogą powoli tę tendencję zmieniać na korzyść robotów. Poza kwestią kosztową wadami, które widzą przedstawiciele firm przemysłowych, są m.in. zależność od stabilnych dostaw energii i technologii zagranicznych dostawców. Problemem nie są jednak kwestie obaw co do wpływu robotów na rynek pracy.
Zdrowie
Załogi Lotniczego Pogotowia Ratunkowego ćwiczą techniki zabiegowe ratujące życie pacjentów. W centrum szkoleniowym odwzorowywane są najcięższe przypadki
Załogi Lotniczego Pogotowia Ratunkowego, które tylko w ubiegłym roku były wzywane do prawie 12 tys. wypadków i pilnych, trudnych przypadków, muszą się ciągle szkolić, żeby być w stanie jak najlepiej pomagać pacjentom m.in. po ciężkich urazach, poparzeniach czy nagłym zatrzymaniu akcji serca. – Szkolenia to podstawa naszego funkcjonowania – podkreśla prof. dr hab. n. med. Robert Gałązkowski, koordynator Mobilnej grupy zabezpieczenia medycznego i wieloletni dyrektor LPR. Lekarze, ratownicy medyczni i pielęgniarze rozpoczęli szkolenia w warszawskim Centrum Edukacji Medycznej – specjalistycznym ośrodku Grupy LUX MED, gdzie mogą ćwiczyć najtrudniejsze techniki zabiegowe, ratujące życie pacjentów, w warunkach jak najbardziej odwzorowujących realia.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.