Haier podkreśla wagę systemu antybakteryjnego w lodówkach z linii French Door
W czerwcu wystartowała kampania marki Haier promująca serię lodówek wyposażonych w system antybakteryjny ABT. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na bezpieczne przechowywanie produktów spożywczych i technologie, które to umożliwiają. Kampania została przygotowana przez agencję FFW, a za relacje z mediami odpowiada agencja Studio 111.
W kampanii marka Haier koncentruje się na promowaniu lodówek z systemem antybakteryjnym ABT, wykorzystującym światło ultrafioletowe do ochrony przed namnażaniem się bakterii, co w efekcie przekłada się na bezpieczeństwo dla zdrowia użytkownika, a także dłuższą świeżość produktów spożywczych. Drugą z istotnych cech, która została podkreślona w kampanii, jest duża pojemność lodówek i płynące z tego korzyści dla użytkownika – połączenie technologii ABT, jak i pojemności XXL urządzeń sprawia, że może on znacznie ograniczyć swoje codzienne wyjścia na zakupy.
W kolejnych etapach kampanii marka Haier podkreślać będzie zalety pozostałych technologii pomagających w utrzymaniu świeżości produktów, a także wygodę użytkowania sprzętu (tylne podświetlenie, szuflady Easy Access).
Kampania wystartowała 11 czerwca w social media, a następnie rozszerzona została o kolejne kanały komunikacji, takie jak YouTube, mailing, aktywności w wyszukiwarce, reklamę mobilną czy display. Akcję wspierają także banery na Ceneo i www.mediaexpert.pl oraz TV-walle w sklepach stacjonarnych.
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.