Komunikaty PR

Agencja Mint Media wygrywa konkurs na obsługę Philips Hue Polska

2022-09-07  |  15:50
Biuro prasowe
Kontakt

Karolina Kowalska
Agencja Public Relations KEY PR

ul. Mickiewicza 35
05-074 Halinów
karolina|keypr.pl| |karolina|keypr.pl
500466188
keypr.pl

Dotychczas Mint Media odpowiadała za design i development landing page oraz kart produktowych tworzonych na potrzeby sklepów internetowych będących partnerami Philips Hue. Teraz zbuduje spójną, atrakcyjną komunikację oraz dotrze z nią do grupy docelowej, przez co ukaże jej korzyści wypływające z posiadania produktów, przekierowując potencjalnych klientów do sklepu. 

 

Za projekt po stronie Agencji odpowiada Client Partner, Aleksandra Nowaczyńska, która pokieruje działaniami dla Klienta. Za nami sporo realizacji dla marki Philips Hue Polska i bardzo cieszymy się z tego, że zaproponowana przez nas koncepcja komunikacji w mediach społecznościowych spodobała się Klientowi na tyle, że zdecydował się poszerzyć zakres naszej współpracy. - mówi Aleksandra Nowaczyńska, Client Partner Mint Media. W zespole dla Philips Hue Polska znaleźli się również - Deputy Head of Communication

Maja Anna Sass, Head of Design Krzysztof Zawadzki,  Head of Moderation Monika Wołkowicz-Wyszomirska.

 

Philips Hue to lider w dziedzinie inteligentnego, zautomatyzowanego oświetlenia do domów i ogrodów. Marka oferuje oświetlenie do zarządzania przestrzenią za pomocą klimatycznego światła – korzystnego dla zdrowego funkcjonowania, rozrywki i maksymalnego komfortu życia.​ W konkursie na zbudowanie strategii komunikacji marketingowej i obsługę bardzo dynamicznych kanałów jakimi są Facebook i Instagram, oferta Mint Media najbardziej wpisała się w wizję firmy Philips Hue Polska.

 

Z Mint Media współpracujemy od dłuższego czasu przy projektach z zakresu komunikacji marketingowej dla marek Philips, WiZ i Philips Hue. Pracę agencji cenimy przede wszystkim za ponadprzeciętną responsywność oraz pełne zrozumienie strategii naszych marek, a co najważniejsze konsumenta. Z entuzjazmem patrzymy na przyszłość komunikacji digital Philips Hue - jesteśmy w dobrych rękach – mówi Marta Fijał Marcom CEE w Philips Hue.

 

W segmencie branż związanych z szeroko pojętym oświetleniem bardzo dużo mówi się o zastosowaniu nowych technologii. Marki prześcigają się niekiedy w udowadnianiu, czyje produkty są bardziej SMART. Mało jednak mówi się o rzeczywistym przełożeniu tych atutów na codzienne, a przede wszystkim - realne życie konsumentów.

 

Nasz wizja przyszłości marki Philips Hue Polska opiera się o ideę „Twój dom w najlepszym świetle”, która stanowi balans pomiędzy produktem, edukacją, a komfortem życia. Wierzymy, że w ten sposób będziemy znacznie bliżej naszych odbiorców  – mówi Katarzyna Wolska Head of Creative w Mint Media. 

 

 

Umowa o współpracy została podpisana na czas nieokreślony.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Public Relations KEY PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie Biuro prasowe
2024-07-01 | 14:30

Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie

Klienci wskazują m.in. na możliwość zobaczenia i przetestowania produktu na żywo (44,8% respondentów) oraz porównania różnych urządzeń (36,7%), jako
Handel Żabka Jush testuje rajdową prędkość dostaw
2024-07-01 | 12:15

Żabka Jush testuje rajdową prędkość dostaw

Lite e-Commerce, start-up będący właścicielem Żabki Jush, sięga po kolejne rozwiązania mające na celu przyspieszenie obsługi i zwiększenie satysfakcji klientów. Kierowca rajdowy w
Handel Żabka w plenerze? Mobilne sklepy ruszają w Polskę
2024-07-01 | 11:50

Żabka w plenerze? Mobilne sklepy ruszają w Polskę

Mobilna Żabka to jeden z innowacyjnych konceptów sieci Żabka, który od kilku lat jest obecny na wydarzeniach w całym kraju. W 2023 roku były to aż 44 dni wyjazdowe, podczas

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Gminy obawiają się wysokich kar za nieosiągnięcie poziomów recyklingu odpadów. Apelują o szybkie wprowadzenie zasady „zanieczyszczający płaci”

Polska jest ostatnim krajem Unii Europejskiej, który nie wdrożył jeszcze systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP). W efekcie koszty zagospodarowania odpadów opakowaniowych obecnie ponoszą głównie mieszkańcy, a odpowiedzialność organizacyjną – gminy. To na nich spoczywa też obowiązek osiągania określonych prawem poziomów odpadów poddanych recyklingowi. W tym roku wiele z gmin może mieć z tym problem, a to oznacza groźbę kar. Wprowadzenie systemu kaucyjnego bez wcześniejszego albo równoległego wprowadzenia ROP może oznaczać dalsze problemy gmin. – Konieczne jest uszczelnienie systemu – podkreśla Olga Goitowska z Urzędu Miejskiego w Gdańsku.

Prawo

Cudzoziemcy odgrywają coraz większą rolę na polskim rynku pracy. Firmy wciąż obawiają się skomplikowanych i długotrwałych procedur

Liczba pracowników z zagranicy zarejestrowanych w ZUS-ie w ciągu ostatniej dekady wzrosła kilkukrotnie. Zdecydowanie szybciej przybywa w tej grupie obywateli spoza Unii Europejskiej, nie tylko z Ukrainy, Białorusi i Kaukazu, ale też z Azji Południowo-Wschodniej, Afryki czy Ameryki Południowej. W przyszłości potrzeba zatrudniania obcokrajowców będzie coraz większa ze względu na kurczącą się liczbę osób w wieku produkcyjnym. Dlatego firmy podkreślają potrzebę uproszczenia procedur dopuszczających pracowników z krajów trzecich i skrócenia czasu ich procedowania.

Transport

Warszawa pracuje nad rewolucją biletową. Nowy system pozwoli płacić tylko za faktyczny czas podróży lub przejechane kilometry

W stolicy trwają prace nad nowym systemem biletowym. Zamiast karty miejskiej, na której kodowane są wszystkie dane, powstanie centralne konto pasażera, dostępne z komputera i aplikacji mobilnej. Zniknie konieczność skanowania kodów QR w pojazdach, a wprowadzony ma zostać nowy system naliczania opłat za przejazd, wzorowany na obowiązującym m.in. w Londynie.  – Zależy nam, żeby pasażer nie zastanawiał się, jaki bilet kupić, a podróż jego była rozliczana optymalnie, bo o to tu głównie chodzi – przekonuje Agnieszka Siekierska-Otłowska, dyrektorka Pionu Handlowego ZTM w Warszawie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.