Komunikaty PR

Agencja Mint Media wygrywa konkurs na obsługę Philips Hue Polska

2022-09-07  |  15:50
Biuro prasowe
Kontakt

Karolina Kowalska
Agencja Public Relations KEY PR

ul. Mickiewicza 35
05-074 Halinów
karolina|keypr.pl| |karolina|keypr.pl
500466188
keypr.pl

Dotychczas Mint Media odpowiadała za design i development landing page oraz kart produktowych tworzonych na potrzeby sklepów internetowych będących partnerami Philips Hue. Teraz zbuduje spójną, atrakcyjną komunikację oraz dotrze z nią do grupy docelowej, przez co ukaże jej korzyści wypływające z posiadania produktów, przekierowując potencjalnych klientów do sklepu. 

 

Za projekt po stronie Agencji odpowiada Client Partner, Aleksandra Nowaczyńska, która pokieruje działaniami dla Klienta. Za nami sporo realizacji dla marki Philips Hue Polska i bardzo cieszymy się z tego, że zaproponowana przez nas koncepcja komunikacji w mediach społecznościowych spodobała się Klientowi na tyle, że zdecydował się poszerzyć zakres naszej współpracy. - mówi Aleksandra Nowaczyńska, Client Partner Mint Media. W zespole dla Philips Hue Polska znaleźli się również - Deputy Head of Communication

Maja Anna Sass, Head of Design Krzysztof Zawadzki,  Head of Moderation Monika Wołkowicz-Wyszomirska.

 

Philips Hue to lider w dziedzinie inteligentnego, zautomatyzowanego oświetlenia do domów i ogrodów. Marka oferuje oświetlenie do zarządzania przestrzenią za pomocą klimatycznego światła – korzystnego dla zdrowego funkcjonowania, rozrywki i maksymalnego komfortu życia.​ W konkursie na zbudowanie strategii komunikacji marketingowej i obsługę bardzo dynamicznych kanałów jakimi są Facebook i Instagram, oferta Mint Media najbardziej wpisała się w wizję firmy Philips Hue Polska.

 

Z Mint Media współpracujemy od dłuższego czasu przy projektach z zakresu komunikacji marketingowej dla marek Philips, WiZ i Philips Hue. Pracę agencji cenimy przede wszystkim za ponadprzeciętną responsywność oraz pełne zrozumienie strategii naszych marek, a co najważniejsze konsumenta. Z entuzjazmem patrzymy na przyszłość komunikacji digital Philips Hue - jesteśmy w dobrych rękach – mówi Marta Fijał Marcom CEE w Philips Hue.

 

W segmencie branż związanych z szeroko pojętym oświetleniem bardzo dużo mówi się o zastosowaniu nowych technologii. Marki prześcigają się niekiedy w udowadnianiu, czyje produkty są bardziej SMART. Mało jednak mówi się o rzeczywistym przełożeniu tych atutów na codzienne, a przede wszystkim - realne życie konsumentów.

 

Nasz wizja przyszłości marki Philips Hue Polska opiera się o ideę „Twój dom w najlepszym świetle”, która stanowi balans pomiędzy produktem, edukacją, a komfortem życia. Wierzymy, że w ten sposób będziemy znacznie bliżej naszych odbiorców  – mówi Katarzyna Wolska Head of Creative w Mint Media. 

 

 

Umowa o współpracy została podpisana na czas nieokreślony.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Public Relations KEY PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych

Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.

Transport

Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów

Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.

Handel

Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń

W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.