Agencja Mint Media wygrywa konkurs na obsługę Philips Hue Polska

Karolina Kowalska
Agencja Public Relations KEY PR
ul. Mickiewicza 35
05-074 Halinów
karolina|keypr.pl| |karolina|keypr.pl
500466188
keypr.pl
Dotychczas Mint Media odpowiadała za design i development landing page oraz kart produktowych tworzonych na potrzeby sklepów internetowych będących partnerami Philips Hue. Teraz zbuduje spójną, atrakcyjną komunikację oraz dotrze z nią do grupy docelowej, przez co ukaże jej korzyści wypływające z posiadania produktów, przekierowując potencjalnych klientów do sklepu.
Za projekt po stronie Agencji odpowiada Client Partner, Aleksandra Nowaczyńska, która pokieruje działaniami dla Klienta. Za nami sporo realizacji dla marki Philips Hue Polska i bardzo cieszymy się z tego, że zaproponowana przez nas koncepcja komunikacji w mediach społecznościowych spodobała się Klientowi na tyle, że zdecydował się poszerzyć zakres naszej współpracy. - mówi Aleksandra Nowaczyńska, Client Partner Mint Media. W zespole dla Philips Hue Polska znaleźli się również - Deputy Head of Communication
Maja Anna Sass, Head of Design Krzysztof Zawadzki, Head of Moderation Monika Wołkowicz-Wyszomirska.
Philips Hue to lider w dziedzinie inteligentnego, zautomatyzowanego oświetlenia do domów i ogrodów. Marka oferuje oświetlenie do zarządzania przestrzenią za pomocą klimatycznego światła – korzystnego dla zdrowego funkcjonowania, rozrywki i maksymalnego komfortu życia. W konkursie na zbudowanie strategii komunikacji marketingowej i obsługę bardzo dynamicznych kanałów jakimi są Facebook i Instagram, oferta Mint Media najbardziej wpisała się w wizję firmy Philips Hue Polska.
Z Mint Media współpracujemy od dłuższego czasu przy projektach z zakresu komunikacji marketingowej dla marek Philips, WiZ i Philips Hue. Pracę agencji cenimy przede wszystkim za ponadprzeciętną responsywność oraz pełne zrozumienie strategii naszych marek, a co najważniejsze konsumenta. Z entuzjazmem patrzymy na przyszłość komunikacji digital Philips Hue - jesteśmy w dobrych rękach – mówi Marta Fijał Marcom CEE w Philips Hue.
W segmencie branż związanych z szeroko pojętym oświetleniem bardzo dużo mówi się o zastosowaniu nowych technologii. Marki prześcigają się niekiedy w udowadnianiu, czyje produkty są bardziej SMART. Mało jednak mówi się o rzeczywistym przełożeniu tych atutów na codzienne, a przede wszystkim - realne życie konsumentów.
Nasz wizja przyszłości marki Philips Hue Polska opiera się o ideę „Twój dom w najlepszym świetle”, która stanowi balans pomiędzy produktem, edukacją, a komfortem życia. Wierzymy, że w ten sposób będziemy znacznie bliżej naszych odbiorców – mówi Katarzyna Wolska Head of Creative w Mint Media.
Umowa o współpracy została podpisana na czas nieokreślony.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.