ASICS kontynuuje współpracę z Andrzejem Witkiem
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Marka ASICS przedłużyła współpracę z czołowym, polskim biegaczem górskim, Andrzejem Witkiem. Ambasador marki od 2023 roku nadal będzie promować linię trailową – jedną z kluczowych kategorii produktowych ASICS. Przedłużenie partnerstwa to także potwierdzenie dotychczasowych sukcesów Witka na arenie międzynarodowej oraz jego zaangażowania w rozwój biegów górskich w naszym kraju.
Obecność w drużynie zrzeszającej najlepszych biegaczy na świecie to dla mnie duże wyróżnienie i szansa dalszego rozwoju. Jak każdy sportowiec mam ambicję, aby wygrywać najważniejsze zawody, jak biegi podczas festiwalu UTMB czy mistrzostw świata. Takie cele stawiam przed sobą w kolejnym sezonie. Jednocześnie nie zapominam o tym, co kocham w sporcie najbardziej, a co tak mocno towarzyszy mi w ASICS – dobrej zabawie i czerpaniu radości z codziennej aktywności fizycznej – mówi Andrzej Witek.
Kontynuacja współpracy z Andrzejem Witkiem to również element strategii marki ASICS, która w coraz większym stopniu koncentruje się na rozwoju produktów przeznaczonych dla biegaczy trailowych.
Współpraca z Andrzejem to dla nas nie tylko szansa na promocję zaawansowanych technologicznie produktów trailowych, ale także inspiracja dla społeczności biegowej w Polsce i na świecie. Andrzej łączy w sobie cechy, które idealnie wpisują się w wartości ASICS – determinację, siłę mentalną i miłość do sportu. To ambasador, który nie tylko osiąga wybitne wyniki, ale również swoją postawą motywuje innych do podejmowania wyzwań i czerpania radości z biegania. Jego podejście odzwierciedla naszą filozofię założycielską: „w zdrowym ciele, zdrowy duch”. Wierzymy, że równowaga pomiędzy ciałem a umysłem to klucz do osiągania wielkich rzeczy – zarówno na polu sportowym, jak i w codziennym życiu – podkreśla Daniel Bogacki, Activation Specialist w ASICS Polska.
Andrzej Witek to nie tylko jeden z najlepszych polskich biegaczy górskich, ale także członek kadry narodowej. W ostatnich latach odniósł wiele sukcesów. Jest aktualnie najwyżej sklasyfikowanym zawodnikiem z naszego kraju w rankingu ITRA. Uplasował się na 7. miejscu w mistrzostwach świata w biegach górskich. Jest także multimedalistą mistrzostw Polski. Sięgnął po pięć medali w ciągu ostatnich trzech lat.
ASICS, znany z innowacyjnych rozwiązań technologicznych w kolekcjach trailowych, wciąż rozwija swoje produkty. Modele z linii TRABUCO MAX, FUJISPEED czy METAFUJI TRAIL staną się nieodłącznym elementem przygotowań Andrzeja Witka do kluczowych zawodów. Sam był bezpośrednio zaangażowany w proces projektowania tego ostatniego modelu z wkładką karbonową, który zadebiutował w ofercie marki w 2024 roku.
Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół podsta
HOBBY HORSE czyli dyscyplina, która podbija świat w Blue City
Buty Grisport, czyli outdoor we włoskim stylu!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Dwa konkursy w Agencji Badań Medycznych w 2025 roku. Do wzięcia 275 mln zł
Agencja Badań Medycznych w przyszłym roku planuje ogłosić dwa konkursy. Pierwszy z nich dotyczy niekomercyjnych badań klinicznych z przewidywaną alokacją w wysokości 200 mln zł, drugi – niekomercyjnych eksperymentów badawczych z pulą w wysokości 75 mln zł. ABM zapowiada, że w 2025 roku skupi się na badaniach własnych, a także budowie rozwoju współpracy międzynarodowej.
Handel
Polscy producenci drobiu liczą na ponowne otwarcie chińskiego rynku. Kraje azjatyckie coraz ważniejszym importerem
Polska wciąż cieszy się w świecie renomą cenionego producenta mięsa drobiowego. Na eksport trafia ok. 60 proc. rocznej produkcji, czyli prawie 2 mln t. Polscy producenci walczą o silną pozycję na zagranicznych rynkach. Priorytetem jest dla nich ponowne uruchomienie eksportu do Chin, który został wstrzymany pięć lat temu ze względu na ptasią grypę. Trwa dopracowywanie szczegółów porozumienia w tej sprawie.
Finanse
Zbiórki internetowe przestały się już kojarzyć wyłącznie z finansowaniem leczenia. Ludzie zbierają także na podstawowe potrzeby i realizację marzeń
Połowa Polaków wspiera zbiórki charytatywne online – wynika z raportu przygotowanego przez SW Research dla Allegro. Najczęściej przekazujemy datki na pomoc humanitarną związaną z kataklizmami, wsparcie chorych, pomoc dzieciom czy zwierzętom. Jeszcze do niedawna zbiórki internetowe kojarzyły się głównie z finansowaniem terapii czy rehabilitacji dla ciężko chorych, ale coraz częściej ludzie zbierają na podstawowe potrzeby, takie jak żywność czy opał na zimę, ale również na realizację marzeń.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.