Komunikaty PR

Błyszcząca etykieta to zauważalny produkt!

2020-01-16  |  15:30
Biuro prasowe

Nie od dziś wiadomo, że pięknie błyszcząca etykieta przyciągnie uwagę niejednego klienta.   

Od zawsze kupujemy oczami..

Aby klient sięgnął po produkt - zarówno jego opakowanie jak i etykieta musi wyróżniać się wśród produktów danej kategorii.

Jedną z opcji, którą oferuje rynek jest drukarka foliowa FX810e, która nadaje produktom błyszczącej elegancji. Jednocześnie produkt z tak zadrukowaną etykietą wyróżnia się na tle innych i jest bardziej zauważalny przez konsumenta.

Jak to działa?

Urządzenie to umożliwia nanoszenie metodą termotransferową m.in. elementów metalizowanych na etykiety puste lub wstępnie zadrukowane technikami cyfrowymi (inkjet, toner, laser) lub analogowymi (flekso, offset), dzięki czemu można wydrukować praktycznie wszystkie elementy projektu, takie jak ramki, grafika, czcionki i tła.

Drukarka foliowa wykorzystuje nie tylko metalizowane folie w kolorze złotym, srebrnym, niebieskim i czerwonym. Dodatkowo dostępne są również kolory biały i czarny matowy oraz folia przeźroczysta, dzięki której można na etykiecie wybiórczo nabłyszczać elementy takie jak logo czy grafiki.

Co z kosztami?

Dodanie blasku etykietom czyli ich metalizowanie jest popularne na rynku od wielu lat, jednak koszty produkcji zawsze były dość wysokie. Problematyczna jest też zmiana projektu, bez ponoszenia dodatkowych kosztów, ograniczeniem jest również minimalna ilość zamówienia. W tym temacie posiadanie własnej drukarki foliowej zmienia wiele. Urządzenie FX810e pozwala użytkownikowi na produkcję etykiet zgodnie z zapotrzebowaniem i pożądanym nakładem. Dodatkowo projekt można zmienić w każdej chwili i od razu sprawdzić jego wygląd.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel FX510e - Nowy system do foliowania i metalizacji etykiet firmy DTM Print. Biuro prasowe
2020-01-16 | 15:30

FX510e - Nowy system do foliowania i metalizacji etykiet firmy DTM Print.

Zwiększ wartość swoich produktów, dodając im elegancji i luksusu! Błyszczące zdobienia na etykietach sprawiają, że produkty nimi opatrzone w wyraźny sposób 
Handel DTM CX86e -najmniejsza na świecie kolorowa drukarka etykiet LED z suchym tonerem
2020-01-16 | 15:30

DTM CX86e -najmniejsza na świecie kolorowa drukarka etykiet LED z suchym tonerem

Drukarka DTM CX86e pozwala firmom produkować wszechstronne i profesjonalne kolorowe etykiety, paragony, metki, zawieszki, kupony, bony, vouchery, identyfikatory i wiele innych. To szybkie i
Handel Etykieta jest wizytówką produktu.
2020-01-16 | 15:30

Etykieta jest wizytówką produktu.

Etykieta to pierwszy kontakt produktu z docelowym Klientem i główny czynnik wyboru konsumenckiego. Według  badań, większość decyzji zakupowych Klientów, podejmowana jest

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

CES 2020

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Utraty danych doświadczyło co piąte małe i średnie przedsiębiorstwo. To dla firmy ryzyko przestoju, a nawet bankructwa

Dane i ich analiza są dziś dla wielu firm podstawą działalności. Ich utrata może oznaczać wysokie koszty, osłabienie zaufania klientów i partnerów oraz niemożność kontynuowania działalności, prowadząc nawet do bankructwa. W Polsce w ubiegłym roku doświadczyło tego 18 proc. małych i średnich firm. Ryzyko utraty danych minimalizuje regularny backup, czyli tworzenie kopii zapasowej, przechowywanej w bezpiecznym miejscu. W razie utraty plików, e-maili czy innych danych kopia zapasowa pozwala przywrócić je w oryginalnej formie. Pojawiają się na rynku nowe, inteligentne modele tworzenia kopii zapasowej, pozwalające odzyskać dane w ciągu kilku minut.

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media@newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Prawo

Spory między Skarbem Państwa a inwestorami coraz częściej kończą się ugodą. W zdecydowanej większości wygrywa jednak państwo

Spory publiczno-prywatne najczęściej pojawiają się przy okazji inwestycji infrastrukturalnych i są efektem opóźnień w realizacji kontraktu albo nieprecyzyjnej umowy. Co roku jest ich ok. 3 tys., a w 90 proc. przypadków kończą się sądową wygraną Skarbu Państwa. Rośnie jednak liczba sporów rozwiązywanych w drodze ugody – w ubiegłym roku było ich 84, o łącznej wartości roszczeń sięgającej 1,5 mld zł. Zarówno urzędnicy, jak i przedsiębiorcy coraz częściej widzą korzyść w mediacjach i zawieraniu ugód – zwłaszcza że prawo temu sprzyja, a jeszcze większe możliwości w tym zakresie stworzy od 2021 roku nowe Prawo zamówień publicznych. Barierą pozostaje jednak wciąż pokutujące, zwłaszcza wśród urzędników, przekonanie, że bezpieczniej iść do sądu.

Finanse

Inwestowanie społecznościowe zdobywa w Polsce rosnącą popularność. Warszawska giełda widzi w nim potencjał

Crowdinvesting – odmiana crowdfundingu – to forma inwestowania społecznościowego, w której w zamian za wsparcie inwestor otrzymuje określone prawa majątkowe czy własnościowe spółki. Jest szczególnie atrakcyjnym sposobem na pozyskiwanie kapitału dla małych spółek i start-upów. W Polsce zdobywa coraz większą popularność, choć wciąż daleko nam do rozwiniętych rynków, takich jak Wielka Brytania czy Skandynawia. Potencjał w crowdinvestingu dostrzega jednak warszawska giełda, która chce rozwijać ten rynek i uruchomiła dedykowany mu program.

Transport

Konsumenci czekają na uruchomienie dopłat do elektrycznych aut. Rozszerzenie ich na firmy mogłoby trzy razy mocniej rozpędzić rynek

Dopłaty do zakupu samochodów elektrycznych finansowane z Funduszu Niskoemisyjnego Transportu mają stymulować rozwój elektromobilności w Polsce. W najbliższych miesiącach z rządowego wsparcia będą mogły skorzystać jedynie osoby fizyczne, które nie prowadzą działalności gospodarczej. Nabór wniosków, który zaplanowano na pierwszy kwartał 2020 roku, nie uwzględnia rynku flotowego. Wprawdzie rozporządzenie obejmujące przedsiębiorców już zostało przyjęte, ale warunki proponowanego wsparcia będą raczej zniechęcać firmy do korzystania z dopłat, a to właśnie one realizują 70 proc. zakupów nowych aut.