CHEP wspiera optymalizację łańcucha dostaw Auchan
Public Dialog
ul. Mesyńska 4
02-761 Warszawa
a.kwapien|publicdialog.pl| |a.kwapien|publicdialog.pl
531 785 723
www.publicdialog.pl
Jako pierwszy dostawca usług poolingowych w Polsce, CHEP zastosował opracowane i sprawdzone na światowych rynkach narzędzia do analizy efektywności łańcucha dostaw Auchan.
CHEP, wiodący dostawca rozwiązań poolingowych, poddał analizie łańcuch dostaw jednej z największych sieci hipermarketów w Polsce. Badanie wykazało, że wzrost udziału niebieskich palet w magazynach skraca i upraszcza procesy związane z przyjęciem dostaw, logistyką magazynową oraz obsługą sklepów Auchan.
W odpowiedzi na rosnące oczekiwania klientów sieć rozwija nowe kanały sprzedaży, łącząc zakupy fizyczne i online. By sprostać tym wyzwaniom łańcuch dostaw Auchan musi być niezawodny i efektywny.
Badania CHEP wykazały, że zastąpienie białej palety plastikową paletą CHEP pozwoliło skrócić czas przyjęcia dostawy o 39 proc, zwiększyć efektywności procesów sklepowych o 64 proc., jak również wyeliminować zbędne procesy w operacjach magazynowych Auchan, takie jak kontrola palet, obrót kwitami paletowymi, czy zwrot palet do dostawców. W ramach współpracy zbadano każdy etap łańcucha dostaw Auchan – od produkcji po dostarczenie produktów do sklepu.
„Wdrażamy różnorodne narzędzia, od analiz end-to-end poprzez przygotowanie wirtualnych koncepcji nowych rozwiązań. Wykorzystując naszą wiedzę i nowoczesne technologie, jak wirtualny sklep, przybliżamy wartości jakie nasze rozwiązania dostarczają dla różnych kategorii produktowych i w różnych formatach sprzedażowych. Korzystając z tych doświadczeń możemy jeszcze lepiej i efektywniej odpowiadać na zmieniające się potrzeby klientów.” – mówi Jacek Sałaciński, Retail Key Account Manager w firmie CHEP.
Auchan koncentruje się na tworzeniu nowej generacji handlu, łącząc tradycyjne formaty z alternatywnymi ścieżkami zakupowymi. Wraz z gwarancją dostępności i atrakcyjnej ceny, klienci Auchan otrzymują dziś alternatywne ścieżki zakupowe, takie jak model drive, ścieżki internetowe, sklepy autonomiczne, czy możliwość szybkiej dostawy zakupów do domu.
„Innowacyjne podejście wymaga wzmocnienia współpracy z doświadczonym partnerem takim jak CHEP. Współpraca z CHEP umożliwiła nam dostęp do niezbędnych narzędzi oraz wiedzy pozwalającej na optymalizację procesów logistycznych.” – mówi Ewelina Orska, Kontroler Zarządzania Supply Chain i Logistyki w Auchan.
Więcej o współpracy CHEP i Auchan można przeczytać na stronie: https://www.chep.com/pl/pl/consumer-goods/tu-i-teraz-chep-wspiera-optymalizacje-lancucha-dostaw-auchan-0

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.