Komunikaty PR

CHEP wspiera optymalizację łańcucha dostaw Auchan

2020-10-26  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Agata Kwapień
Public Dialog

ul. Mesyńska 4
02-761 Warszawa
a.kwapien|publicdialog.pl| |a.kwapien|publicdialog.pl
531 785 723
www.publicdialog.pl

Jako pierwszy dostawca usług poolingowych w Polsce, CHEP zastosował opracowane i sprawdzone na światowych rynkach narzędzia do analizy efektywności łańcucha dostaw Auchan.

CHEP, wiodący dostawca rozwiązań poolingowych, poddał analizie łańcuch dostaw jednej z największych sieci hipermarketów w Polsce. Badanie wykazało, że wzrost udziału niebieskich palet w magazynach skraca i upraszcza procesy związane z przyjęciem dostaw, logistyką magazynową oraz obsługą sklepów Auchan.

W odpowiedzi na rosnące oczekiwania klientów sieć rozwija nowe kanały sprzedaży, łącząc zakupy fizyczne i online. By sprostać tym wyzwaniom łańcuch dostaw Auchan musi być niezawodny i efektywny.

Badania CHEP wykazały, że zastąpienie białej palety plastikową paletą CHEP pozwoliło skrócić czas przyjęcia dostawy o 39 proc, zwiększyć efektywności procesów sklepowych o 64 proc., jak również wyeliminować zbędne procesy w operacjach magazynowych Auchan, takie jak kontrola palet, obrót kwitami paletowymi, czy zwrot palet do dostawców. W ramach współpracy zbadano każdy etap łańcucha dostaw Auchan – od produkcji po dostarczenie produktów do sklepu.

„Wdrażamy różnorodne narzędzia, od analiz end-to-end poprzez przygotowanie wirtualnych koncepcji nowych rozwiązań. Wykorzystując naszą wiedzę i nowoczesne technologie, jak wirtualny sklep, przybliżamy wartości jakie nasze rozwiązania dostarczają dla różnych kategorii produktowych i w różnych formatach sprzedażowych. Korzystając z tych doświadczeń możemy jeszcze lepiej i efektywniej odpowiadać na zmieniające się potrzeby klientów.” – mówi Jacek Sałaciński, Retail Key Account Manager w firmie CHEP.

Auchan koncentruje się na tworzeniu nowej generacji handlu, łącząc tradycyjne formaty z alternatywnymi ścieżkami zakupowymi. Wraz z gwarancją dostępności i atrakcyjnej ceny, klienci Auchan otrzymują dziś alternatywne ścieżki zakupowe, takie jak model drive, ścieżki internetowe, sklepy autonomiczne, czy możliwość szybkiej dostawy zakupów do domu.

„Innowacyjne podejście wymaga wzmocnienia współpracy z doświadczonym partnerem takim jak CHEP. Współpraca z CHEP umożliwiła nam dostęp do niezbędnych narzędzi oraz wiedzy pozwalającej na optymalizację procesów logistycznych.” – mówi Ewelina Orska, Kontroler Zarządzania Supply Chain i Logistyki w Auchan.  

Więcej o współpracy CHEP i Auchan można przeczytać na stronie: https://www.chep.com/pl/pl/consumer-goods/tu-i-teraz-chep-wspiera-optymalizacje-lancucha-dostaw-auchan-0

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Public Dialog
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.