DOBRY SQUAD wprowadza NOWY baton PINK CHOCO BERRY
Wszyscy uwielbiamy czekoladę! Ta, którą oblany jest baton Pink Choco Berry, zachwyca nie tylko subtelnie różowym kolorem. Pochodzi z Włoch, a ja wiadomo, włoska czekolada podbija serca smakoszy na całym świecie!
Batonik Pink Choco Berry to nieziemskie połączenie naturalnie suszonych daktyli z prażonymi orzechami nerkowca. Posmarowany jest najlepszą włoską czekoladą z dodatkiem suszonych truskawek. Przekąska powstała na bazie wyłącznie naturalnych składników, nie zawiera w swoim składzie konserwantów oraz sztucznych zapychaczy.
Co ważne, Pink Choco Berry dzięki zawartości daktyli, zawiera optymalną dawkę błonnika. Jest zdrowy, ponieważ dostarcza mnóstwa witamin i wyjątkowo pyszny, bo wypiekany według autorskiego, unikalnego przepisu. Dzięki dobrym węglowodanom jest idealną przekąską dla dzieci i dorosłych.
Pink Choco Berry dostępny jest w sklepie Dobry Squad https://dobrysquat.pl/ oraz w sieci sklepów Rossmann.
Baton PINK CHOCO BERRY 50g /Składniki: suszone daktyle, nerkowce, biała czekolada 18% ( cukier, tłuszcze roślinne, mleko w proszku, emulgator – lecytyna sojowa, naturalny aromat waniliowy) , suszona truskawka proszek 1%, suszony burak proszek 0.5%, sól morska.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.