Komunikaty PR

Herbatki ziołowe Zioła Mnicha w ofercie Herbapol – zdrowie zawarte w naturze

2020-10-19  |  16:00
Biuro prasowe

Zioła – naturalne bogactwo. Kiedyś skrzętnie uprawiane przez nasze babcie, dzisiaj równie chętnie po nie sięgamy dzięki ich unikatowemu smakowi. Właśnie z uwagi na to zapotrzebowanie konsumentów, w portfolio Herbapolu można znaleźć wiele herbatek ziołowych. Warto zwrócić uwagę na linię Zioła Mnicha, która powstała w wyniku połączenia wiedzy i długoletniego doświadczenia.

Herbatki ziołowe to odpowiedź na potrzeby współczesnych osób, dbających o stan swojego organizmu. W ich składzie znajdziemy specjalne mieszanki ziół, owoców i herbat, stworzone w trosce o zdrowie klientów marki Herbapol. Linia Zioła Mnicha to specjalnie dobrane składniki, naturalne kompozycje i polska receptura. To także szeroki wybór produktów – każdy konsument znajdzie odpowiednią herbatkę w zależności od swoich potrzeb.

W skład linii wchodzą herbatki takie jak:

  • „NA ODCHUDZANIE - W trosce o sylwetkę” – która dzięki zawartym w niej składnikom wspomaga metabolizm i spalanie tłuszczów, ułatwiając tym samym utrzymanie prawidłowej masy ciała.
  • „NA TRAWIENIE - W trosce o pracę jelit” – która dzięki zawartym w niej składnikom wspiera przewód pokarmowy, wspomaga prawidłowe trawienie i pracę jelit.
  • „NA CHOLESTEROL – W trosce o serce” – która dzięki zawartym w niej składnikom wspomaga utrzymanie prawidłowego poziomu cholesterolu we krwi i prawidłową pracę serca.
  •  „NA CUKIER - W trosce o poziom cukru” – która dzięki zawartym w niej składnikom wspomaga utrzymanie prawidłowego poziomu cukru we krwi.
  •  „NA OCZYSZCZANIE - W trosce o nerki” – która dzięki zawartym w niej składnikom korzystnie wpływa na funkcje eliminacyjne organizmu, szczególnie na usuwanie nadmiaru wody oraz zbędnych produktów przemiany materii z organizmu.
  • „NA CIŚNIENIE - W trosce o krążenie” – która dzięki zawartym w niej składnikom wspomaga utrzymanie prawidłowego ciśnienia krwi i pracę serca, a także przyczynia się do spokojnego snu oraz psychicznego i fizycznego dobrego samopoczucia.

Herbatki ziołowe z linii Zioła Mnicha zawierają cenne składniki, takie jak m.in.: liść karczocha, owoc głogu, liść morwy białej, korzeń mniszka lekarskiego, len, ziele krwawnika. Składniki te wykazują dobroczynnie działanie na organizm.

Produkty z serii Zioła Mnicha są dostępne w sklepach stacjonarnych i na https://e-herbapol.com.pl/herbaty/herbaty-ziolowe/ziola-mnicha.

We wrześniu prowadzona była kampania promująca markę Zioła Mnicha. Jej celem jest budowanie świadomości marki wśród konsumentów oraz utrwalanie wizerunku Ziół Mnicha jako marki eksperckiej, doświadczonej i godnej zaufania. Kampania obejmuje takie media jak: YouTube, IPLA, Player, TVP VOD, a także magazyny kolorowe (Poradnik 50+, Przepis na Zdrowie, Życie na Gorąco, Twoje Imperium).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję

Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.

Prawo

Waldemar Buda: Brakuje jasnej deklaracji w sprawie zajęcia się sprawą Mercosuru w tym półroczu. Nie są planowane też zmiany w Planie Migracyjnym

Europosłowie z opozycji krytykują wystąpienie Donalda Tuska przed Parlamentem Europejskim na temat planów polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. W ocenie polityków Prawa i Sprawiedliwości wśród priorytetów przedstawionych przez polski rząd brakuje akcentów istotnych dla naszego kraju. Szczególnie ważna według nich jest kwestia dotycząca planowanego porozumienia Unia Europejska – MERCOSUR i modyfikacja Paktu Migracyjnego.

Firma

Rynek danych dla sztucznej inteligencji rośnie w coraz szybszym tempie. Wyzwaniem jest ich przetwarzanie

Do 2032 roku obroty na rynku danych szkoleniowych dla sztucznej inteligencji zwiększą się ponad pięciokrotnie – wynika z prognoz Fortune Business Insights. Analitycy wskazują, że segmentami, w których dostęp do danych decyduje o przewadze konkurencyjnej, są IT i telekomunikacja, ale także handel detaliczny oraz medycyna. Źródeł i możliwości gromadzenia danych jest dziś bardzo dużo, w grę wchodzi nie tylko ich zakup, ale problemem jest wiedza, jakie konkretnie dane biznesowe są potrzebne i jak je skutecznie przetworzyć i zinterpretować.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.