Intermarché Drive w blisko co 4 sklepie sieci
Grupa Muszkieterów kontynuuje rozwijanie usługi zakupów click&collect w sieci supermarketów spożywczych. Od niedawna Intermarché Drive jest dostępne w blisko 50 lokalizacjach, dzięki czemu z rozwiązania mogą korzystać klienci prawie co czwartego sklepu sieci w całej Polsce.
W odpowiedzi na zmieniające się nawyki zakupowe polskich konsumentów, Grupa Muszkieterów sukcesywnie rozwija usługę Drive. Klienci Intermarché mogą korzystać z udogodnienia w kolejnych dziesięciu supermarketach. W ostatnim czasie rozwiązanie zostało wprowadzone w Szprotawie, Grudziądzu, Knurowie, Piekarach Śląskich, Zduńskiej Woli, Swarzędzu, Skierniewicach, Ozorkowie, Wieliczce oraz Bielawie. Obecnie usługa jest dostępna w 48 supermarketach, czyli w blisko co czwartym sklepie sieci Intermarché.
– Rosnąca popularność rynku e-commerce motywuje nas do stałego rozwijania sieci i poszukiwania coraz to lepszych rozwiązań. Zgodnie z planami Grupa Muszkieterów wdraża usługę Intermarché Drive do kolejnych sklepów. Tylko w tym roku oferta została wprowadzona dodatkowo w 40 miastach. Co ważne, udogodnienie spełnia oczekiwania klientów, a także cieszy się dużym zainteresowaniem ze strony właścicieli supermarketów, którzy chętnie wdrażają usługę w prowadzonych placówkach handlowych, dzięki czemu mogą wypracować większe obroty – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor ds. Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów.
Intermarché Drive pozwala klientom zamawiać artykuły przez stronę internetową oraz odbierać je w specjalnie wyznaczonej do tego strefie, znajdującej się na parkingu przed supermarketem. Obsługa sklepu pakuje zakupione online produkty i dostarcza je bezpośrednio do samochodu klienta. Paczka z zamówieniem może być gotowa do odbioru nawet po upływie dwóch godzin od momentu złożenia zamówienia. Produkty można odebrać w ciągu 24 godzin. W zależności od lokalizacji w ofercie dostępnych jest od 9 do 12 tysięcy artykułów.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.