Komunikaty PR

Jak przygotować się na świąteczny wzrost zamówień w e-commerce?

2021-12-07  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kuźma-Filipek
Lawenda Public Relations

Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
agnieszka|lawendapr.com| |agnieszka|lawendapr.com
48601991089
www.lawendapr.com
Do pobrania NotkaPR ( 0.15 MB )

Czwarty kwartał to tradycyjnie czas wzmożonego ruchu w sklepach online, dlatego odpowiednie przygotowanie się do sprzedaży w okresie przedświątecznym, ma duże znaczenie dla wyników firm działających w tym kanale i zadowolenia ich klientów. Odpowiedzią będzie m.in. automatyzacja pakowania maszynami Autobag dostarczanymi przez firmę Silny&Salamon.  

Okres przedświąteczny to nie tylko czas przepełnionych sklepów, ale i miliony osób poszukujących w internecie prezentów dla najbliższych. Według raportu Deloitte na temat zwyczajów zakupowych w sezonie świątecznym 2020, aż 62% konsumentów zadeklarowało, że rozpocznie zakupy przedświąteczne wcześniej niż dotychczas. Klienci obawiają się zamawiać produkty w okresie tuż przed świętami u dostawców, którzy nie uwzględniają szybkiej i darmowej wysyłki. Dlatego automatyzacja pakowania, a więc skrócenie czasu potrzebnego na ten proces, pomoże zarządzającym sklepami online wykorzystać ten wyraźny wśród kupujących trend i dobrze przygotować się do sprzedaży. Na powodzenie całości złożą się również dostępność odpowiedniego wolumenu produktów, estetyczne i jakościowe opakowania oraz sprawne procesy logistyczne.

Prezent spakowany i bezpiecznie dostarczony

Sprzedawcy online mogą przewidzieć, które artykuły będą cieszyły się największą popularnością, gdyż kilka kategorii produktowych co roku znajduje się w czołówce najchętniej kupowanych prezentów. Należą do nich: kosmetyki i perfumy, ubrania i akcesoria, książki, gry planszowe i płyty z grami i muzyką, elektronika, a także słodycze. Poza sprawnie działającymi sklepami online, by skorzystać z sezonowych wzrostów zamówień, kluczowe jest efektywne spakowanie podarunków i dostarczenie ich na czas.

Z pomocą przychodzi automatyzacja pakowania, która usprawnia procesy logistyczne. Już kilka firm skorzystało z możliwości bezpłatnego przetestowania jakości i estetyki spakowania konkretnych produktów maszynami Autobag.

Zgłosiły się do nas m.in. firma z branży kosmetycznej, producent artykułów do utrzymywania czystości, i dostawca akcesoriów dla gastronomii. Wachlarz produktów, które mogą być pakowane za pomocą dostarczanych przez nas maszyn jest szeroki. Doradzamy w doborze optymalnego opakowania i maszyny, aby spełnić oczekiwania klientów i przekonać, że pakowanie w jakościowe worki jest estetyczne, ekonomiczne i efektywne. Zachęcam inne firmy, by zgłaszały chęć sprawdzenia naszych rozwiązań – mówi  Karol Szostak, product manager z firmy Silny&Salamon, która jest wyłącznym dystrybutorem maszyn Autobag, światowego lidera urządzeń do pakowania. 

Warto też pamiętać o tym, że do transportu tej samej liczby produktów w workach, w porównaniu do opakowań kartonowych, potrzeba 10 razy mniej ciężarówek ze względu na mniejszą masę przesyłek, co przekłada się na mniejszy ślad węglowy w globalnym transporcie.

Opakowanie na wymiar, jakościowe i ekologiczne

Atutem maszyn pakujących Autobag jest ich uniwersalność. Bez względu na to czy do spakowania będzie duża gra planszowa, książka czy niewielki kosmetyk, można zrobić to na jednej maszynie bez marnowania materiału opakowaniowego. Zmiana formatu i rozmiaru opakowania wymaga jedynie zmiany worka, a brak konieczności przezbrajania urządzenia i demontażu zainstalowanego oprzyrządowania sprawiają, że urządzenia sprawdzą się przy różnorodnym asortymencie sklepu.

Poza tym technologia, która automatycznie otwiera i zamyka torbę wysyłkową, pozwala pracownikom szybciej pakować zamówienia. Z kolei wbudowana drukarka termotransferowa, która pracuje w systemie next-bag-out, umożliwia bezpośredni nadruk etykiety logistycznej na każdym worku tuż przed jego napełnieniem. Ten krok eliminuje dodatkowy proces drukowania etykiet adresowych, co sprzyja ekologii, ponieważ dzięki bezpośredniemu nadrukowi na opakowaniu kurierskim jest ono jednorodne i w całości nadaje się do recyklingu.

Warto też zwrócić uwagę na wysoką jakość folii do pakowania produktów, co umożliwia użycie materiału o grubości 35 μ zamiast typowego o grubości 50 μ. Nie bez znaczenia jest również precyzyjne dopasowanie opakowania do produktu, dzięki czemu potrzeba mniej miejsca potrzeba w transporcie i mniejsze są jego koszty. Za wysokojakościową folią przemawia też wytrzymałość i skuteczne zabezpieczenie zawartości, aby oczekiwane produkty dotarły w nienaruszonym stanie.

Specjaliści w optymalizacji pakowania

Firma Silny&Salamon dysponuje 30-letnim doświadczeniem w dostarczaniu rozwiązań, zwiększających bezpieczeństwo w transporcie i logistyce oraz w automatyzacji procesów pakowania w wielu branżach. Dla firm działających w kanale e-commerce sprawne procesy logistyczne to kluczowy czynnik sukcesu, szczególnie w czwartym kwartale. Dlatego też dystrybutor proponuje nieodpłatne testy spakowania konkretnych produktów, by sprawdzić jakość i estetykę finalnego opakowania, a także przetestowanie wybranych modeli maszyn w rzeczywistym środowisku pracy. Taką chęć można zgłosić na adres karol.szostak@pakowanie.biz, poprzez formularz, a dodatkowo w wirtualnym showroomie www.pakowanie.biz zapoznać się z działaniem poszczególnych maszyn.

* * *

O firmie

Silny&Salamon Sp. z o.o. rozpoczęła działalność w 1989 roku jako mała rodzinna firma handlowa, której celem było wprowadzenie nowoczesnych sposobów pakowania, zamykania i zabezpieczania produktów. Dziś to sprawdzony partner w biznesie, zapewniający skuteczne rozwiązania w transporcie, logistyce i procesach produkcyjnych. Wielu klientów jest związanych z firmą ciągłą współpracą od wielu lat, należą do nich m.in.: Deftrans, Molex, Turck Automation, Fischer Automotive, TE Connectivity czy Neuca.

Więcej informacji o firmie znajduje się na www.pakowanie.biz oraz na profilu LinkedIn: Silny & Salamon - wyłączny dystrybutor APS Autobag.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lawenda Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie Biuro prasowe
2024-07-03 | 14:20

Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie

Warszawska Promenada, znana z dbałości o atrakcyjny tenant mix, nieustająco wzmacnia swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody. Niedawno do grona najemców centrum dołączyła marka
Handel Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych
2024-07-03 | 09:13

Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych

Jeszcze w 2018 r. rynek sprzedaży FMCG w Polsce aż w 40% pochodził z małych i średnich sklepów, co było ewenementem w skali całej Europy[1].
Handel Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku
2024-07-02 | 18:00

Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku

Według wstępnych szacunków, w drugim kwartale 2024 roku Grupa Wittchen wypracowała 112,1 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 1,5% w porównaniu z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.