Komunikaty PR

Jak przygotować się na świąteczny wzrost zamówień w e-commerce?

2021-12-07  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kuźma-Filipek
Lawenda Public Relations

Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
agnieszka|lawendapr.com| |agnieszka|lawendapr.com
48601991089
www.lawendapr.com
Do pobrania NotkaPR ( 0.15 MB )

Czwarty kwartał to tradycyjnie czas wzmożonego ruchu w sklepach online, dlatego odpowiednie przygotowanie się do sprzedaży w okresie przedświątecznym, ma duże znaczenie dla wyników firm działających w tym kanale i zadowolenia ich klientów. Odpowiedzią będzie m.in. automatyzacja pakowania maszynami Autobag dostarczanymi przez firmę Silny&Salamon.  

Okres przedświąteczny to nie tylko czas przepełnionych sklepów, ale i miliony osób poszukujących w internecie prezentów dla najbliższych. Według raportu Deloitte na temat zwyczajów zakupowych w sezonie świątecznym 2020, aż 62% konsumentów zadeklarowało, że rozpocznie zakupy przedświąteczne wcześniej niż dotychczas. Klienci obawiają się zamawiać produkty w okresie tuż przed świętami u dostawców, którzy nie uwzględniają szybkiej i darmowej wysyłki. Dlatego automatyzacja pakowania, a więc skrócenie czasu potrzebnego na ten proces, pomoże zarządzającym sklepami online wykorzystać ten wyraźny wśród kupujących trend i dobrze przygotować się do sprzedaży. Na powodzenie całości złożą się również dostępność odpowiedniego wolumenu produktów, estetyczne i jakościowe opakowania oraz sprawne procesy logistyczne.

Prezent spakowany i bezpiecznie dostarczony

Sprzedawcy online mogą przewidzieć, które artykuły będą cieszyły się największą popularnością, gdyż kilka kategorii produktowych co roku znajduje się w czołówce najchętniej kupowanych prezentów. Należą do nich: kosmetyki i perfumy, ubrania i akcesoria, książki, gry planszowe i płyty z grami i muzyką, elektronika, a także słodycze. Poza sprawnie działającymi sklepami online, by skorzystać z sezonowych wzrostów zamówień, kluczowe jest efektywne spakowanie podarunków i dostarczenie ich na czas.

Z pomocą przychodzi automatyzacja pakowania, która usprawnia procesy logistyczne. Już kilka firm skorzystało z możliwości bezpłatnego przetestowania jakości i estetyki spakowania konkretnych produktów maszynami Autobag.

Zgłosiły się do nas m.in. firma z branży kosmetycznej, producent artykułów do utrzymywania czystości, i dostawca akcesoriów dla gastronomii. Wachlarz produktów, które mogą być pakowane za pomocą dostarczanych przez nas maszyn jest szeroki. Doradzamy w doborze optymalnego opakowania i maszyny, aby spełnić oczekiwania klientów i przekonać, że pakowanie w jakościowe worki jest estetyczne, ekonomiczne i efektywne. Zachęcam inne firmy, by zgłaszały chęć sprawdzenia naszych rozwiązań – mówi  Karol Szostak, product manager z firmy Silny&Salamon, która jest wyłącznym dystrybutorem maszyn Autobag, światowego lidera urządzeń do pakowania. 

Warto też pamiętać o tym, że do transportu tej samej liczby produktów w workach, w porównaniu do opakowań kartonowych, potrzeba 10 razy mniej ciężarówek ze względu na mniejszą masę przesyłek, co przekłada się na mniejszy ślad węglowy w globalnym transporcie.

Opakowanie na wymiar, jakościowe i ekologiczne

Atutem maszyn pakujących Autobag jest ich uniwersalność. Bez względu na to czy do spakowania będzie duża gra planszowa, książka czy niewielki kosmetyk, można zrobić to na jednej maszynie bez marnowania materiału opakowaniowego. Zmiana formatu i rozmiaru opakowania wymaga jedynie zmiany worka, a brak konieczności przezbrajania urządzenia i demontażu zainstalowanego oprzyrządowania sprawiają, że urządzenia sprawdzą się przy różnorodnym asortymencie sklepu.

Poza tym technologia, która automatycznie otwiera i zamyka torbę wysyłkową, pozwala pracownikom szybciej pakować zamówienia. Z kolei wbudowana drukarka termotransferowa, która pracuje w systemie next-bag-out, umożliwia bezpośredni nadruk etykiety logistycznej na każdym worku tuż przed jego napełnieniem. Ten krok eliminuje dodatkowy proces drukowania etykiet adresowych, co sprzyja ekologii, ponieważ dzięki bezpośredniemu nadrukowi na opakowaniu kurierskim jest ono jednorodne i w całości nadaje się do recyklingu.

Warto też zwrócić uwagę na wysoką jakość folii do pakowania produktów, co umożliwia użycie materiału o grubości 35 μ zamiast typowego o grubości 50 μ. Nie bez znaczenia jest również precyzyjne dopasowanie opakowania do produktu, dzięki czemu potrzeba mniej miejsca potrzeba w transporcie i mniejsze są jego koszty. Za wysokojakościową folią przemawia też wytrzymałość i skuteczne zabezpieczenie zawartości, aby oczekiwane produkty dotarły w nienaruszonym stanie.

Specjaliści w optymalizacji pakowania

Firma Silny&Salamon dysponuje 30-letnim doświadczeniem w dostarczaniu rozwiązań, zwiększających bezpieczeństwo w transporcie i logistyce oraz w automatyzacji procesów pakowania w wielu branżach. Dla firm działających w kanale e-commerce sprawne procesy logistyczne to kluczowy czynnik sukcesu, szczególnie w czwartym kwartale. Dlatego też dystrybutor proponuje nieodpłatne testy spakowania konkretnych produktów, by sprawdzić jakość i estetykę finalnego opakowania, a także przetestowanie wybranych modeli maszyn w rzeczywistym środowisku pracy. Taką chęć można zgłosić na adres karol.szostak@pakowanie.biz, poprzez formularz, a dodatkowo w wirtualnym showroomie www.pakowanie.biz zapoznać się z działaniem poszczególnych maszyn.

* * *

O firmie

Silny&Salamon Sp. z o.o. rozpoczęła działalność w 1989 roku jako mała rodzinna firma handlowa, której celem było wprowadzenie nowoczesnych sposobów pakowania, zamykania i zabezpieczania produktów. Dziś to sprawdzony partner w biznesie, zapewniający skuteczne rozwiązania w transporcie, logistyce i procesach produkcyjnych. Wielu klientów jest związanych z firmą ciągłą współpracą od wielu lat, należą do nich m.in.: Deftrans, Molex, Turck Automation, Fischer Automotive, TE Connectivity czy Neuca.

Więcej informacji o firmie znajduje się na www.pakowanie.biz oraz na profilu LinkedIn: Silny & Salamon - wyłączny dystrybutor APS Autobag.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lawenda Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel BRAK ZDJĘCIA
2024-07-17 | 11:00

Kradzieże. Nowy sposób na nieuczciwych klientów

Niemal każdy przedsiębiorca działający w branży handlu detalicznego boryka się z problemem kradzieży. Dotyczy to praktycznie każdej branży - od niewielkich sklepów osiedlowych, poprzez dyskonty spożywcze, sklepy
Handel Co nas zachęca do zakupów online? Wyniki z badania Amazon.pl
2024-07-16 | 14:40

Co nas zachęca do zakupów online? Wyniki z badania Amazon.pl

Co nas zachęca do zakupów online? Nie tylko niższe ceny – wynika z badania Amazon.pl Ponad 64 proc. badanych za największe zalety zakupów przez internet
Handel Technologia SwipBox Infinity
2024-07-16 | 08:00

Technologia SwipBox Infinity

Polska plasuje się na pierwszym miejscu pod względem liczby automatów paczkowych w Unii Europejskiej. Dane Unlimited Parcel Intelligence wskazują, że w zasięgu 10 tys.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gospodarka

Sektor MŚP wyczekuje cofnięcia Polskiego Ładu. W 2025 roku mały biznes może liczyć na więcej korzystnych zmian

Obrona interesów MŚP w postępowaniach interwencyjno-procesowych oraz uruchomienie mediacji pomiędzy organami administracji i przedsiębiorcami będą priorytetami w nowej kadencji Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Od czerwca to stanowisko piastuje Agnieszka Majewska. Jak wskazuje, najpilniejszą potrzeba jest jednak reforma danin publicznych, przede wszystkim zmiana sposobu rozliczania składki zdrowotnej. – Przedsiębiorcom mocno zależy, żeby wrócić do tego, co było przed Polskim Ładem. W tej chwili niektórzy zgłaszają się do Biura Rzecznika MŚP, wskazując, że płacą składki w wysokości ok. 300 tys. zł, to są olbrzymie pieniądze – mówi Agnieszka Majewska. Koalicjanci w rządzie mają jednak różne pomysły na tę reformę.

Problemy społeczne

Pielęgniarki narzekają na przeciążenie pracą i braki kadrowe. Jest to odczuwalne zwłaszcza dla młodego personelu

Niemal 3/4 pielęgniarek pozytywnie ocenia swoją satysfakcję zawodową z pracy, przede wszystkim doceniając zróżnicowanie zajęć i dobre relacje ze współpracownikami – wynika z badania SGGW w Warszawie. Duża grupa, zwłaszcza młodych osób wchodzących do zawodu, narzeka jednak na przeciążenie pracą i niedobór personelu. Obecnie Polska jest jednym z krajów o najniższej liczbie pielęgniarek, a ich średnia wieku to ponad 54 lata. Liczba odejść z zawodu będzie więc rosła z roku na rok.

Prawo

Prace nad przepisami o asystencji osobistej na ostatniej prostej. Pomoże ona zaktywizować zawodowo osoby z niepełnosprawnościami i ich opiekunów

Osoby z niepełnosprawnościami czekają na ustawowe uregulowanie asystencji osobistej. Jak zapowiedział w czerwcu Łukasz Krasoń, pełnomocnik rządu ds. osób z niepełnosprawnościami, projekt przepisów jest już na ostatniej prostej. Upowszechnienie się asystencji osobistej pozwoliłoby sporej grupie osób z niepełnosprawnościami na bardziej aktywne życie, także pod względem zawodowym. Z danych GUS wynika, że tylko 19,6 proc. z nich jest aktywnych zawodowo. – Asystencja osobista jest jak tlen i zapewnia możliwości niezależnego życia – mówi prezeska Fundacji Centrum Edukacji Niewidzialna Małgorzata Szumowska.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.