Komunikaty PR

Jak przygotować się na świąteczny wzrost zamówień w e-commerce?

2021-12-07  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kuźma-Filipek
Lawenda Public Relations

Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
agnieszka|lawendapr.com| |agnieszka|lawendapr.com
48601991089
www.lawendapr.com
Do pobrania NotkaPR ( 0.15 MB )

Czwarty kwartał to tradycyjnie czas wzmożonego ruchu w sklepach online, dlatego odpowiednie przygotowanie się do sprzedaży w okresie przedświątecznym, ma duże znaczenie dla wyników firm działających w tym kanale i zadowolenia ich klientów. Odpowiedzią będzie m.in. automatyzacja pakowania maszynami Autobag dostarczanymi przez firmę Silny&Salamon.  

Okres przedświąteczny to nie tylko czas przepełnionych sklepów, ale i miliony osób poszukujących w internecie prezentów dla najbliższych. Według raportu Deloitte na temat zwyczajów zakupowych w sezonie świątecznym 2020, aż 62% konsumentów zadeklarowało, że rozpocznie zakupy przedświąteczne wcześniej niż dotychczas. Klienci obawiają się zamawiać produkty w okresie tuż przed świętami u dostawców, którzy nie uwzględniają szybkiej i darmowej wysyłki. Dlatego automatyzacja pakowania, a więc skrócenie czasu potrzebnego na ten proces, pomoże zarządzającym sklepami online wykorzystać ten wyraźny wśród kupujących trend i dobrze przygotować się do sprzedaży. Na powodzenie całości złożą się również dostępność odpowiedniego wolumenu produktów, estetyczne i jakościowe opakowania oraz sprawne procesy logistyczne.

Prezent spakowany i bezpiecznie dostarczony

Sprzedawcy online mogą przewidzieć, które artykuły będą cieszyły się największą popularnością, gdyż kilka kategorii produktowych co roku znajduje się w czołówce najchętniej kupowanych prezentów. Należą do nich: kosmetyki i perfumy, ubrania i akcesoria, książki, gry planszowe i płyty z grami i muzyką, elektronika, a także słodycze. Poza sprawnie działającymi sklepami online, by skorzystać z sezonowych wzrostów zamówień, kluczowe jest efektywne spakowanie podarunków i dostarczenie ich na czas.

Z pomocą przychodzi automatyzacja pakowania, która usprawnia procesy logistyczne. Już kilka firm skorzystało z możliwości bezpłatnego przetestowania jakości i estetyki spakowania konkretnych produktów maszynami Autobag.

Zgłosiły się do nas m.in. firma z branży kosmetycznej, producent artykułów do utrzymywania czystości, i dostawca akcesoriów dla gastronomii. Wachlarz produktów, które mogą być pakowane za pomocą dostarczanych przez nas maszyn jest szeroki. Doradzamy w doborze optymalnego opakowania i maszyny, aby spełnić oczekiwania klientów i przekonać, że pakowanie w jakościowe worki jest estetyczne, ekonomiczne i efektywne. Zachęcam inne firmy, by zgłaszały chęć sprawdzenia naszych rozwiązań – mówi  Karol Szostak, product manager z firmy Silny&Salamon, która jest wyłącznym dystrybutorem maszyn Autobag, światowego lidera urządzeń do pakowania. 

Warto też pamiętać o tym, że do transportu tej samej liczby produktów w workach, w porównaniu do opakowań kartonowych, potrzeba 10 razy mniej ciężarówek ze względu na mniejszą masę przesyłek, co przekłada się na mniejszy ślad węglowy w globalnym transporcie.

Opakowanie na wymiar, jakościowe i ekologiczne

Atutem maszyn pakujących Autobag jest ich uniwersalność. Bez względu na to czy do spakowania będzie duża gra planszowa, książka czy niewielki kosmetyk, można zrobić to na jednej maszynie bez marnowania materiału opakowaniowego. Zmiana formatu i rozmiaru opakowania wymaga jedynie zmiany worka, a brak konieczności przezbrajania urządzenia i demontażu zainstalowanego oprzyrządowania sprawiają, że urządzenia sprawdzą się przy różnorodnym asortymencie sklepu.

Poza tym technologia, która automatycznie otwiera i zamyka torbę wysyłkową, pozwala pracownikom szybciej pakować zamówienia. Z kolei wbudowana drukarka termotransferowa, która pracuje w systemie next-bag-out, umożliwia bezpośredni nadruk etykiety logistycznej na każdym worku tuż przed jego napełnieniem. Ten krok eliminuje dodatkowy proces drukowania etykiet adresowych, co sprzyja ekologii, ponieważ dzięki bezpośredniemu nadrukowi na opakowaniu kurierskim jest ono jednorodne i w całości nadaje się do recyklingu.

Warto też zwrócić uwagę na wysoką jakość folii do pakowania produktów, co umożliwia użycie materiału o grubości 35 μ zamiast typowego o grubości 50 μ. Nie bez znaczenia jest również precyzyjne dopasowanie opakowania do produktu, dzięki czemu potrzeba mniej miejsca potrzeba w transporcie i mniejsze są jego koszty. Za wysokojakościową folią przemawia też wytrzymałość i skuteczne zabezpieczenie zawartości, aby oczekiwane produkty dotarły w nienaruszonym stanie.

Specjaliści w optymalizacji pakowania

Firma Silny&Salamon dysponuje 30-letnim doświadczeniem w dostarczaniu rozwiązań, zwiększających bezpieczeństwo w transporcie i logistyce oraz w automatyzacji procesów pakowania w wielu branżach. Dla firm działających w kanale e-commerce sprawne procesy logistyczne to kluczowy czynnik sukcesu, szczególnie w czwartym kwartale. Dlatego też dystrybutor proponuje nieodpłatne testy spakowania konkretnych produktów, by sprawdzić jakość i estetykę finalnego opakowania, a także przetestowanie wybranych modeli maszyn w rzeczywistym środowisku pracy. Taką chęć można zgłosić na adres karol.szostak@pakowanie.biz, poprzez formularz, a dodatkowo w wirtualnym showroomie www.pakowanie.biz zapoznać się z działaniem poszczególnych maszyn.

* * *

O firmie

Silny&Salamon Sp. z o.o. rozpoczęła działalność w 1989 roku jako mała rodzinna firma handlowa, której celem było wprowadzenie nowoczesnych sposobów pakowania, zamykania i zabezpieczania produktów. Dziś to sprawdzony partner w biznesie, zapewniający skuteczne rozwiązania w transporcie, logistyce i procesach produkcyjnych. Wielu klientów jest związanych z firmą ciągłą współpracą od wielu lat, należą do nich m.in.: Deftrans, Molex, Turck Automation, Fischer Automotive, TE Connectivity czy Neuca.

Więcej informacji o firmie znajduje się na www.pakowanie.biz oraz na profilu LinkedIn: Silny & Salamon - wyłączny dystrybutor APS Autobag.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Omnibus - ochrona konsumenta i dodatkowe koszty dla sklepów. Komentarz eksperta Biuro prasowe
2022-05-24 | 11:04

Omnibus - ochrona konsumenta i dodatkowe koszty dla sklepów. Komentarz eksperta

Za kilka dni wchodzi w życie unijna dyrektywa Omnibus, której celem jest zwiększenie ochrony praw konsumentów w handlu internetowym. Polska wersja tej ustawy na razie jest w
Handel delio uruchamia kampanię promującą markę jako najszybszy supermarket online
2022-05-20 | 16:30

delio uruchamia kampanię promującą markę jako najszybszy supermarket online

delio to nowy supermarket online wspierający zabieganych mieszkańców wielkich miast w codziennych zakupach. Jego twórca, firma Lite e-Commerce, właśnie uruchomiła kampanię
Handel Grupa Żabka powołała spółkę Cool-Logistics
2022-05-20 | 13:30

Grupa Żabka powołała spółkę Cool-Logistics

Grupa Żabka nieustannie poszukuje nowych partnerstw i rozwiązań, mających na celu oferowanie wysokiej jakości produktów i usług, które upraszczają życie milionom

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

IX Kongres Polska Chemia

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Firma

Warszawa dołącza do prestiżowego grona. Miasto wyrasta na jednego ze start-upowych liderów

Stolica Polski z każdym rokiem umacnia swoją pozycję jako ważny i prężnie rozwijający się hub dla start-upów. Na potencjał tutejszego rynku wpływają m.in. wykształcona kadra techniczna, coraz większe zainteresowanie ze strony międzynarodowych funduszy i rozwinięty ekosystem wspierania innowacji. Warszawa dołączyła właśnie do prestiżowego grona miast, które mają własną edycję przewodnika „Startup Guide”. Ma on ułatwić początkującym przedsiębiorcom, również z zagranicy, start na tutejszym rynku. – To niesamowite, że ktoś w Bostonie będzie mógł wziąć go do ręki i pomyśleć: „może warto byłoby zacząć robić coś ciekawego w Europie, właśnie w Warszawie” – mówi Aureliusz Górski, dyrektor wykonawczy Fundacji Venture Café Warsaw, współinicjator przewodnika

Prawo

Dzieci z Ukrainy są łatwym łupem dla handlarzy ludźmi. W ewakuowaniu ich do bezpiecznych miejsc pomagają amerykańskie fundacje

Wojna w Ukrainie stanowi bezpośrednie zagrożenie dla życia i zdrowia 7,5 mln dzieci. Według oficjalnych danych z początku maja od początku eskalacji konfliktu zginęło ich ponad 230, a kilkaset zostało rannych, ale UNICEF podkreśla, że w rzeczywistości te liczby mogą być dużo wyższe. W tej chwili tylko w samej Ukrainie 3 mln dzieci potrzebuje pilnej pomocy humanitarnej. Szacuje się też, że ok. 60 proc. z nich musiało opuścić swoje domy, a chaos związany z przemieszczaniem się ludności na dużą skalę wykorzystują handlarze ludźmi. – Wkraczają do sierocińców, korzystając na chaosie i braku nadzoru. Kiedy uda im się zdobyć paszporty dla tych dzieci, tracimy je na zawsze – mówi James Zumwalt z grupy Aerial Recovery.

Konsument

TikTok ogłasza współpracę z partnerami pozarządowymi. Chce promować różnorodność i bezpieczeństwo cyfrowe twórców

Użytkownicy platform cyfrowych są coraz bardziej świadomi i coraz większą wagę przywiązuje się w nich do budowania kultury różnorodności i inkluzywności. Chodzi o różnego typu inicjatywy, które z jednej strony będą właściwie i szeroko eksponować grupy społeczne dotychczas słabo reprezentowane, z drugiej – o zwalczanie mowy nienawiści i edukowanie.  – Takie działania to od lat priorytet TikToka – podkreślają przedstawiciele serwisu, którego liczba użytkowników dynamicznie rośnie z miesiąca na miesiąc. Platforma tylko w IV kwartale ubiegłego roku usunęła ponad 85 mln filmów z obraźliwymi treściami, w tym 90 proc., zanim jeszcze ktokolwiek zdążył je wyświetlić. 

 

Współpraca

Obsługa konferencji prasowych

Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.

Partner serwisu

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.