Komunikaty PR

LIDL ROZSZERZA OBECNOŚĆ W „HOMEPARK”

2021-12-22  |  01:00
Biuro prasowe

Homepark Janki – park handlowy należący do Funduszu Pradera European Retail Parks – powiększył grono swoich najemców o nowy sklep sieci Lidl o powierzchni ponad 2300 mkw.  

Lidl Polska jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek sieci detalicznych w kraju. Dzięki szerokiemu asortymentowi wysokiej klasy artykułów w atrakcyjnych niskich cenach, wyprodukowanych w sposób zrównoważony, należy do najchętniej odwiedzanych i cieszących się zaufaniem klientów sieci spożywczych. Obecnie w Polsce, pod marką Lidl, działa ponad 700 sklepów.

Sklep Lidl Polska w Homepark Janki został otwarty w miejscu wcześniej działającego supermarketu „Spar”. Zmieniono jednak fasadę sklepu, dodając więcej przeszklonych powierzchni. Tym samym wnętrze jest jasne i zachęcające do zakupów.  

Park Handlowy Homepark Janki skupia nie tylko salony wnętrzarskie, oferujące wysokiej jakości meble, takie jak Belbazaar, Vox, IWC Meble, Komfort, Livingroom, Bizzarto, Meblik. Znajdziemy tutaj specjalistyczny sklep z oświetleniem, Spotlight, showroom Franke, Bel-Pol i wiele innych. Unikatowa formuła portfolio tych parków handlowych, łączy te marki z innymi, znanymi sieciami handlowymi, takimi jak EURO RTV AGD, Rossmann, czy Empik. Na terenie Homepark Janki znajdziemy też punkty świadczące usługi pocztowe, bankowe, fryzjerskie i punkt oferujący drobne naprawy. Jest tutaj również klub fitness Gravitan

Cieszymy się z kolejnego otwarcia sklepu Lidl Polska w naszych parkach handlowych. Homepark Janki jest dzięki temu jeszcze bardziej atrakcyjnym miejscem na zakupy, gdzie znane sieciowe marki występują obok specjalistycznych sklepów z wyposażeniem wnętrz. Ta koncepcja wyraźnie się sprawdza, zarówno w Warszawie, jak i w pozostałych miastach. Widzimy też wyraźną przewagę parków handlowych nad innymi formatami, co doceniają klienci ceniąc sobie bezpieczeństwo zakupów i szeroką ofertę handlową.” –  komentuje Agata Brzezińska, Head of CEE w firmie Pradera.

Podczas rozmów z siecią Lidl Fundusz Pradera European Retail Parks reprezentowany był przez Cushman & Wakefield. 

Parki handlowe HOMEPARK są zarządzane przez BNP Paribas Real Estate Poland. 

HOMEPARK to wspólna marka 4 polskich parków handlowych, zlokalizowanych w Warszawie (Janki 
i Targówek), Katowicach (Rawa) i Poznaniu (Franowo). Centra HOMEPARK gromadzą przede wszystkim sklepy oferujące materiały budowlane i wykończeniowe, a także meble i wyposażenie wnętrz. W HOMEPARK znajdują się zarówno salony marek sieciowych, takich jak KOMFORT, JULA, BEL-POL, ARTE, jak i unikalnych lokalnych producentów. Ofertę uzupełniają sklepy z modą, akcesoriami dla dzieci czy produktami dla zwierząt.  

Właścicielem parków handlowych HOMEPARK jest fundusz Pradera European Retail Parks, który należy do Pradery - wiodącego na rynku specjalistycznym funduszu zarządzającego aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie. Pradera została założona w 1999 r., a jej portfel wart 3 miliard euro zawiera 53 centra i parki handlowe w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji i Turcji, posiadających łącznie 2000 sklepów. (www.pradera.com). Nieruchomością zarządza spółka BNP Paribas Real Estate Poland. Za komercjalizację odpowiada Cushman & Wakefield.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie Biuro prasowe
2024-07-03 | 14:20

Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie

Warszawska Promenada, znana z dbałości o atrakcyjny tenant mix, nieustająco wzmacnia swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody. Niedawno do grona najemców centrum dołączyła marka
Handel Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych
2024-07-03 | 09:13

Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych

Jeszcze w 2018 r. rynek sprzedaży FMCG w Polsce aż w 40% pochodził z małych i średnich sklepów, co było ewenementem w skali całej Europy[1].
Handel Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku
2024-07-02 | 18:00

Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku

Według wstępnych szacunków, w drugim kwartale 2024 roku Grupa Wittchen wypracowała 112,1 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 1,5% w porównaniu z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.