NOWY REFILL YOPE WE WROCŁAWIU
PREMIO ANNA KORZEŃ
Zielna
05-079 Okuniew
anna.korzen|agencjapremio.pl| |anna.korzen|agencjapremio.pl
0504069870
www.agencjapremio.pl
NOWY REFILL YOPE WE WROCŁAWIU!
Nowy refill YOPE to nowoczesne rozwiązanie, które cieszy się coraz większą popularnością wśród mieszkańców Warszawy. Dzięki wygodnemu automatowi do napełniania SWAPP klienci stołecznego Carrefour BIO mogą w prosty sposób ograniczyć ilość zużywanego plastiku i zredukować tym samym ilość odpadów, wyrzucanych do środowiska.
Teraz kolej na następny krok! We wrocławskim Carrefour BIO, mieszczącym się w Parku Magnolia - największej galerii handlowej na Dolnym Śląsku - stanął właśnie drugi refillomat YOPE, wypełniony naturalnymi kosmetykami. Wśród nich zarówno te najchętniej kupowane, jak i nowości. Teraz podczas codziennych zakupów można uzupełnić takie produkty jak: Naturalny żel pod prysznic Yunnan, Naturalne mydło w płynie Werbena, Naturalny szampon Mleko Owsiane oraz Naturalne łagodne mydło antybakteryjne.
"Jesteśmy dumni, że proekologiczny koncept refilli YOPE rozwija się i staje się dostępny dla szerszego grona klientów. To dla nas, dla środowiska i dla planety bardzo ważne, aby takie rozwiązania były coraz bardziej popularne, bo dzięki nim możemy realnie zadbać o zmniejszenie ilości zużywanego plastiku. Im więcej takich automatów pojawi się w sklepach, tym mniej zużytych opakowań trafi do kosza. To prosty mechanizm, ale dzięki niemu oszczędność czasu, pieniędzy i ochrona przyrody staje się możliwa bez wysiłku - podczas codziennych zakupów"- przypomina Karolina Kuklińska - Kosowicz, współwłaścicielka YOPE
200 SZKLANYCH BUTELEK W PREZENCIE OD YOPE!
Na pierwszych 200 klientów, którzy skorzystają z możliwości ponownego uzupełnienia swoich opakowań we wrocławskim Carrefour BIO, czeka niespodzianka od YOPE - szklana butelka z pompką do wielokrotnego użytku! Wystarczy już tylko napełnić ją ulubionym produktem YOPE, zbliżeniowo zapłacić kartą i gotowe!

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.