NOWY REFILL YOPE WE WROCŁAWIU
PREMIO ANNA KORZEŃ
Zielna
05-079 Okuniew
anna.korzen|agencjapremio.pl| |anna.korzen|agencjapremio.pl
0504069870
www.agencjapremio.pl
NOWY REFILL YOPE WE WROCŁAWIU!
Nowy refill YOPE to nowoczesne rozwiązanie, które cieszy się coraz większą popularnością wśród mieszkańców Warszawy. Dzięki wygodnemu automatowi do napełniania SWAPP klienci stołecznego Carrefour BIO mogą w prosty sposób ograniczyć ilość zużywanego plastiku i zredukować tym samym ilość odpadów, wyrzucanych do środowiska.
Teraz kolej na następny krok! We wrocławskim Carrefour BIO, mieszczącym się w Parku Magnolia - największej galerii handlowej na Dolnym Śląsku - stanął właśnie drugi refillomat YOPE, wypełniony naturalnymi kosmetykami. Wśród nich zarówno te najchętniej kupowane, jak i nowości. Teraz podczas codziennych zakupów można uzupełnić takie produkty jak: Naturalny żel pod prysznic Yunnan, Naturalne mydło w płynie Werbena, Naturalny szampon Mleko Owsiane oraz Naturalne łagodne mydło antybakteryjne.
"Jesteśmy dumni, że proekologiczny koncept refilli YOPE rozwija się i staje się dostępny dla szerszego grona klientów. To dla nas, dla środowiska i dla planety bardzo ważne, aby takie rozwiązania były coraz bardziej popularne, bo dzięki nim możemy realnie zadbać o zmniejszenie ilości zużywanego plastiku. Im więcej takich automatów pojawi się w sklepach, tym mniej zużytych opakowań trafi do kosza. To prosty mechanizm, ale dzięki niemu oszczędność czasu, pieniędzy i ochrona przyrody staje się możliwa bez wysiłku - podczas codziennych zakupów"- przypomina Karolina Kuklińska - Kosowicz, współwłaścicielka YOPE
200 SZKLANYCH BUTELEK W PREZENCIE OD YOPE!
Na pierwszych 200 klientów, którzy skorzystają z możliwości ponownego uzupełnienia swoich opakowań we wrocławskim Carrefour BIO, czeka niespodzianka od YOPE - szklana butelka z pompką do wielokrotnego użytku! Wystarczy już tylko napełnić ją ulubionym produktem YOPE, zbliżeniowo zapłacić kartą i gotowe!

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.