Komunikaty PR

Port Łódź z kolejnymi umowami najmu

2024-01-17  |  13:25
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.32 MB )

Początek nowego roku w Porcie Łódź upływa pod znakiem nowych konceptów, które dołączyły do portfolio łódzkiego centrum handlowego z grupy Ingka Centres. Pod koniec ubiegłego roku galeria powitała wśród swoich najemców drogerię Hebe, teraz do Portu Łódź sukcesywnie wprowadzają się kolejne marki –Regatta, Wakacje.pl Marvel oraz Tous.

Nowy rok Port Łódź przywitał z przytupem. Kolejne najmy, wzrost odwiedzalności oraz otwarcie nowego wejścia do budynku centrum od strony ulicy Chocianowickiej to dopiero początek dobrej passy Portu Łódź. W tym roku planowane są rozszerzone koncepty popularnych marek w centrum, które zwiększą powierzchnię najmu. Prowadzone są także rozmowy z kolejnymi najemcami, którzy swoje lokale otworzą w Porcie Łódź jeszcze w pierwszej połowie tego roku.

Sklep Regatta (286 mkw. powierzchni) i lokal Wakacje.pl (34mkw. powierzchni) już można odwiedzać w Porcie Łódź. Istniejąca od 1981 r. brytyjska marka Regatta Great Outdoors oferuje wysokiej jakości odzież, obuwie i artykuły kempingowe na każdą porę roku. Bogata gama produktów Regatta skierowana jest do szerokiego grona odbiorców, od fanów wędrówek i poszukiwaczy przygód, po aktywne rodziny i miłośników spacerów z psami. Z kolei sieć salonów stacjonarnych Wakacje.pl działa na terenie całego kraju od 22 lat. To miejsca, w których Polacy porównują i kupują wycieczki przy wsparciu doświadczonych doradców wakacyjnych. Wakacje.pl to flagowa marka należąca do spółki Wakacje.pl S.A. W portfolio grupy są także takie marki jak My Travel, Wakacyjny Świat, EasyGo i Parklot.pl. Od 2015 roku spółka jest częścią Wirtualna Polska Holding.

Jeszcze w styczniu w Porcie Łódź otworzy się także salon Grupy Marvel, który w Porcie Łódź zajmie 312 mkw. powierzchni. Firma Marvel jest autoryzowanym dealerem samochodów (głównie elektrycznych) marki Kia, Hyundai oraz ISUZU. Salony firmy poza Łodzią znajdują się również w Bełchatowie oraz w Poznaniu. Marvel zapewnia kompleksową obsługę w zakresie sprzedaży samochodów nowych i używanych, sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych, produktów finansowych, a także wynajmu krótko i długoterminowego. Oferuje ponadto kompleksową likwidację szkód komunikacyjnych zapewniając bezpłatne holowanie oraz samochód zastępczy na czas naprawy. Ofertę Portu Łódź już niedługo uzupełni również marka Tous, z którą podpisana została umowa na wynajem 110 mkw. powierzchni. Hiszpańska firma zajmująca się biżuterią, akcesoriami i modą, założona została w 1920 roku. Na początku działalności funkcjonowała jako warsztat zegarmistrzowski, obecnie podstawą działalności Tous jest biżuteria, przedsiębiorstwo zajmuje się również galanterią oraz dodatkami, a także perfumami. Posiada blisko 700 sklepów w 50 krajach świata.

- Poprzedni rok zamknęliśmy z bardzo dobrym wynikiem. W grudniu odnotowaliśmy 20 - procentowy wzrost odwiedzalności naszego centrum w stosunku do tego samego miesiąca w roku poprzednim. Dobra passa Portu Łódź utrzymywała się przez cały 2023 rok, a w nowy rok wchodzimy z nowymi najemcami i wieloma planamimówi Andrzej Cieślik, dyrektor Portu Łódź.

Dużą zmianą w Porcie Łódź poczynioną z myślą o komforcie klientów jest otwarcie nowego wejścia do centrum – od strony ulicy Chocianowickiej. Dzięki takiemu rozwiązaniu goście Portu Łódź mogą bezpośrednio wyjść z budynku wprost na tereny rekreacyjne centrum - Sport Stację, gdzie czeka na nich mnóstwo atrakcji na świeżym powietrzu (m. in. drewniany tor przeszkód, miasteczko rowerowe, bieżnia czy strefa treningowa dla psów). Nowy korytarz umożliwi bezpośrednie połączenie centrum z organizowanym w każdy sobotni poranek na parkingu przy Sport Stacji - Ryneczkiem Prosto od Rolnika. Nowe przejście zlokalizowane jest między sklepami Media Markt oraz Kappahl, zostało wyposażone także w zjazd z myślą o potrzebach rodzin z małymi dziećmi i osób z niepełnosprawnością. Na wiosnę zaplanowane są dodatkowe prace aranżacyjne terenu zewnętrznego.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce w Finlandii – nowe możliwości dla polskich e-sklepów Biuro prasowe
2024-06-25 | 15:00

E-commerce w Finlandii – nowe możliwości dla polskich e-sklepów

  E-commerce w Finlandii – nowe możliwości dla polskich e-sklepów   Branża e-commerce w Finlandii przeżywa dynamiczny wzrost, stanowiąc 16% całości
Handel Decathlon i Arval rozpoczynają współpracę w zakresie wynajmu rowerów dla firm
2024-06-25 | 14:23

Decathlon i Arval rozpoczynają współpracę w zakresie wynajmu rowerów dla firm

Decathlon, wiodąca marka sportowa o globalnym zasięgu i szerokiej specjalizacji, we współpracy z Arval Service Lease Polska, liderem rynku wynajmu pojazdów, zaoferował swoim
Handel 9000. franczyzobiorca dołączył do sieci Żabka
2024-06-25 | 13:00

9000. franczyzobiorca dołączył do sieci Żabka

Już 9000 franczyzobiorców prowadzi swoje lokalne biznesy pod szyldem Żabki. Do sieci dołączył właśnie 9000. przedsiębiorca, który zarządza sklepem w Kosinie (woj.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy wśród narodów najczęściej odwiedzających Czechy. Południowy sąsiad chce przyciągnąć więcej polskich turystów, nie tylko do Pragi

Prawie połowa polskich turystów podróżujących do Czech obiera za cel stolicę tego kraju. Chociaż w ostatnich latach chętniej podróżujemy do innych regionów naszego południowego sąsiada, wciąż wiele miejsc i atrakcji pozostaje nieodkrytych przez Polaków. Czesi chcą to zmienić i ruszają z dwiema kampaniami promocyjnymi skierowanymi do polskich turystów, które mają pokazać nieco inne Czechy, niż do tej pory znaliśmy. Potencjał jest, bo Polacy już dziś stanowią trzecią najliczniejszą grupę gości zagranicznych na czeskim rynku.

Firma

Grupa LUX MED szuka medycznych innowatorów. Najlepsi mogą liczyć na potężny zastrzyk finansowania

Prawie 3/4 polskich start-upów, które rozwijają innowacje w medycynie, nawiązuje współpracę z placówkami medycznymi – pokazuje nowy raport „Top Disruptors in Healthcare 2024”. Wynika z niego też, że największym wyzwaniem dla młodych, innowacyjnych spółek wciąż pozostaje znalezienie inwestora i pozyskanie finansowania. Szansą dla start-upów może się okazać międzynarodowy program eco-Disruptive, prowadzony przez Bupa, właściciela Grupy LUX MED. Obok 200 tys. funtów nagrody finansowej zwycięski start-up może liczyć w nim również na wsparcie doradcze, możliwość dalszego rozwoju swojego produktu bądź usługi oraz szansę zadebiutowania na zagranicznych rynkach.

Ochrona środowiska

Małe i średnie firmy dopiero zapoznają się z tematyką zrównoważonego rozwoju. Oczekiwania ze strony dużych kontrahentów wymuszą na nich szybsze działania

Czynniki ESG, związane ze zrównoważonym rozwojem, odgrywają coraz ważniejszą rolę w działalności firm, bez których zaangażowania niewiele da się zdziałać w kwestii łagodzenia skutków zmian klimatu i zanieczyszczenia środowiska. W Polsce słyszało o nich już 3/4 dużych i 2/3 średnich firm, ale w praktyce długofalową strategię działań w tym obszarze ma o wiele mniej podmiotów. Rodzime przedsiębiorstwa przywiązują też zdecydowanie większą wagę do celów społecznych niż środowiskowych. Jednak unijne regulacje, które wejdą w życie w przyszłym roku, wymuszą poprawę na tym polu, chociaż będą one dotyczyć w pierwszej kolejności dużych podmiotów. One będą z kolei wymagać tego od swoich mniejszych kontrahentów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.