Port Łódź z kolejnymi umowami najmu
Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Początek nowego roku w Porcie Łódź upływa pod znakiem nowych konceptów, które dołączyły do portfolio łódzkiego centrum handlowego z grupy Ingka Centres. Pod koniec ubiegłego roku galeria powitała wśród swoich najemców drogerię Hebe, teraz do Portu Łódź sukcesywnie wprowadzają się kolejne marki –Regatta, Wakacje.pl Marvel oraz Tous.
Nowy rok Port Łódź przywitał z przytupem. Kolejne najmy, wzrost odwiedzalności oraz otwarcie nowego wejścia do budynku centrum od strony ulicy Chocianowickiej to dopiero początek dobrej passy Portu Łódź. W tym roku planowane są rozszerzone koncepty popularnych marek w centrum, które zwiększą powierzchnię najmu. Prowadzone są także rozmowy z kolejnymi najemcami, którzy swoje lokale otworzą w Porcie Łódź jeszcze w pierwszej połowie tego roku.
Sklep Regatta (286 mkw. powierzchni) i lokal Wakacje.pl (34mkw. powierzchni) już można odwiedzać w Porcie Łódź. Istniejąca od 1981 r. brytyjska marka Regatta Great Outdoors oferuje wysokiej jakości odzież, obuwie i artykuły kempingowe na każdą porę roku. Bogata gama produktów Regatta skierowana jest do szerokiego grona odbiorców, od fanów wędrówek i poszukiwaczy przygód, po aktywne rodziny i miłośników spacerów z psami. Z kolei sieć salonów stacjonarnych Wakacje.pl działa na terenie całego kraju od 22 lat. To miejsca, w których Polacy porównują i kupują wycieczki przy wsparciu doświadczonych doradców wakacyjnych. Wakacje.pl to flagowa marka należąca do spółki Wakacje.pl S.A. W portfolio grupy są także takie marki jak My Travel, Wakacyjny Świat, EasyGo i Parklot.pl. Od 2015 roku spółka jest częścią Wirtualna Polska Holding.
Jeszcze w styczniu w Porcie Łódź otworzy się także salon Grupy Marvel, który w Porcie Łódź zajmie 312 mkw. powierzchni. Firma Marvel jest autoryzowanym dealerem samochodów (głównie elektrycznych) marki Kia, Hyundai oraz ISUZU. Salony firmy poza Łodzią znajdują się również w Bełchatowie oraz w Poznaniu. Marvel zapewnia kompleksową obsługę w zakresie sprzedaży samochodów nowych i używanych, sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych, produktów finansowych, a także wynajmu krótko i długoterminowego. Oferuje ponadto kompleksową likwidację szkód komunikacyjnych zapewniając bezpłatne holowanie oraz samochód zastępczy na czas naprawy. Ofertę Portu Łódź już niedługo uzupełni również marka Tous, z którą podpisana została umowa na wynajem 110 mkw. powierzchni. Hiszpańska firma zajmująca się biżuterią, akcesoriami i modą, założona została w 1920 roku. Na początku działalności funkcjonowała jako warsztat zegarmistrzowski, obecnie podstawą działalności Tous jest biżuteria, przedsiębiorstwo zajmuje się również galanterią oraz dodatkami, a także perfumami. Posiada blisko 700 sklepów w 50 krajach świata.
- Poprzedni rok zamknęliśmy z bardzo dobrym wynikiem. W grudniu odnotowaliśmy 20 - procentowy wzrost odwiedzalności naszego centrum w stosunku do tego samego miesiąca w roku poprzednim. Dobra passa Portu Łódź utrzymywała się przez cały 2023 rok, a w nowy rok wchodzimy z nowymi najemcami i wieloma planami– mówi Andrzej Cieślik, dyrektor Portu Łódź.
Dużą zmianą w Porcie Łódź poczynioną z myślą o komforcie klientów jest otwarcie nowego wejścia do centrum – od strony ulicy Chocianowickiej. Dzięki takiemu rozwiązaniu goście Portu Łódź mogą bezpośrednio wyjść z budynku wprost na tereny rekreacyjne centrum - Sport Stację, gdzie czeka na nich mnóstwo atrakcji na świeżym powietrzu (m. in. drewniany tor przeszkód, miasteczko rowerowe, bieżnia czy strefa treningowa dla psów). Nowy korytarz umożliwi bezpośrednie połączenie centrum z organizowanym w każdy sobotni poranek na parkingu przy Sport Stacji - Ryneczkiem Prosto od Rolnika. Nowe przejście zlokalizowane jest między sklepami Media Markt oraz Kappahl, zostało wyposażone także w zjazd z myślą o potrzebach rodzin z małymi dziećmi i osób z niepełnosprawnością. Na wiosnę zaplanowane są dodatkowe prace aranżacyjne terenu zewnętrznego.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.