Port Łódź z kolejnymi umowami najmu

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Początek nowego roku w Porcie Łódź upływa pod znakiem nowych konceptów, które dołączyły do portfolio łódzkiego centrum handlowego z grupy Ingka Centres. Pod koniec ubiegłego roku galeria powitała wśród swoich najemców drogerię Hebe, teraz do Portu Łódź sukcesywnie wprowadzają się kolejne marki –Regatta, Wakacje.pl Marvel oraz Tous.
Nowy rok Port Łódź przywitał z przytupem. Kolejne najmy, wzrost odwiedzalności oraz otwarcie nowego wejścia do budynku centrum od strony ulicy Chocianowickiej to dopiero początek dobrej passy Portu Łódź. W tym roku planowane są rozszerzone koncepty popularnych marek w centrum, które zwiększą powierzchnię najmu. Prowadzone są także rozmowy z kolejnymi najemcami, którzy swoje lokale otworzą w Porcie Łódź jeszcze w pierwszej połowie tego roku.
Sklep Regatta (286 mkw. powierzchni) i lokal Wakacje.pl (34mkw. powierzchni) już można odwiedzać w Porcie Łódź. Istniejąca od 1981 r. brytyjska marka Regatta Great Outdoors oferuje wysokiej jakości odzież, obuwie i artykuły kempingowe na każdą porę roku. Bogata gama produktów Regatta skierowana jest do szerokiego grona odbiorców, od fanów wędrówek i poszukiwaczy przygód, po aktywne rodziny i miłośników spacerów z psami. Z kolei sieć salonów stacjonarnych Wakacje.pl działa na terenie całego kraju od 22 lat. To miejsca, w których Polacy porównują i kupują wycieczki przy wsparciu doświadczonych doradców wakacyjnych. Wakacje.pl to flagowa marka należąca do spółki Wakacje.pl S.A. W portfolio grupy są także takie marki jak My Travel, Wakacyjny Świat, EasyGo i Parklot.pl. Od 2015 roku spółka jest częścią Wirtualna Polska Holding.
Jeszcze w styczniu w Porcie Łódź otworzy się także salon Grupy Marvel, który w Porcie Łódź zajmie 312 mkw. powierzchni. Firma Marvel jest autoryzowanym dealerem samochodów (głównie elektrycznych) marki Kia, Hyundai oraz ISUZU. Salony firmy poza Łodzią znajdują się również w Bełchatowie oraz w Poznaniu. Marvel zapewnia kompleksową obsługę w zakresie sprzedaży samochodów nowych i używanych, sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych, produktów finansowych, a także wynajmu krótko i długoterminowego. Oferuje ponadto kompleksową likwidację szkód komunikacyjnych zapewniając bezpłatne holowanie oraz samochód zastępczy na czas naprawy. Ofertę Portu Łódź już niedługo uzupełni również marka Tous, z którą podpisana została umowa na wynajem 110 mkw. powierzchni. Hiszpańska firma zajmująca się biżuterią, akcesoriami i modą, założona została w 1920 roku. Na początku działalności funkcjonowała jako warsztat zegarmistrzowski, obecnie podstawą działalności Tous jest biżuteria, przedsiębiorstwo zajmuje się również galanterią oraz dodatkami, a także perfumami. Posiada blisko 700 sklepów w 50 krajach świata.
- Poprzedni rok zamknęliśmy z bardzo dobrym wynikiem. W grudniu odnotowaliśmy 20 - procentowy wzrost odwiedzalności naszego centrum w stosunku do tego samego miesiąca w roku poprzednim. Dobra passa Portu Łódź utrzymywała się przez cały 2023 rok, a w nowy rok wchodzimy z nowymi najemcami i wieloma planami– mówi Andrzej Cieślik, dyrektor Portu Łódź.
Dużą zmianą w Porcie Łódź poczynioną z myślą o komforcie klientów jest otwarcie nowego wejścia do centrum – od strony ulicy Chocianowickiej. Dzięki takiemu rozwiązaniu goście Portu Łódź mogą bezpośrednio wyjść z budynku wprost na tereny rekreacyjne centrum - Sport Stację, gdzie czeka na nich mnóstwo atrakcji na świeżym powietrzu (m. in. drewniany tor przeszkód, miasteczko rowerowe, bieżnia czy strefa treningowa dla psów). Nowy korytarz umożliwi bezpośrednie połączenie centrum z organizowanym w każdy sobotni poranek na parkingu przy Sport Stacji - Ryneczkiem Prosto od Rolnika. Nowe przejście zlokalizowane jest między sklepami Media Markt oraz Kappahl, zostało wyposażone także w zjazd z myślą o potrzebach rodzin z małymi dziećmi i osób z niepełnosprawnością. Na wiosnę zaplanowane są dodatkowe prace aranżacyjne terenu zewnętrznego.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Transport
Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.