Komunikaty PR

Pożywna kanapka i polskie jabłko gratis – Żabka zaprasza na śniadanie

2021-10-22  |  13:50
Biuro prasowe

Śniadanie uznawane jest za najważniejszy posiłek, bo daje siłę na cały dzień. Według naukowców codzienne jedzenie śniadań chroni przed poważnymi chorobami. W porannym pośpiechu nie zawsze jednak mamy czas, by przygotować dla siebie i bliskich pożywny posiłek. Z gotowym rozwiązaniem przychodzi sieć sklepów Żabka, która proponuje bogatą ofertą kanapek Tomcio Paluch. Teraz do każdej kanapki swojej marki własnej, Żabka dodaje gratis jabłko z polskiego sadu. Oferta obowiązuje do 9 listopada br.

Tomcio Paluch to pożywne i bogate w składniki: bagietki, kajzerki, bajgle oraz kanapki trójkątne. Ich podstawą jest dobrej jakości pieczywo – zarówno jasne, jak i z ziarnami. Wszystkie kanapki zachowują świeżość dzięki szczelnemu opakowaniu, które umożliwia też wygodne zjedzenie śniadania w drodze do pracy lub szkoły.

Każda kanapka Tomcio Paluch to przemyślana kompozycja składników starannie wyselekcjonowanych i pochodzących od sprawdzonych dostawców. W sklepach Żabka znaleźć można kanapki wegetariańskie lub mięsne, ostre lub łagodne. Największą popularnością cieszą się bagietki Tomcio Paluch Hot Strips, czyli kanapki z kurczakiem w chrupiącej panierce, sałatą i majonezem.

Do każdej kanapki Tomcio Paluch do 9 listopada br. Żabka dodaje pochodzące z polskich sadów jabłko Gala. Owoc ten jest kruchy, słodki i bardzo soczysty, ma kremowy miąższ. Świetnie sprawdzi się jako jedna z pięciu porcji owoców i warzyw, zalecanych dziennie przez Światową Organizację Zdrowia.

Regulamin akcji znaleźć można na stronie www.zabka.pl

_______________________

Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 7600 placówek prowadzonych przez ponad 6000 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Nasze sklepy są odwiedzane codziennie przez ponad 2,5 miliona klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/
____________________________

Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe Żabka Polska
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Poczuj magię świąt w Centrum Korona Biuro prasowe
2021-12-03 | 14:00

Poczuj magię świąt w Centrum Korona

Świąteczne dekoracje, spotkanie z Mikołajem, prezenty dla najmłodszych i klimatyczne instaspoty. A do tego wyjątkowa akcja dla podopiecznych domów dziecka, którym każdy będzie
Handel Wyższe ceny, mniejszy wybór towarów, niższe przeceny – oto obraz po Cyber Week
2021-12-03 | 11:03

Wyższe ceny, mniejszy wybór towarów, niższe przeceny – oto obraz po Cyber Week

Firma Salesforce, globalny lider w dziedzinie CRM, opublikowała swój coroczny raport Cyber Week, w którym przeanalizowano dane dotyczące zakupów ponad miliarda
Handel CH Rondo zaprasza na Mikołajkowy spektakl
2021-12-03 | 11:00

CH Rondo zaprasza na Mikołajkowy spektakl

W sobotę, 4 grudnia w CH Rondo odbędzie się ostatni w tym roku spektakl dla dzieci z cyklu „Teatrzyki na Okrągło”. Tym razem aktorzy zagrają spektakl w klimacie świątecznym,

Więcej ważnych informacji

Farmacja

W czasie pandemii spadła akceptacja dla szczepień przeciwko innym chorobom niż COVID-19. Liczba dzieci niezaszczepionych przeciw odrze wzrosła najmocniej od 20 lat

W Polsce liczba wykonanych szczepień przeciw COVID-19 sięga już prawie 31 mln, przy czym liczba osób zaszczepionych w pełni wynosi prawie 20,3 mln. Średnio co trzeci Polak w wieku od 18 do 65 lat przyznaje, że nie zamierza się zaszczepić, a większości z nich nic nie skłoni do zmiany zdania. Niechęć do szczepień przeciw COVID-19 przełożyła się także na inne szczepionki. WHO wskazuje, że na całym świecie odnotowano największy od dwóch dekad wzrost liczby dzieci niezaszczepionych przeciwko odrze. Eksperci podkreślają, że potrzebna jest edukacja, by ponownie przywrócić zaufanie do szczepień, które przecież pomogły opanować dziesiątki chorób zakaźnych i coraz częściej wykorzystywane są także w profilaktyce nowotworowej. 

Bankowość

Omicron napędza niepewność na rynkach finansowych. Europejskie indeksy są bardziej narażone na jej skutki [DEPESZA]

– Sytuacja na rynkach finansowych przypomina w tej chwili przejażdżkę kolejką górską, co jest głównie efektem pojawienia się nowej mutacji koronawirusa (Omicron) – mówi Michał Milewski, zarządzający funduszami w Generali Investments TFI. Ta wysoka zmienność na rynkach będzie się utrzymywać, dopóki związany z nowym wariantem szum informacyjny będzie nakręcał strach inwestorów. Na wahania notowań bardziej narażone są indeksy europejskie. W USA więcej jest spółek nowej ekonomii, które są odporniejsze na ewentualne lockdowny w gospodarce. Amerykańscy inwestorzy czekają teraz na zaplanowane na połowę grudnia posiedzenie Fed.

Transport

Blisko 10 mln euro trafi na innowacje w obszarze wód śródlądowych i morskich. W styczniu rusza nowy nabór do konkursu dla małych i średnich firm

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości w okresie luty–marzec 2022 roku planuje przeprowadzić nabór do konkursu „Innowacje w obszarze wód śródlądowych lub morskich”. O dofinansowanie w ramach Norweskiego Mechanizmu Finansowego w wysokości do 2 mln euro będą mogły się starać mikro-, małe i średnie firmy. – Chodzi o przedsiębiorców działających nad morzem, na jeziorach, rzekach, ale nie rybaków. Mamy na myśli działalność związaną z turystyką, oczyszczaniem wód, dbaniem o ochronę środowiska w obszarze wodnym – wymienia Monika Karwat-Bury z PARP. Do  rozdysponowania będzie ok. 10 mln euro.

Konsument

Codziennie w Polsce używa się 3 mln plastikowych słomek. Robione ze słomy mogą być dla nich ekologiczną alternatywą

Idea zero waste oraz unijny zakaz wprowadzania m.in. jednorazowych, plastikowych rurek do napojów do obrotu skłoniły rynek do szukania alternatyw. Jedną z propozycji oferuje przedsiębiorstwo społeczne z Siemianowic Śląskich Eco Value, które wytwarza rurki ze słomy żytniej. Biosłomki są bardziej wytrzymałe niż te z papieru. Firma miesięcznie wytwarza ich ok. 1,7 mln sztuk, łącząc produkcję proekologiczną z misją społeczną. Zatrudnia bowiem przy produkcji osoby z niepełnosprawnościami.