Komunikaty PR

Veganuary 2023 z Żabką

2023-01-12  |  10:40
Biuro prasowe

Żabka wspiera Veganuary, czyli inicjatywę, której celem jest promocja diety wegańskiej oraz zwiększenie dostępności roślinnych produktów i potraw. Sieć zachęca konsumentów do spróbowania produktów roślinnych ze swojej oferty. W tym celu przygotowała specjalną akcję pod hasłem „Jedz, jak lubisz, a my damy ci roślinną opcję”. W ramach niej swoje premiery mają nowe, w 100% roślinne produkty marek własnych Plant Hunter, Foodini, Dobra Karma i Haps!.

Przejście na dietę wegańską lub wegetariańską może być m.in. smacznym i zdrowym sposobem codziennego odżywiania. Decydując się na roślinną dietę, stawiamy przede wszystkim na produkty takie jak: warzywa i owoce, rośliny strączkowe czy produkty zbożowe (najlepiej pełnoziarniste). Dzięki temu ograniczamy zbędne i niezdrowe w diecie tłuszcze nasycone, występujące w produktach odzwierzęcych i oprócz pozytywnego wpływu na nasze zdrowie i samopoczucie, zyskujemy korzystny wpływ na kondycję i skutecznie zapobiegamy wielu chorobom dietozależnym. Zwiększając w diecie ilość warzyw i owoców oraz zdrowych, nienasyconych tłuszczów występujących w olejach, orzechach i nasionach pestek oleistych – siemieniu lnianym, pestkach dyni lub słonecznika, stosujemy najlepszą profilaktykę przeciw chorobom nowotworowym i najczęstszej przyczynie zgonów w Polsce – chorobom układu krążenia i powikłaniom cukrzycowym. Dieta wegańska i wegetariańska jest jednocześnie bogata w witaminy, składniki mineralne oraz antyoksydanty, które są w naszej codziennej diecie często deficytowe – mówi Agnieszka Piskała-Topczewska, Manager of Good Nutrition w Żabka Polska.

Jeszcze więcej roślinnych produktów w Żabce

W trakcie trwania akcji „Jedz, jak lubisz, a my damy ci roślinną opcję” klienci sklepów Żabka mają okazję spróbować produktów w 100% roślinnej marki własnej Plant Hunter, takich jak: gnocchi szpinakowe z kremowym sosem (13,99 zł/szt.), tortilla w stylu latynoskim jak z mięsem i papryczką piri piri (9,99 zł/szt.) czy spaghetti jak bolońskie (11,99 zł/szt.). Dostępne są także roślinne hummusy Dobra Karma – klasyczny (4,60 zł/szt.) i z falafelem (7,99 zł/szt.), płynne przekąski Foodini  (w cenie 5,50 zł/250 ml lub 12,50 zł/750 ml przy zakupie 2 szt. z aplikacją Żappka), żelki Haps! w dwóch wariantach smakowych: malinowe z witaminą B12 i wiśniowo-bananowe (3,50 zł/szt. przy zakupie 2 szt.). Alternatywą dla klasycznego i kultowego już Hot Doga jest opcja roślinna z parówką na bazie białka grochu z dodatkiem oleju rzepakowego, błonnika pszennego bezglutenowego oraz przypraw (4,99 zł/szt. przy zakupie z aplikacją Żappka) oraz Wegger, czyli w 100% roślinny burger (5,99 zł/szt. przy zakupie 2 szt.).

Prócz bogatej roślinnej oferty marek własnych dostępne są w asortymencie także m.in.: mleka roślinne, pasty warzywne czy roślinne słodycze.

Więcej o „Jedz, jak lubisz, a my damy ci roślinną opcję” na: https://www.zabka.pl/gazetka-promocyjna

Styczniowa wege akcja

Veganuary to kampania zapoczątkowana w 2014 roku przez brytyjską organizację pozarządową o tej samej nazwie. Inicjatywa zachęca do wypróbowania w styczniu diety wegańskiej. Jej celem jest także zwiększenie dostępności produktów i potraw roślinnych w sklepach oraz restauracjach. W 2022 roku w Veganuary wzięło udział ponad 629 tys. osób, z czego aż 98 proc. poleciłoby dołączenie do inicjatywy swojemu znajomemu. Uczestniczyli w nim ludzie z 228 krajów, a na https://veganuary.com/ pojawiło się ponad 1,5 tys. nowych wege przepisów i produktów. Przez cały rok Veganuary zachęca i wspiera zarówno ludzi, jak i firmy do przejścia na dietę roślinną, traktując ją jako sposób na ochronę środowiska, zapobieganie cierpieniu zwierząt i poprawę zdrowia milionów ludzi.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.