Komunikaty PR

Harmonogram rozwoju linii obiektywów do cyfrowych aparatów bezlusterkowych.

2021-09-02  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.

Ul. Krakowiaków 44, budynek 7
02-255 Warszawa
iwona.krakowska|fujifilm.com| |iwona.krakowska|fujifilm.com
882794706
www.fujifilm.com/pl

Dzięki premierze dwóch nowych obiektywów i dwóm kolejnym znajdującym się obecnie na etapie projektowania, linię obiektywów z mocowaniem typu X tworzy obecnie 40 różnorodnych modeli, co czyni z serii X wszechstronny, wciąż rozwijany system fotograficzny

TOKIO, 2 września 2021 r. – Koncern FUJIFILM Corporation (Prezes: Teiichi Goto) przedstawił zaktualizowany harmonogram rozwoju linii obiektywów dedykowanych do cyfrowych aparatów bezlusterkowych. Fujifilm konsekwentnie powiększa ofertę nowych modeli przeznaczonych do mocowania w aparatach serii X, wciąż rozbudowując asortyment obiektywów zapewniających kompleksowy zakres dostępnych ogniskowych, od ultraszerokiego kąta po ultra telezoom.

Fujifilm ogłosił dziś również wprowadzenie na rynek obiektywów „FUJINON XF33mmF1.4 R LM WR” i „FUJINON XF23mmF1.4 R LM WR”. Te dwa modele dołączają do obiektywu „FUJINON XF18mmF1.4 R LM WR”, który zadebiutował w maju bieżącego roku. Tworzą one tym samym serię bardzo jasnych obiektywów stałoogniskowych o ultrawysokiej rozdzielczości, dostosowaną do mających pojawić się w przyszłości modeli aparatów wyposażonych w matryce o wyższej rozdzielczości i zdolności rejestrowania na zdjęciach najdrobniejszych nawet szczegółów.

Pierwszym z wprowadzonych do harmonogramu obiektywów będących na etapie prac rozwojowych jest zoom XF18-120 mm (odpowiednik zakresu ogniskowych 27-183 mm dla pełnoklatkowego formatu 35 mm), zaprojektowany w celu dostosowania oferty do rosnącego zapotrzebowania na obiektywy filmowe. Stanie się on pierwszym obiektywem XF z funkcją umożliwiającą rejestrację pełnowymiarowych materiałów wideo przez jedną osobę, zaspokajając tym samym wszechstronne potrzeby i oczekiwania współczesnych użytkowników aparatów fotograficznych, zarówno w zakresie zdjęć, jak i filmów.

Drugim obiektywem zmiennoogniskowym, który został uwzględniony w harmonogramie, jest model XF150-600 mm (odpowiednik zakresu ogniskowych 229-914 mm dla pełnej klatki 35 mm), ultra telezoom, którego najdłuższa wartość ogniskowej sięga górnej granicy ogniskowych wśród szkieł zoom dostępnych w serii X. Obiektyw ten będzie doskonałym wyborem w sytuacjach wymagających dużych wartości ogniskowej, takich jak fotografia przyrodnicza i sportowa. Kompaktowa i lekka konstrukcja, która cechuje modele z mocowaniem X, sprawia, że obiektyw jest bardzo poręczny i wygodny do fotografowania z ręki, co pozwoli użytkownikom na odkrywanie zupełnie nowych obszarów w fotografii.

W najnowszym harmonogramie znalazło się łącznie 40 wymiennych obiektywów dedykowanych do aparatów serii X. Fujifilm będzie wciąż rozwijał i powiększał tę listę w odpowiedzi na różnorodne zapotrzebowania użytkowników, tak, by czerpali jeszcze większą radość z fotografowania.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.