Komunikaty PR

Harmonogram rozwoju linii obiektywów do cyfrowych aparatów bezlusterkowych.

2021-09-02  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.

Ul. Krakowiaków 44, budynek 7
02-255 Warszawa
iwona.krakowska|fujifilm.com| |iwona.krakowska|fujifilm.com
882794706
www.fujifilm.com/pl

Dzięki premierze dwóch nowych obiektywów i dwóm kolejnym znajdującym się obecnie na etapie projektowania, linię obiektywów z mocowaniem typu X tworzy obecnie 40 różnorodnych modeli, co czyni z serii X wszechstronny, wciąż rozwijany system fotograficzny

TOKIO, 2 września 2021 r. – Koncern FUJIFILM Corporation (Prezes: Teiichi Goto) przedstawił zaktualizowany harmonogram rozwoju linii obiektywów dedykowanych do cyfrowych aparatów bezlusterkowych. Fujifilm konsekwentnie powiększa ofertę nowych modeli przeznaczonych do mocowania w aparatach serii X, wciąż rozbudowując asortyment obiektywów zapewniających kompleksowy zakres dostępnych ogniskowych, od ultraszerokiego kąta po ultra telezoom.

Fujifilm ogłosił dziś również wprowadzenie na rynek obiektywów „FUJINON XF33mmF1.4 R LM WR” i „FUJINON XF23mmF1.4 R LM WR”. Te dwa modele dołączają do obiektywu „FUJINON XF18mmF1.4 R LM WR”, który zadebiutował w maju bieżącego roku. Tworzą one tym samym serię bardzo jasnych obiektywów stałoogniskowych o ultrawysokiej rozdzielczości, dostosowaną do mających pojawić się w przyszłości modeli aparatów wyposażonych w matryce o wyższej rozdzielczości i zdolności rejestrowania na zdjęciach najdrobniejszych nawet szczegółów.

Pierwszym z wprowadzonych do harmonogramu obiektywów będących na etapie prac rozwojowych jest zoom XF18-120 mm (odpowiednik zakresu ogniskowych 27-183 mm dla pełnoklatkowego formatu 35 mm), zaprojektowany w celu dostosowania oferty do rosnącego zapotrzebowania na obiektywy filmowe. Stanie się on pierwszym obiektywem XF z funkcją umożliwiającą rejestrację pełnowymiarowych materiałów wideo przez jedną osobę, zaspokajając tym samym wszechstronne potrzeby i oczekiwania współczesnych użytkowników aparatów fotograficznych, zarówno w zakresie zdjęć, jak i filmów.

Drugim obiektywem zmiennoogniskowym, który został uwzględniony w harmonogramie, jest model XF150-600 mm (odpowiednik zakresu ogniskowych 229-914 mm dla pełnej klatki 35 mm), ultra telezoom, którego najdłuższa wartość ogniskowej sięga górnej granicy ogniskowych wśród szkieł zoom dostępnych w serii X. Obiektyw ten będzie doskonałym wyborem w sytuacjach wymagających dużych wartości ogniskowej, takich jak fotografia przyrodnicza i sportowa. Kompaktowa i lekka konstrukcja, która cechuje modele z mocowaniem X, sprawia, że obiektyw jest bardzo poręczny i wygodny do fotografowania z ręki, co pozwoli użytkownikom na odkrywanie zupełnie nowych obszarów w fotografii.

W najnowszym harmonogramie znalazło się łącznie 40 wymiennych obiektywów dedykowanych do aparatów serii X. Fujifilm będzie wciąż rozwijał i powiększał tę listę w odpowiedzi na różnorodne zapotrzebowania użytkowników, tak, by czerpali jeszcze większą radość z fotografowania.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.