Helpdesk Elocity działa 24/7. Kierowcy EV mogą liczyć na całodobowe wsparcie
Agnieszka Stefaniak-Zubko
Elocity sp z.o.o.
ul. Wolnica 13/10
31-060 Kraków
a.stefaniakzubko|elo.city| |a.stefaniakzubko|elo.city
663726101
elo.city
Każdego dnia z serwerami Elocity łączy się około 2500 stacji ładowania samochodów elektrycznych, a w tym samym czasie z aplikacji firmy korzysta ponad 50000 użytkowników. To ponad dwa razy więcej niż jeszcze rok wcześniej. Co miesiąc helpdesk Elocity obsługuje około 6000 kierowców elektryków. Od lipca z wyspecjalizowanym zespołem wsparcia technicznego firmy można skontaktować się 24 godziny na dobę.
Elocity jest jednym z liderów rynku elektromobilności. Polska spółka od 2017 roku rozwija autorskie oprogramowanie zarządzania stacjami ładowania i sprzedaży usług ładowania. Technologia Elocity wspiera firmy w migracji na elektromobilną flotę, dostarczając rozwiązania, które ułatwiają m.in. rozliczenia z pracownikami za ładowania służbowych aut na przydomowych stacjach. Z rozwiązań flotowych Elocity korzystają także wiodące firmy kurierskie czy centra dystrybucyjne. Aktualnie technologia spółki służy także blisko 20 firmom, które rozwijają własną sieć stacji ładowania EV w modelu White Label, korzystając z systemu Elocity do zarządzania infrastrukturą ładowania i aplikacji dla kierowców. Również ich użytkownicy mogą liczyć na wsparcie techniczne helpdesku Elocity. W efekcie software Elocity wspiera dziś co trzecią ogólnodostępną stację ładowania aut elektrycznych w Polsce. W praktyce oznacza to znaczne ułatwienie i wygodę dla kierowców samochodów EV.
Elocity to innowacyjna technologia i wsparcie techniczne na najwyższym poziomie
Rozwój technologii to nie jedyny priorytet Elocity. Firma za jeden z głównych celów stawia sobie także satysfakcję użytkowników i jak najszybsze odpowiedzi na ich pytania związane z obsługą i funkcjonowaniem stacji. Dotąd helpdesk Elocity funkcjonował przez cały tydzień od godziny 6.00 do północy. Od 1 lipca, w trosce o komfort elektromobilnych kierowców, support IT Elocity przeszedł w tryb pracy 24/7.
- Dynamiczny rozwój infrastruktury ładowania aut elektrycznych, stawia przed naszą organizacją zupełnie nowe wyzwania - przyznaje Marcin Gruszecki, Head of IT Support w Elocity. - Widzimy jak zmienia się podejście i zwyczaje kierowców, którzy elektrykami jeżdżą coraz częściej i coraz dalej. To oczywiste, że na odpowiednie wsparcie techniczne powinny liczyć również osoby podróżujące poza standardowymi godzinami. To m.in. z myślą o nich zdecydowaliśmy się na wydłużenie dotychczasowych godzin pracy helpdesku - zaznacza Marcin Gruszecki.
Wykwalifikowany zespół helpdesku Elocity to jeszcze lepsze wsparcie elektromobilnych
Sposób kontaktu ze wsparciem technicznym Elocity pozostaje bez zmian. Podobnie jak przed 1 lipca najszybszym sposobem uzyskania pomocy jest kontakt telefoniczny pod numerem +48 22 290 79 92, który można znaleźć również bezpośrednio w aplikacji (w zakładce “Kontakt”). Dla spraw, które nie wymagają pilnej reakcji konsultantów Elocity albo związane są z koniecznością przesłania np. screenów z aplikacji, czy innych załączników, pracownicy helpdesku zalecają kontakt mailowy pod adresem: support@elo.city.
- Użytkownicy aplikacji Elocity mogą być pewni, że po drugiej stronie słuchawki na ich zgłoszenia odpowiada wykwalifikowany zespół - zapewnia szef działu supportu Elocity. - Blisko 90% konsultantów to absolwenci szkół informatycznych. Mają odpowiednie kwalifikacje, by zdalnie komunikować się ze stacjami ładowania i diagnozować oraz usuwać ewentualne błędy techniczne online. Dążymy do tego, aby docelowo czas obsługi zgłoszeń reklamacyjnych nie przekraczał 24 godzin - dodaje.
Jak podkreśla ekspert, zespół supportu IT Elocity stale rozwija swoje kwalifikacje związane również z podnoszeniem jakości obsługi użytkowników. Dzięki ciągłemu poszerzaniu wiedzy coraz więcej zgłoszeń użytkowników rozwiązywanych jest już w trakcie pierwszego kontaktu. To jeden z kluczowych wskaźników dla helpdesku firmy.
Support Elocity. Gdy nowoczesna technologia spotyka się z ludźmi
Aby dodatkowo udrożnić i przyspieszyć proces reakcji na najczęściej pojawiające się proste pytania, Elocity testuje właśnie możliwości sztucznej inteligencji.
- Każde zgłoszenie użytkowników technologii Elocity jest dla nas równie ważne. Nie bagatelizujemy żadnego z nich. Zauważamy jednak, że część zgłoszeń, które do nas trafia, nie dotyczy kwestii technicznych, ale na przykład są to pytania o cenę ładowania, czy dostępność konkretnej stacji. Tę informację w każdej chwili można sprawdzić w aplikacji lub na miejscu. Zawsze odpowiadamy i na te pytania, wiemy jednak, że w tym czasie inne osoby mogą potrzebować bardziej zaawansowanego wsparcia technicznego. Dlatego chcemy, aby odpowiedziami na proste pytania zajmowała się specjalnie przeszkolona sztuczna inteligencja - wyjaśnia Gruszecki.
Wsparcie AI nie oznacza jednak, że po drugiej stronie słuchawki zamiast człowieka odezwie się bot. Wręcz przeciwnie: pomoc doświadczonych konsultantów będzie rozbudowywana, bo zdaniem Elocity oprócz doraźnego wsparcia w zakresie IT, support pełni również bardzo ważną rolę w edukowaniu kierowców aut elektrycznych.
- Osoby ładujące swojego pierwszego elektryka czy pierwszy raz korzystające z naszej aplikacji, zwracają się do nas na przykład z pytaniem o to, jak podłączyć się do stacji, czy jak rozpocząć pierwszą sesję ładowania. Widzimy, że nierzadko wiąże się to ze stresem i cieszę się, że możemy wspierać elektromobilnych w takich wyjątkowych dla nich sytuacjach - mówi ekspert. - Jednocześnie wiemy, że odpowiednie wyjaśnienie czy przeprowadzenie przez proces ładowania krok po kroku to wiedza, która zostaje z kierowcami na dłużej i procentuje w postaci większego komfortu w korzystaniu z aut zeroemisyjnych. To zdecydowanie jedna z najlepszych stron pracy w supporcie - podkreśla szef supportu Elocity.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Przeciw bankom szykują się pozwy w sprawie złotowych kredytów hipotecznych. Na pierwszy ogień pójdą umowy sprzed 2020 roku
Stowarzyszenie Stop Bankowemu Bezprawiu zamierza wytoczyć sprawę spółce GPW Benchmark, która ustala wskaźnik WIBOR, służący m.in. do ustalania oprocentowania rat kredytów mieszkaniowych w złotych. Kolejnym krokiem będą procesy wytaczane przez kredytobiorców bankom. Na razie większość z nich kończy się przegraną klientów, ale tak samo było przy pierwszych procesach o kredyty we frankach. Sprawę zmienić może orzeczenie TSUE spodziewane w 2026 roku.
Polityka
Polska prezydencja skupi się na bezpieczeństwie. Kluczowe ma być też zwiększenie konkurencyjności całej Unii Europejskiej
Wielowymiarowe bezpieczeństwo skupione wokół siedmiu filarów ma być fundamentem polskiej prezydencji w UE. Kluczowe, zwłaszcza w kontekście rosnącego napięcia geopolitycznego czy zagrożenia hybrydowego, jest wzmocnienie bezpieczeństwa zewnętrznego i informacyjnego. Zgodnie z zapowiedziami Donalda Tuska konkurencyjność Europy ma z kolei zależeć od działań deregulacyjnych Parlamentu Europejskiego, polski rząd ma się też koncentrować na znoszeniu barier i obciążeń biurokratycznych.
Ochrona środowiska
Liczebność ponad 40 gatunków ptaków gwałtownie spada. Coraz mniej czajek i gawronów
Na „Czerwonej liście ptaków Polski” jest ponad 40 gatunków, których liczebność spada w gwałtownym tempie. W bliższej lub dalszej perspektywie są zagrożone wyginięciem – alarmuje Ogólnopolskie Towarzystwo Ochrony Ptaków. Problem dotyczy głównie gatunków związanych z krajobrazem łąkowym, a także wodno-błotnym. Coraz mniej w naszym środowisku jest m.in. czajek i gawronów.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.