Helping Hand zakończyła z sukcesem kolejną rundę finansowania
HH24, spółka będąca właścicielem platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand, pozyskała w kolejnej rundzie inwestycyjnej ponad 3,9 mln złotych. Środki zostaną przeznaczone na wprowadzenie nowej wersji technologicznej platformy i jej nowych funkcjonalności, a także na dalszy rozwój narzędzi terapeutycznych i rozbudowę treści. Firma planuje również powiększenie zespołu zarządzającego.
W zakończonej właśnie rundzie finansowania Helping Hand pozyskała ponad 3,9 mln złotych m.in. na rozwój produktu w sferze technologicznej oraz rozbudowę treści w języku polskim i angielskim, jak i powiększenie zespołu. Wśród nowych udziałowców HH24, spółki zarządzającej platformą, są krajowi przedsiębiorcy, finansiści i inwestorzy prywatni, wspierający innowacyjne spółki.
– Pozyskanie nowych funduszy na rozwój Helping Hand to dowód zaufania inwestorów i ich wiary w perspektywy rozwoju naszej spółki. Równocześnie mamy poczucie, że Helping Hand to nie tylko przedsięwzięcie biznesowe, ale także ważna misja społeczna - aby dbałość o dobrostan stała się nieodłącznym elementem stylu życia każdego człowieka. Nie ma wątpliwości, że pogarszający się stan zdrowia psychicznego społeczeństwa wymaga łatwo dostępnych oraz przystępnych cenowo narzędzi psychoedukacyjnych i programów terapeutycznych. Dlatego też w Helping Hand, dzięki wykorzystaniu nowych technologii, osoby potrzebujące wsparcia mogą je uzyskać drogą online, w pełni anonimowo i całodobowo – czyli w dowolnym miejscu i o dowolnej porze – powiedział Mariusz Kozłowski, współzałożyciel, Helping Hand oraz główny udziałowiec i Prezes Zarządu w HH24, spółce zarządzającej platformą.
– W Helping Hand koncentrujemy się przede wszystkim na psychoedukacji i profilaktyce zdrowia psychicznego. Pracujemy z ponad 100 najwyżej klasy ekspertami krajowymi i zagranicznymi - psychologami, psychoterapeutami i trenerami. Zapewniamy firmom kompleksowy program, którego celem jest polepszenie komfortu życia ich pracowników m.in. poprzez poprawę relacji społecznych i funkcjonowanie w rodzinie czy związkach, jak również pomagamy w walce z depresją, uzależnieniami czy wypaleniem zawodowym. Dostęp do naszych programów profilaktycznych, o bardzo szerokim zakresie, daje więc możliwość dostarczenia wsparcia odpowiadającego na indywidualne potrzeby każdego człowieka – dodała Aleksandra Tokarewicz, Członkini Zarządu i Dyrektorka ds. Produktu i Sprzedaży w spółce zarządzającej platformą Helping Hand.
Tylko w minionym półroczu na współpracę z Helping Hand, a tym samym na zapewnienie swojemu zespołowi pełnego wsparcia psychologicznego, zdecydowały się m.in.: międzynarodowa firma doradcza w sektorze nieruchomości Cushman & Wakefield, światowy lider z branży farmaceutycznej – Angelini Pharma, globalny lider w branży usług contact center – Teleperformance, międzynarodowa firma handlowa Cash&Carry – MAKRO, światowy lider w branży logistyki – DHL Global Forwarding, czy polska firma farmaceutyczna Verco.
Pierwsze sześć miesięcy 2022 roku to dla Helping Hand także czas intensywnego rozwoju produktowego. Na platformie, która działa już w językach polskim, angielskim i ukraińskim, uruchomiono strefę Mindfulness, gdzie dostępny jest szeroki wybór narzędzi do medytacji i relaksacji. Firma stworzyła także autorski program psychoedukacyjny dla managerów, którego celem jest podniesienie świadomości w zakresie profilaktyki związanej z ochroną zdrowia psychicznego pracowników.
W lutym, z uwagi na wojnę w Ukrainie, Helping Hand uruchomiła również bezpłatną pomoc psychologiczną dla wszystkich dotkniętych tym kryzysem. Firma zorganizowała m.in. szereg webinariów, otwartych spotkań online, czaty z psychologiem, a także uruchomiła dyżury telefoniczne. Inicjatywy stanowiły odpowiedź zarówno na potrzeby osób prywatnych, jak i firm, które wraz z wybuchem wojny, odnotowały jeszcze wyższe zapotrzebowanie w kontekście wsparcia psychologicznego swoich pracowników i ich bliskich.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.