Herbalife Nutrition nowym sponsorem Polskiej Ligi Siatkówki
Herbalife Nutrition to międzynarodowa firma z branży odżywiania, która posiada w swoim portfolio między innymi produkty dedykowane sportowcom – zarówno amatorom, jak i zawodowcom. Globalnie szeroko współpracuje z przedstawicielami świata sportu, jak np. Cristiano Ronaldo, klub piłkarski Los Angeles Galaxy czy siatkarska reprezentacja Francji.
O powodach wyboru takiej formy sponsoringu mówi Konrad Szałkiewicz, Dyrektor Generalny Herbalife Nutrition:
Misją firmy Herbalife Nutrition jest wskazywanie ludziom drogi do zdrowszego i szczęśliwego życia poprzez propagowanie właściwego odżywiania. Poprzez współpracę z Polską Ligą Siatkówki chcemy podkreślić rolę wartościowego i zbilansowanego żywienia, zarówno w sporcie zawodowym, jak i amatorskim. Siatkówka to jeden z ulubionych sportów polskich kibiców – mamy nadzieję, że popularyzowanie tej dyscypliny sprawi, że aktywność fizyczna połączona z wartościową dietą, stanie się udziałem coraz większej części polskiego społeczeństwa.
Inauguracja współpracy pomiędzy Herbalife Nutrition a Polską Ligą Siatkówki będzie miała miejsce przy okazji zbliżających się Półfinałów oraz Finałów Pucharu Polski w Piłce Siatkowej Kobiet (7-8 marca, Nysa) oraz Mężczyzn (14-15 marca, Katowice).
Co dla nas szczególnie ważne – dodaje Konrad Szałkiewicz – nasza współpraca obejmuje także udostępnienie Zawodnikom podczas treningów i meczów produktów Herbalife Nutrition: batonów proteinowych oraz napoju elektrolitowego Herbalife 24, służącego utrzymaniu właściwego nawodnienia organizmu w trakcie wysiłku.
Herbalife Nutrition będzie także fundatorem nagród dla najlepszych zawodników turniejów.

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.