Herbapol-Lublin S.A. rozpoczyna współpracę z Polskim Holdingiem Hotelowym
Herbapol-Lublin S.A. rozwija swoje działania w branży HoReCa od 2017 roku. Produkty firmy są dziś obecne w lokalach gastronomicznych i hotelach na terenie całego kraju. Dzięki wybranej ofercie w ramach postępowania zakupowego, herbaty Herbapolu będą dostarczane także do obiektów i hoteli z Grupy Polskiego Holdingu Hotelowego.
– Z zadowoleniem przyjmuję fakt, że nasza oferta na etapie przetargu okazała się najbardziej atrakcyjna dla Polskiego Holdingu Hotelowego. Jest to najlepszym potwierdzeniem faktu, że Herbapol-Lublin to rzetelny i konkurencyjny partner w relacjach biznesowych. Cieszę się niezmiernie, że oto dwie polskie firmy – liderzy w swoich branżach, stają „ramię w ramię” i rozpoczynają długofalową współpracę, która ma dla nas znaczenie zarówno biznesowe, jak i wizerunkowe - mówi Evangelos Evangelou, Prezes Zarządu Herbapol-Lublin S.A. – Dzięki takim działaniom możemy nie tylko poszerzać naszą obecność w kanale HoReCa, ale także promować polskie produkty pośród konsumentów krajowych i zagranicznych.
Herbapol przygotował dla Polskiego Holdingu Hotelowego ofertę składającą się z dwóch dedykowanych linii gastronomicznych:
- Breakfast, którą tworzą herbaty w torebkach: czarna, Earl Grey, malinowa, miętowa, zielona, zielona z cytryną, pokrzywa z pigwą, owoce leśne, zimowy sekret;
- Restaurant Premium, którą tworzą herbaty liściaste: zielona, czarna, Earl Grey oraz w torebkach: czarna, Earl Grey, malinowa, miętowa, zielona, zielona jaśminowa.
Grupa Polskiego Holdingu Hotelowego liczy obecnie ponad 50 hoteli i obiektów i jest największą grupą hotelową z wyłącznie polskim kapitałem. Produkty Herbapolu pojawią się w obiektach PHH już na początku lutego. Umowa przewiduje dostawy herbat przez 36 miesięcy od daty podpisania umowy.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy chcą uproszczenia kontroli celno-skarbowych i podatkowych. Wskazują na potrzebę dialogu z kontrolerami
Poprawa relacji z fiskusem i urzędnikami przeprowadzającymi kontrole to jeden z najczęściej podnoszonych postulatów przez przedsiębiorców. W ramach deregulacji prowadzonej przez rząd domagają się oni większej współpracy i otwartości na wyjaśnienia ze strony organów podatkowych, jasnej interpretacji przepisów, partnerskiego traktowania oraz skrócenia procesu przedawnienia. Te zmiany mogłyby poprawić atmosferę i klimat dyskusji między przedsiębiorcami a rządem.
Bankowość
Banki zainteresowane projektami gospodarki obiegu zamkniętego. Chętniej finansują takie inwestycje

Rynek zrównoważonego finansowania rośnie. Banki stawiają na rozwój oferty zielonych instrumentów, które przedsiębiorcy i inne instytucje mogą przeznaczyć na sfinansowanie inwestycji z różnych obszarów ESG. Są wśród nich zarówno zielone obligacje, jak i kredyty połączone z realizacją konkretnych celów klimatycznych. Jednym z obszarów, które chcą finansować firmy w ramach ESG, jest gospodarka obiegu zamkniętego, czyli zamykanie obiegu produktów w myśl zasady reduce, reuse i recycle (ogranicz, użyj ponownie, przetwórz).
Handel
E-papierosy i aromatyzowane saszetki nikotynowe mogą zniknąć z rynku. Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży

W wykazie prac legislacyjnych pojawiła się nowa propozycja Ministerstwa Zdrowia, która przewiduje zakaz wprowadzania do obrotu papierosów elektronicznych jednorazowego użytku – zarówno tych z nikotyną, jak i bez niej, oraz zakaz stosowania aromatów w woreczkach nikotynowych. Projekt trafił do konsultacji społecznych. To już kolejna regulacja sektora tytoniowego w ostatnich miesiącach. Przedstawiciele biznesu podkreślają, że to chaos regulacyjny, który wpływa na brak poczucia pewności prawnej i decyzje inwestycyjne.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.