Hisense TV w czołówce światowego rynku telewizorów w Q1 2024 r.
Attention Marketing
ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
m.sokolowski|attentionmarketing.pl| |m.sokolowski|attentionmarketing.pl
795520960
attentionmarketing.pl/
Hisense, światowy lider w dziedzinie elektroniki użytkowej i urządzeń gospodarstwa domowego, umacnia swoją pozycję na globalnym rynku telewizorów. Najnowsze dane Omdia, wiodącego międzynarodowego instytutu badań rynkowych, wskazują, że w Q1 2024 r. globalne dostawy telewizorów Hisense osiągnęły 6,32 mln egzemplarzy, co stanowi 13,6% udziału w globalnym wolumenie sprzedaży. To pozwoliło Hisense utrzymać 2. miejsce na światowym rynku telewizorów, osiągając przychody z dostaw na poziomie 12,1%.
Hisense nie tylko zajmuje czołową pozycję nie tylko w globalnym wolumenie dostaw telewizorów, ale również jako lider w kategorii 100-calowych telewizorów oraz telewizorów laserowych. W pierwszym kwartale 2024 roku Hisense osiągnęła 53,4% udziału w globalnym rynku telewizorów laserowych, utrzymując tę pozycję od 2023 roku.
Hisense jest oficjalnym partnerem UEFA EURO 2024™ po raz trzeci z rzędu. W ramach tego partnerstwa firma rozpoczęła kampanię „BEYOND GLORY” z udziałem legendarnych bramkarzy Ikera Casillasa i Manuela Neuera, globalnych ambasadorów marki.
Specjalnie dla fanów sportu, Hisense zaprojektowała Mini-LED ULED U7N, oficjalny telewizor UEFA EURO 2024™. Ten model przenosi oglądanie piłki nożnej na nowy poziom dzięki wysokiej częstotliwości odświeżania 240 Hz oraz trybowi 120 Hz Ultra Motion i AI Sports, które zapewniają widzom niesamowite wrażenia, przenosząc ich w samo serce gry.
O Hisense
Hisense to globalna marka obecna w ponad 160 krajach, specjalizująca się w urządzeniach multimedialnych, sprzęcie AGD oraz inteligentnych systemach IT. Firma zyskała reputację dzięki pionierskim rozwiązaniom oraz nieustannemu dążeniu do doskonałości. Hisense nie tylko spełnia najwyższe standardy jakości, ale także nieustannie wprowadza innowacje, aby sprostać rosnącym oczekiwaniom konsumentów. Dzięki ciągłym innowacjom i zaangażowaniu w doskonałość, Hisense umacnia swoją pozycję jako wiodący globalny gracz na rynku elektroniki użytkowej i sprzętu gospodarstwa domowego.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności
W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.
Farmacja
Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.
Prawo
Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.