Hollywood Hair otworzy dwa nowe salony w Lublinie i w Łodzi
Firma Hollywood Hair - lider na krajowym rynku przedłużania włosów, już we wrześniu br. otworzy dwa nowe salony w Lublinie i w Łodzi. Będą to kolejno jedenasty i dwunasty salon działający pod szyldem marki. Hollywood Hair po raz pierwszy w swojej historii zamierza uruchomić nowe lokalizacje równocześnie, tym samym przyspieszając swoją ekspansję na polskim rynku. W planach firmy jest otwieranie kolejnych salonów w Polsce i za granicą.
W maju br. Hollywood Hair wystartowało ze swoim dziesiątym, jubileuszowym salonem w Szczecinie. Firma chce wykorzystać fakt, że popyt na oferowane przez nią usługi stale rośnie, stąd już we wrześniu zaprosi ona klientki do swoich dwóch nowych salonów.
- Po raz pierwszy w naszej historii zamierzamy otworzyć dwa salony równocześnie. Tym razem padło na Lublin i Łódź, ponieważ mieliśmy bardzo duży odzew od kobiet, które w tych lokalizacjach chciałyby skorzystać z naszych usług. Zawsze staramy się wychodzić klientkom naprzeciw, stąd podjęliśmy decyzję o dalszej ekspansji naszej marki w Polsce i uruchomieniu kolejnych salonów. Z pewnością wzmocni to pozycję Hollywood Hair na rodzimym rynku - mówi Klaudia Duszyńska, założycielka Hollywood Hair.
Włosowa marka funkcjonuje obecnie w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Sopocie, Katowicach, Poznaniu i hiszpańskiej Marbelii. Aktualnie jej sieć liczy dziesięć salonów. Z usług firmy korzystają kobiety związane z tzw. show-biznesem. Są to m.in. wokalistka Kasia Nosowska, aktorki Olga Frycz, Sonia Bohosiewicz i Maja Bohosiewicz czy prezenterka Karolina Gilon. Poza przedłużaniem włosów - Hollywood Hair jako jedyna firma oferuje swoim klientkom własne kosmetyki, suplementy i akcesoria do włosów, takie jak lokówki, suszarki i prostownice. Portfolio firmy liczy około stu produktów. To właśnie holistyczne podejście do włosów jest jednym z największych wyróżników marki.
W maju br. w odpowiedzi na prośby potencjalnych klientek Hollywood Hair dało im nową możliwość w postaci płatności ratalnej za zrealizowane usługi we wszystkich swoich salonach firmowych.
- Każdą sugestię od naszych obecnych czy potencjalnych klientek traktujemy poważnie, skrupulatnie analizujemy i wdrażamy, jeśli tylko jesteśmy w stanie to zrobić. Otwieramy kolejne lokalizacje, aby dać możliwość korzystania z naszych usług na jak największym obszarze w Polsce, co jest odpowiedzią na prośby wielu kobiet, podobnie jak oferowana przez nas możliwość płatności ratalnej za usługi. Potrzeby naszych klientek oraz jakość świadczonych usług są dla nas najważniejsze - wyjaśnia Klaudia Duszyńska.
W ubiegłym tygodniu zakończył się również zorganizowany przez Hollywood Hair w największych polskich miastach festiwal „Hairchella”. W jego ramach firma m.in. zachęcała klientki do skorzystania z darmowych konsultacji i porad dotyczących pielęgnacji włosów oraz zaoferowała im atrakcyjne rabaty na autorskie produkty. Łącznie w festiwalu wzięło udział prawie tysiąc kobiet.
Hollywood Hair ma ambicje, aby zdobyć pozycję europejskiego lidera w branży przedłużania włosów. W planach marki jest otwieranie kolejnych salonów. Firma już analizuje rynki pod kątem wyboru nowych lokalizacji zarówno w Polsce, jak i za granicą. Hollywood Hair pracuje równolegle nad poszerzeniem swojej oferty e-commerce i wprowadzeniem nowych produktów dla klientek.
Dane Fortune Business Insights pokazują, że rynek przedłużania włosów w 2022 r. został wyceniony na 4,06 mld USD, a jego wartość ma stale wzrastać. Do 2030 r. przewiduje się, że branża osiągnie wartość 7,9 mld USD, co na przestrzeni lat 2023-2030 daje CAGR na poziomie 8,58%. W Polsce rynek ciągle się rozwija, a Hollywood Hair jest największą siecią oferującą usługę przedłużania włosów.
***
O firmie:
Hollywood Hair to marka założona przez Klaudię Duszyńską - businesswoman z 10-letnim doświadczeniem w biznesie. Przed rozpoczęciem działalności w branży przedłużania włosów, Klaudia Duszyńska prowadziła firmę modową Impress Me, która posiadała ogólnopolską sieć sklepów i własną szwalnię. Firma holistycznie podchodzi do włosów, oferując nie tylko usługę ich przedłużania, ale również własne suplementy, kosmetyki i dedykowane akcesoria. Sieć salonów Hollywood Hair liczy 9 lokalizacji w największych polskich miastach oraz jeden salon w hiszpańskiej Marbelli. W planach marki jest dalsza ekspansja zarówno krajowa, jak i europejska.

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Finansowanie Europejskiego Banku Inwestycyjnego wspiera rozwój OZE czy infrastruktury drogowej. Wśród nowych priorytetów bezpieczeństwo i obronność
Od momentu przystąpienia do UE polska gospodarka urosła dwukrotnie – skumulowany wzrost PKB wyniósł 99 proc., a połowa wzrostu wynikała z członkostwa w UE. Duża w tym zasługa Europejskiego Banku Inwestycyjnego, który od 2004 roku przekazał w Polsce 100 mld euro w finansowanie projektów związanych m.in. z efektywnością energetyczną, OZE czy zrównoważonym rozwojem miast. EBI zwiększa też inwestycje w obronność i bezpieczeństwo – w 2024 roku bank zainwestował 300 mln euro w pierwszy polski program satelitarny.
Polityka
Duży udział własności państwowej negatywnie wyróżnia Polskę na tle Europy. Większość Polaków za ograniczeniem wpływu polityków na gospodarkę

Polska negatywnie wyróżnia się na tle krajów UE i OECD pod względem własności państwowej. Państwo kontroluje nie tylko duże, kluczowe dla gospodarki przedsiębiorstwa, lecz również graczy w mniej znaczących sektorach, jak słodycze czy armatura. Zdaniem przedstawicieli FOR „zatruwa” to zarówno gospodarkę, jak i politykę. W badaniach organizacji Polacy wypowiedzieli się proprywatyzacyjnie, choć w przypadku pytań o prywatyzacje dużych firm już nie byli tak zdecydowani.
Transport
Polska jednym z największych rynków aut używanych na świecie. Dwie trzecie kierowców planuje zakup z drugiej ręki

66 proc. konsumentów, którzy w ciągu najbliższych trzech lat chcą zmienić samochód, deklaruje zakup z drugiej ręki – wynika z badania autoDNA. W Polsce na jedno auto nowe, z salonu, przypada pięć używanych. Chociaż rynek wtórny się stopniowo profesjonalizuje, wciąż liczne są nieprawidłowości i próby oszukania kupującego. 81 proc. kupujących deklaruje, że weryfikuje stan auta przed zakupem, ale często jest to bardzo pobieżny proces.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.