Honda CRF450R z serii 2021 fabrycznie wyposażona w opony Dunlop Geomax MX-33
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
- Technologia Dunlop pomoże Hondzie osiągnąć maksymalną stabilności w zakrętach.
- Wszechstronna opona brytyjskiej marki jest już wykorzystywana przez KTM i Husqvarnę.
Opona Dunlop Geomax MX-33 została wybrana przez firmę Honda jako oryginalne wyposażenie do modelu CRF450R 2021. To potwierdza jej wszechstronność jako opony motocrossowej zdolnej do niezrównanych osiągów na różnych nawierzchniach.
Honda zmodernizowała prawie każdy aspekt modelu CRF450R z serii 2021, wprowadzając nowe części, a celem rozwoju było osiągnięcie maksymalnej stabilności w zakrętach. To dążenie wspiera zwycięska technologia Geomax MX-33, która została zaprojektowana z myślą o miękkim, błotnistym i średnim terenie, ale jest na tyle wszechstronna, że sprawdza się w jeszcze szerszym zakresie nawierzchni.
Geomax MX-33 charakteryzuje się cieńszym i dłuższym kształtem wierzchołka, co zapewnia większą stabilność i reaktywność. Ponadto ulepszona konstrukcja poprawia tłumienie wstrząsów i skuteczniej kontroluje odkształcenia. Wszystkie opony z serii Geomax wyposażono w technologię progresywnych bloków bieżnika, a MX-33 była pierwszą oponą w tej serii, która posiadała tę technologię również w wersji na przód. Takie rozwiązanie pozwala kontrolować poślizgi i wykorzystywać dodatkową przyczepność.
Technologia zastosowana w MX-33 i pozostałych oponach z linii Geomax została sprawdzona w najtrudniejszych zawodach motocrossowych na świecie. W każdej rundzie tegorocznych Mistrzostw AMA Supercross zwyciężyli zawodnicy Dunlopa, między innymi Ken Roczen, który jadąc Hondą CRF450R trzykrotnie stanął na najwyższym stopniu podium.
Decyzja Hondy nastąpiła wkrótce po tym, jak firmy KTM i Husqvarna również wybrały model Geomax MX-33 dla swoich motocykli motocrossowych na rok 2021. Tym samym opony Dunlopa wybrało trzech czołowych producentów motocykli motocrossowych.
Miguel Morais, kierownik ds. fabrycznego wyposażenia Dunlop Motorcycle EMEA, powiedział: „Jesteśmy zachwyceni, że Honda wybrała Geomax MX-33 dla ulepszonego modelu CRF450R. Decyzja zapadła zaledwie kilka tygodni po tym, jak firmy KTM i Husqvarna również postawiły na ten model w swojej oferty motocrossowej na sezon 2021. Jesteśmy bardzo dumni, że tej oponie zaufało aż trzech wiodących producentów. Świadczy to o niezrównanych osiągach MX-33, która daje motocyklistom przyczepność i pewność siebie podczas jazdy w mieszanych warunkach i na granicy możliwości”.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.