Komunikaty PR

Hotel bez smug na wizerunku, czyli jak dbać o powierzchnie szklane

2020-01-30  |  10:45
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Szklane elementy wyposażenia wnętrz stanowią ważny punkt w aranżacji przestrzeni hotelowych. Robią wrażenie na gościach i wpływają na wizerunek obiektu. Błyszczące powierzchnie są jednak dużo trudniejsze w pielęgnacji niż matowe. Jak zadbać, aby były zawsze nieskazitelnie czyste?

Goście hotelowi mają coraz większe wymagania co do świadczonych przez obiekt usług, jak i przestrzegania odpowiednich standardów czystości. Czasem najdrobniejsze niedopatrzenie, choćby smugi na ogromnym i pięknie zdobionym lustrze, może wpłynąć na ocenę i postrzeganie hotelu. Widać to wyraźnie, gdy przyjrzymy się opiniom na temat obiektów noclegowych zamieszczanym w popularnych serwisach rezerwacyjnych.

 

 - Zapewnienie najwyższych standardów czystości, najczęściej pod presją czasu, stanowi dla służby pięter nie lada wyzwanie. Szczególnie czasochłonne jest dbanie o powierzchnie szklane i błyszczące, takie jak lustra, stoliki, blaty, elementy dekoracyjne czy kabiny prysznicowe – przyznaje Aneta Krupa, Marketing Manager Facility Care, Hospitality, OPL w Ecolab.

 

Z pomocą przychodzą firmy dostarczające profesjonalne środki czystości do hoteli. Dzięki ogromnemu doświadczeniu i byciu w stałym kontakcie z klientem, znają potrzeby pracowników housekeepingu i wdrażają rozwiązania, które mogą ułatwić im pracę. W przypadku czyszczenia obiektów szklanych i błyszczących największą bolączką okazują się łatwo powstające smugi i sama procedura czyszczenia, która jest dość czasochłonna.

 

- Ekipom sprzątającym zależy przede wszystkim na tym, aby środki do czyszczenia obiektów szklanych działały szybko i skutecznie, a czyszczone powierzchnie nie wymagały polerowania - mówi Aneta Krupa z Ecolab. - Tak działa szybkoschnący środek Oasis Pro Glass. Wystarczy nanieść go spryskiwaczem bezpośrednio na czyszczoną powierzchnię lub ściereczkę z mikrofibry, wyczyścić szkło, a następnie wytrzeć do sucha. Preparat nie pozostawia smug i jest skuteczny nawet w przypadku twardej wody – dodaje Aneta Krupa.

Pamiętajmy, że środki czystości muszą być nie tylko skuteczne, ale przede wszystkim wydajne. W celu usprawnienia procesu rozcieńczania i zapewnienia kontroli nad zużyciem produktów, warto zainstalować profesjonalny system dozowania. Pozwoli to też w znacznym stopniu zmniejszyć liczbę generowanych odpadów i transportów. Dla przykładu jeden dwulitrowy worek ze skoncentrowanym środkiem Oasis Pro Glass firmy Ecolab, wystarcza na przygotowanie ponad tysiąca wielokrotnego użytku butelek ze spryskiwaczem.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry? Biuro prasowe
2024-12-12 | 12:20

Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?

To będzie hit wakacji 2025. Kołobrzeg, Świnoujście, Hel, Nowy Targ, Wałcz. To tylko niektóre lokalizacje, do których możemy dolecieć tak zwanym samolotem na żądanie. Przy
Turystyka Marka Spark by Hilton wkracza na polski rynek z dwoma nowymi hotelami
2024-12-11 | 14:00

Marka Spark by Hilton wkracza na polski rynek z dwoma nowymi hotelami

Hilton ogłosił dziś, że na mocy umowy franczyzowej z Grupą Hotele Polskie w północnej Polsce zostaną otwarte dwa nowe obiekty Spark by Hilton. Jest to krajowy debiut marki Hilton w
Turystyka Inwestycje w sektorze turystycznym: jak aparthotele i obiekty SPA zmieniają nadmorskie miasta
2024-12-06 | 15:30

Inwestycje w sektorze turystycznym: jak aparthotele i obiekty SPA zmieniają nadmorskie miasta

Turystyka to jedna z najprężniej rozwijających się gałęzi gospodarki w Polsce. W szczególności regiony nadmorskie przyciągają inwestorów oraz turystów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

BCC Gala Liderów

Jedynka Newserii

Prawo

Wdrożenie dyrektywy o jawności wynagrodzeń będzie dużym wyzwaniem dla ustawodawcy. Pracodawcy muszą się liczyć z nowymi obowiązkami

Za niespełna półtora roku do polskiego prawa powinna zostać wdrożona dyrektywa o jawności wynagrodzeń, która nałoży na pracodawców obowiązek informowania kandydatów do pracy o widełkach płacowych dla oferowanych stanowisk. Także każdy zatrudniony pracownik będzie miał prawo do informacji na temat średnich wynagrodzeń osób zajmujących podobne stanowiska lub wykonujących pracę o tej samej wartości. Dla pracodawców oznacza to konieczność usystematyzowania siatki płac, a także – w niektórych przypadkach – ich raportowania.

Polityka

Na skrajnie prawicową AfD chce głosować co piąty Niemiec. Coraz więcej zwolenników ma jej polityka migracyjna i energetyczna

W poprzednich wyborach do Bundestagu w 2021 roku Alternatywa dla Niemiec (AfD) uzyskała 10 proc. głosów. Najnowsze sondaże przed lutowymi wyborami dają jej dwukrotnie większe poparcie, tym samym prawicowo-populistyczna partia może stać się drugą siłą polityczną. Coraz więcej Niemców popiera postulaty AfD – 68 proc. chce zaostrzenia polityki migracyjnej, podobny odsetek popiera wykorzystanie energii jądrowej, a blisko połowa – budowę nowych elektrowni.

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.