Komunikaty PR

Hotel bez smug na wizerunku, czyli jak dbać o powierzchnie szklane

2020-01-30  |  10:45
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Szklane elementy wyposażenia wnętrz stanowią ważny punkt w aranżacji przestrzeni hotelowych. Robią wrażenie na gościach i wpływają na wizerunek obiektu. Błyszczące powierzchnie są jednak dużo trudniejsze w pielęgnacji niż matowe. Jak zadbać, aby były zawsze nieskazitelnie czyste?

Goście hotelowi mają coraz większe wymagania co do świadczonych przez obiekt usług, jak i przestrzegania odpowiednich standardów czystości. Czasem najdrobniejsze niedopatrzenie, choćby smugi na ogromnym i pięknie zdobionym lustrze, może wpłynąć na ocenę i postrzeganie hotelu. Widać to wyraźnie, gdy przyjrzymy się opiniom na temat obiektów noclegowych zamieszczanym w popularnych serwisach rezerwacyjnych.

 

 - Zapewnienie najwyższych standardów czystości, najczęściej pod presją czasu, stanowi dla służby pięter nie lada wyzwanie. Szczególnie czasochłonne jest dbanie o powierzchnie szklane i błyszczące, takie jak lustra, stoliki, blaty, elementy dekoracyjne czy kabiny prysznicowe – przyznaje Aneta Krupa, Marketing Manager Facility Care, Hospitality, OPL w Ecolab.

 

Z pomocą przychodzą firmy dostarczające profesjonalne środki czystości do hoteli. Dzięki ogromnemu doświadczeniu i byciu w stałym kontakcie z klientem, znają potrzeby pracowników housekeepingu i wdrażają rozwiązania, które mogą ułatwić im pracę. W przypadku czyszczenia obiektów szklanych i błyszczących największą bolączką okazują się łatwo powstające smugi i sama procedura czyszczenia, która jest dość czasochłonna.

 

- Ekipom sprzątającym zależy przede wszystkim na tym, aby środki do czyszczenia obiektów szklanych działały szybko i skutecznie, a czyszczone powierzchnie nie wymagały polerowania - mówi Aneta Krupa z Ecolab. - Tak działa szybkoschnący środek Oasis Pro Glass. Wystarczy nanieść go spryskiwaczem bezpośrednio na czyszczoną powierzchnię lub ściereczkę z mikrofibry, wyczyścić szkło, a następnie wytrzeć do sucha. Preparat nie pozostawia smug i jest skuteczny nawet w przypadku twardej wody – dodaje Aneta Krupa.

Pamiętajmy, że środki czystości muszą być nie tylko skuteczne, ale przede wszystkim wydajne. W celu usprawnienia procesu rozcieńczania i zapewnienia kontroli nad zużyciem produktów, warto zainstalować profesjonalny system dozowania. Pozwoli to też w znacznym stopniu zmniejszyć liczbę generowanych odpadów i transportów. Dla przykładu jeden dwulitrowy worek ze skoncentrowanym środkiem Oasis Pro Glass firmy Ecolab, wystarcza na przygotowanie ponad tysiąca wielokrotnego użytku butelek ze spryskiwaczem.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka 4 na 5 Polaków kupuje polisę turystyczną przed wyjazdem poza Polskę Biuro prasowe
2024-07-03 | 13:00

4 na 5 Polaków kupuje polisę turystyczną przed wyjazdem poza Polskę

Zakup ubezpieczenia przed wyjazdem na zagraniczny urlop staje się standardem. 82% ankietowanych w badaniu przeprowadzonym przez multiporównywarkę rankomat.pl deklaruje, że
Turystyka Mocny start wakacji i tłumy urlopowiczów. Są wolne miejsca?
2024-07-01 | 10:00

Mocny start wakacji i tłumy urlopowiczów. Są wolne miejsca?

Mocny start wakacji i tłumy urlopowiczów. Są wolne miejsca? Słońce i upał – pierwsze dni wakacji przyniosły prawdziwie letnią aurę i zachęciły
Turystyka 1/3 Polaków nie pojedzie na wakacje w tym roku
2024-06-25 | 15:00

1/3 Polaków nie pojedzie na wakacje w tym roku

W tym roku, podczas letnich wyjazdów, Polacy kierować się będą oszczędnościami – wynika z badania rankomat.pl. 27% polskich urlopowiczów planuje na swoje wakacje wydać

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.