Komunikaty PR

Hotel bez smug na wizerunku, czyli jak dbać o powierzchnie szklane

2020-01-30  |  10:45
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Szklane elementy wyposażenia wnętrz stanowią ważny punkt w aranżacji przestrzeni hotelowych. Robią wrażenie na gościach i wpływają na wizerunek obiektu. Błyszczące powierzchnie są jednak dużo trudniejsze w pielęgnacji niż matowe. Jak zadbać, aby były zawsze nieskazitelnie czyste?

Goście hotelowi mają coraz większe wymagania co do świadczonych przez obiekt usług, jak i przestrzegania odpowiednich standardów czystości. Czasem najdrobniejsze niedopatrzenie, choćby smugi na ogromnym i pięknie zdobionym lustrze, może wpłynąć na ocenę i postrzeganie hotelu. Widać to wyraźnie, gdy przyjrzymy się opiniom na temat obiektów noclegowych zamieszczanym w popularnych serwisach rezerwacyjnych.

 

 - Zapewnienie najwyższych standardów czystości, najczęściej pod presją czasu, stanowi dla służby pięter nie lada wyzwanie. Szczególnie czasochłonne jest dbanie o powierzchnie szklane i błyszczące, takie jak lustra, stoliki, blaty, elementy dekoracyjne czy kabiny prysznicowe – przyznaje Aneta Krupa, Marketing Manager Facility Care, Hospitality, OPL w Ecolab.

 

Z pomocą przychodzą firmy dostarczające profesjonalne środki czystości do hoteli. Dzięki ogromnemu doświadczeniu i byciu w stałym kontakcie z klientem, znają potrzeby pracowników housekeepingu i wdrażają rozwiązania, które mogą ułatwić im pracę. W przypadku czyszczenia obiektów szklanych i błyszczących największą bolączką okazują się łatwo powstające smugi i sama procedura czyszczenia, która jest dość czasochłonna.

 

- Ekipom sprzątającym zależy przede wszystkim na tym, aby środki do czyszczenia obiektów szklanych działały szybko i skutecznie, a czyszczone powierzchnie nie wymagały polerowania - mówi Aneta Krupa z Ecolab. - Tak działa szybkoschnący środek Oasis Pro Glass. Wystarczy nanieść go spryskiwaczem bezpośrednio na czyszczoną powierzchnię lub ściereczkę z mikrofibry, wyczyścić szkło, a następnie wytrzeć do sucha. Preparat nie pozostawia smug i jest skuteczny nawet w przypadku twardej wody – dodaje Aneta Krupa.

Pamiętajmy, że środki czystości muszą być nie tylko skuteczne, ale przede wszystkim wydajne. W celu usprawnienia procesu rozcieńczania i zapewnienia kontroli nad zużyciem produktów, warto zainstalować profesjonalny system dozowania. Pozwoli to też w znacznym stopniu zmniejszyć liczbę generowanych odpadów i transportów. Dla przykładu jeden dwulitrowy worek ze skoncentrowanym środkiem Oasis Pro Glass firmy Ecolab, wystarcza na przygotowanie ponad tysiąca wielokrotnego użytku butelek ze spryskiwaczem.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić? Biuro prasowe
2025-06-24 | 08:50

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Czerwiec jest miesiącem o którym marzy większość uczniów – oznacza on odpoczynek i planowanie wymarzonych wakacji. Co ciekawe, w tym roku Polacy stawiają na
Turystyka Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Turystyka Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
2025-03-19 | 12:00

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mateusz Waligóra, znany polski podróżnik i eksplorator, dokonał kolejnego niezwykłego wyczynu – przejechał zimą mongolską część pustyni Gobi na rowerze.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.