Komunikaty PR

Hotel Radisson Blu w Krakowie po zmianach – wnętrza zaprojektował Iliard

2024-05-09  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Krzysztof Król
Ultra Relations

Leśna 18b4
81-549 Gdynia
krzysztof|ultrareltions.com| |krzysztof|ultrareltions.com
728612070
ultrarelations.com

Hotel Radisson Blu w Krakowie po zmianach – nowe wnętrza zaprojektował Iliard Architecture & Interior Design

 

Zdjęcia: 

Chmura onedrive https://1drv.ms/f/s!Ak6vnk2kpo84jNcMUccsaiTfpUWygQ?e=8LBIod

Link wetransfer: https://we.tl/t-zBHuQrDiUC 

 

Radisson Blu, położony w samym sercu Starego Miasta  w Krakowie, przeszedł metamorfozę. Strefy lobby i baru zostały odświeżone przez architektów Iliard – krakowskie biuro architektoniczne, specjalizujące się w projektowaniu hoteli w całej Europie.

 

Renowacja cieszącego się dużą popularnością hotelu Radisson Blu w Krakowie objęła części wspólne obiektu: lobby i bar, stanowiące strefę powitalną, z którą goście stykają się zaraz po wejściu do hotelu. W ramach prac odświeżone zostały istniejące części wystroju wnętrz, ale także zmienione zostały elementy zabudowy stolarskiej, wprowadzono nowe stoły, sofy, krzesła i pozostałe dekoracje.

 

Pracując przy renowacji hotelu Radisson Blu w Krakowie, staraliśmy się nadać wnętrzom lobby i baru nowy charakter – mówi Magdalena Kluba, lider zespołu w Dziale Projektowania Wnętrz w Iliard Architecture & Interior Design. Wprowadzenie nowoczesnych mebli pozwoliło połączyć elegancję z funkcjonalnością i całkowicie odmienić przestrzeń lobby i baru. Naszym celem było stworzenie znacznie bardziej przyjaznych i komfortowych części wspólnych, które doskonale sprawdzą się zarówno podczas spotkań biznesowych, jak i prywatnych, a także pozwolą zaprosić także okolicznych mieszkańców na choćby szybką kawę z przyjaciółką. Zastosowane wysokiej jakości materiały pozwoliły zapewnić wnętrzu klimat prawdziwego luksusu i trwałości. Postawiliśmy na stworzenie przytulnych wnętrz, co osiągnęliśmy poprzez kombinację kolorystyczną materiałów i tekstur, a także dobór ciepłych barw i miękkich tkanin.

 

Nowoczesny charakter wnętrzom nadają z kolei dodatki i meble łączące metal i szkło. Wykorzystano je między innymi jako elementy zabudowy, pozwalające odseparować poszczególne strefy wnętrza. Ich styl nawiązuje do uwielbianego w hotelowych wnętrzach art-deco i nadaje lekkości oraz przestrzenności, a zarazem dodaje wnętrzom charakteru. W zaprojektowanych przez Iliard strefach wymienione zostało również oświetlenie, co pozwoliło zapewnić komfortową atmosferę o każdej porze dnia i w nocy. We wnętrzach hotelu znalazły się eleganckie lampy wiszące, lampy podłogowe i stołowe, co znacząco wpłynęło na nastrój i funkcjonalność przestrzeni. Na ścianach znalazły się nowe grafiki, zaprojektowane na indywidualne zamówienie dla hotelu. Dzięki swojej oryginalnej stylistyce stały się nowym znakiem rozpoznawczym całego obiektu.

 

Renowacja hotelu, a zwłaszcza przestrzeni tak istotnych jak lobby i bar, to szansa na całkowitą transformację wizerunku i atmosfery miejsca – podkreśla Magdalena KlubaZmiana wyposażenia i dekoracji jest nie tylko kwestią estetyki, ale także funkcjonalności i komfortu dla gości i może przyczynić się do podniesienia jego popularności. Mamy nadzieję, że po renowacji części wspólnych goście docenią możliwości, jakie oferują lobby i bar.

 

Jak podkreśla Martina Maly-Gärtner, MRICS, Dyrektor operacyjny, członek zarządu UBM Development AG, spółki zarządzającej siecią realizacja Iliard doskonale wpisała się w cele sieci i już przynosi efekty: Efekt wizualny renowacji jest oszałamiający. Pozytywny odbiór zmian widzimy już po komentarzach gości i frekwencji podczas posiłków. Już teraz można zauważyć, że do baru przychodzi coraz więcej gości z zewnątrz. To już czwarty projekt, który realizowaliśmy z Iliardem w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Jesteśmy wdzięczni za współpracę i profesjonalizm zespołu. Efekt spełnił nasze oczekiwania, a do tego w pełni zamknął się w naszych założeniach finansowych. Uważamy te renowacje za wzorcowe rozwiązania dla wnętrz naszych obiektów i będziemy się tym kierować także w przyszłości. Naszym głównym celem jest zawsze poprawa doświadczeń gości w naszych hotelach. Decydując się na renowację lobby i baru, postawiliśmy sobie za cel zapewnienie przyjaznego pierwszego wrażenia gości i przytulną przestrzeń w lobby, a także wygodny bar, w którym można napić się kawy i coś przekąsić. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Ultra Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową

Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.

Transport

M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

 Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi. 

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.