Komunikaty PR

Huckleberry Games przeprowadzi całkowity rebranding działalności

2020-06-22  |  12:00
Biuro prasowe

Huckleberry Games, notowane na rynku NewConnect studio gamingowe, zamierza przeprowadzić całkowity rebranding prowadzonej działalności. Na najbliższym WZA akcjonariusze podejmą decyzję o zmianie nazwy spółki oraz ogłoszą nową strategię rozwoju. Zakłada ona kompletne odcięcie się od wcześniejszej działalności Huckleberry Games. Nowe studio skupi się przede wszystkim na produkcji gier na platformy mobilne oraz działalności konsultingowej w zakresie marketingu gamingowego.

Nowe studio będzie zajmowało się tworzeniem oraz portowaniem gier na platformy mobilne, takie jak Nintendo Switch, iOS, Android. Będzie aktywnie współpracować z zewnętrznymi konsultantami (profesjonalistami z branży gamedev) oraz innymi spółkami gamingowymi, wykorzystując ich wiedzę i doświadczenie. W dłuższej perspektywie studio zamierza stworzyć własny zespół deweloperski.

 

- Prowadzimy także zaawansowane rozmowy na temat zakupu kilku istniejących gier. Rozmawiamy również z niezależnymi twórcami na temat wprowadzenia na rynek przygotowanych przez nich 2 gier w środowisku Switch oraz Steam. – komentuje Dawid Modro, prezes Huckleberry Games.

 

Nowa spółka nie chce być kojarzona z dawną działalnością Huckleberry Games i zapowiada nowe otwarcie.

 

- Mamy zupełnie nową, inną wizję rozwoju spółki niż nasi poprzednicy. Nowe studio ma być całkowicie nowym otwarciem, odcinamy się od dawnej działalności Huckleberry Games i poprzedniego zarządu. Projekty Edengrad oraz The Minglers zamierzamy oddać do kompletnej poprawy lub, na bazie ich, stworzyć nowe produkcje. – dodaje Dawid Modro.

 

Obok działalności produkcyjno-wydawniczej gier, nowa spółka zamierza świadczyć działania agencyjne z zakresu marketingu gamingowego. W szczególności doradztwa biznesowego, planowania i prowadzenia kampanii marketingowych oraz PR-u gier.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Jak grać, to z najlepszymi! iiyama G-Master partnerem technologicznym PGA 2024 Biuro prasowe
2024-10-18 | 13:00

Jak grać, to z najlepszymi! iiyama G-Master partnerem technologicznym PGA 2024

iiyama G-Master, wiodący producent monitorów gamingowych, z radością ogłasza, że została partnerem technologicznym PGA 2024. W ramach tej współpracy firma dostarczy setki
IT i technologie Wysokie zaufanie do IT nie idzie w parze z gotowością na wyzwania jutra
2024-10-18 | 11:00

Wysokie zaufanie do IT nie idzie w parze z gotowością na wyzwania jutra

Warszawa, 16 października 2024 – Jakość technologii nie gwarantuje gotowości na wyzwania przyszłości, wynika z wypowiedzi liderów biznesowych przebadanych w ramach Kyndryl
IT i technologie Dobra wiadomość dla fanów Medieval Dynasty – gra zyska kolejne aktualizacje
2024-10-18 | 09:00

Dobra wiadomość dla fanów Medieval Dynasty – gra zyska kolejne aktualizacje

Nowe wyzwania od króla, możliwość nazwania swojej wioski, herby i dekoracje oraz dodatkowe ubrania – to tylko niektóre nowości jakie czekają na graczy Medieval Dynasty.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Green Industry Summit 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Druga polska prezydencja w Radzie UE okazją na wzmocnienie głosu polskich przedsiębiorców. Teraz ich aktywność w UE jest niewielka

Pierwsza połowa 2025 roku upłynie pod znakiem drugiej polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. Zbiega się ona z momentem ukonstytuowania się nowej Komisji Europejskiej i nową kadencją Parlamentu Europejskiego. – To nowe otwarcie powinno skłonić polski biznes do bardziej aktywnego zabiegania o swoje interesy w Brukseli – oceniają eksperci Konfederacji Lewiatan. Polscy przedsiębiorcy liczą na to, że prezydencja da impuls do podnoszenia konkurencyjności europejskich firm oraz zwiększania bezpieczeństwa w wielu obszarach.

Finanse

Wycieki i utrata danych kosztują firmy coraz więcej. Stosowane zabezpieczenia są niewystarczające

Konsekwencje incydentów naruszenia i utraty danych są dla firm coraz bardziej dotkliwe: w ubiegłym roku kosztowały je średnio 2,61 mln dol., odpowiadały za 26 godz. nieplanowanego przestoju i spowodowały stratę 2,45 TB danych – wynika z ostatniego raportu „Global Data Protection Index”. – Świadomość dotycząca konieczności zabezpieczania danych w firmach z roku na rok rośnie. O ile firmy wiedzą, że trzeba te dane zabezpieczać, o tyle bardzo często robią to nieumiejętnie lub niewystarczająco – mówi Przemysław Biel z Synology.

DlaWas.info

Edukacja

Polsko-francuski zespół naukowców nagrodzony za opracowanie fluorescencyjnych barwników. W przyszłości mogą m.in. pomóc w leczeniu raka

Międzynarodowa współpraca to jeden z warunków rozwoju nauki. Dlatego też Fundacja na rzecz Nauki Polskiej wyłania i nagradza najlepsze międzynarodowe zespoły badawcze, które mogą się pochwalić wybitnymi osiągnięciami. Polski i francuski naukowiec, którzy wspólnie zaprojektowali i zsyntetyzowali barwniki o właściwościach fluorescencyjnych, otrzymali przyznawaną przez FNP i Académie des Sciences Polsko-Francuską Nagrodę Naukową. W przyszłości ich odkrycie może znaleźć szerokie zastosowanie m.in. w medycynie i leczeniu nowotworów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.