ICEA wyłącznym partnerem SEO z Europy w Vendasta
ICEA S.A., one-stop shop dla e-commerce, zacieśnia kooperację z kanadyjskim marketplace B2B Vendasta, który współpracuje z przeszło 60 tys. partnerów handlowych na całym świecie. Globalny zasięg firmy obejmuje obsługę ponad 5,5 miliona małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP), w zakresie dostarczania kompleksowych rozwiązań cyfrowych. Vendasta poszukując partnera doświadczonego na rynku amerykańskim, a równocześnie świadczącego usługi na najwyższym poziomie, doceniła jakość i zaawansowanie technologiczne polskiej marki, i to one stanowią fundament tego dynamicznie rozwijającego się strategicznego partnerstwa.
Vendasta stawia na jakość, ICEA ją dostarcza
Kanadyjska marka postanowiła powierzyć dalszy rozwój usług technologicznych w dziedzinie cyfrowego marketingu polskiej agencji ICEA S.A. Vendasta w swojej ofercie gwarantuje szereg kompleksowych usług cyfrowych, które pomagają firmom z sektora MŚP w pozyskiwaniu i utrzymywaniu klientów. ICEA, jako wyłączny partner marki w zakresie SEO z regionu Europy Środkowo-Wschodniej, pozyskała tym samym dostęp do znaczącej bazy partnerów handlowych z USA oraz Kanady, rozszerzając zakres swojej działalności poza granicami Polski.
– W naszej pracy zawsze stawiamy na jakość i dynamiczny rozwój, który pozwala na zapewnienie naszym klientom jak najlepszych usług opartych o wiele lat doświadczenia wspartego o najnowsze technologie. Vendasta to dostrzegła, a my dzięki temu mamy możliwość rozwijać naszą ofertę także na rynkach amerykańskim i kanadyjskim, które gwarantują ogromny potencjał biznesowy na przyszłość. Poza dostarczaniem rozwiązań z zakresu digital marketingu, prowadzimy dla partnerów Vendasty także wiele webinarów. Warto również zaznaczyć, że na tym etapie jesteśmy jedyną agencją SEO w Europie, która zapewnia usługi z zakresu SEO dla partnerów handlowych marki – mówi Wojciech Haremza, CEO ICEA S.A.
– Eksperci ICEA priorytetowo traktują potrzeby naszych partnerów i klientów, tym samym konsekwentnie zapewniając im obsługę na najwyższym poziomie. Dzięki niezachwianemu zaangażowaniu całego zespołu w nieustanne doskonalenie usług, nie jest dla nas żadnym zaskoczeniem, że firma utrzymuje stały wzrost od początku naszej współpracy. W kontekście dalszej kooperacji z niecierpliwością czekam na wdrożenie i realizację kolejnych wspólnych projektów – mówi Henry Custodio, przedstawiciel Vendasta.
Partnerstwo, które nabiera tempa
ICEA odnotowuje już pierwsze sukcesy wynikające z partnerstwa z Vendastą. Dzięki niemu usługi polskiej agencji digitalowej są dystrybuowane przez kilkuset partnerów na terenie USA i Kanady, z potencjałem sięgającym kilku tysięcy resellerów. Ponadto, platforma zapewnia spółce ICEA stabilny przychód i niezachwiane przepływy finansowe, co pozwala na osiąganie rentowności zdecydowanie powyżej średniej rynkowej. Na przestrzeni kolejnych trzech lat ICEA planuje zwiększyć udział usługi white label aż pięciokrotnie.
– W ramach dalszego rozwoju współpracy z Vendastą, planujemy poszerzyć portfolio o nowe usługi z zakresu CRO (optymalizacja konwersji) oraz web development. Dodatkowo, zamierzamy wprowadzić do oferty usługi naszych partnerów, tworząc w ten sposób kompleksowy "one-stop shop" dla klientów z Ameryki i Kanady. To umożliwi nam przetestowanie tej formuły na wymagającym zagranicznym rynku, zanim wprowadzimy to rozwiązanie w ostatecznym kształcie na polskim, co pozostaje jednym z głównych celów biznesowych naszej firmy na najbliższe lata – podsumowuje Wojciech Haremza.
ICEA S.A. to polska agencja digitalowa, która dostarcza kompleksowych usług digital marketingowych wiodącym firmom w Polsce i za granicą – m.in. PZU, Orange, Viessmann, Bielenda, Gerda, Ochnik, iDream Premium Reseller czy Panattoni. Spółka istnieje od roku 2007 i oferuje strategiczne rozwiązania w obszarach SEO, ads i CRO. Dzięki zapleczu specjalistów i sprawdzonych partnerów z całego spektrum usług technologicznych i marketingowych, ICEA to również agencja, która odpowiada na wszelkie potrzeby digitalowe związane z działalnością w obszarze e-commerce. W roku 2023 firma została nagrodzona Diamentem Forbesa, nagrodą semKRK Awards oraz tytułem Performance Marketing Diamonds Izby Gospodarki Elektronicznej.
Hisense TV w czołówce światowego rynku telewizorów w Q1 2024 r.
Światło, które dba o emocje i dobre samopoczucie
Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym
O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.
Handel
Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem
Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.
Problemy społeczne
Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków
Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.