iD POS – nowe oprogramowanie dla gastronomii
iD POS jest systemem ułatwiającym prowadzenie biznesu gastronomicznego. Oprogramowanie bazuje na chmurze, dzięki czemu w porównaniu z klasycznymi serwerowniami, zużywa mniejszą ilość energii. Umożliwia jednocześnie zarządzanie zamówieniami czy rozliczanie się z klientem z poziomu każdego urządzenia i dowolnego miejsca na świecie.
Jaki jest iD POS?
iD POS jest intuicyjnym oprogramowaniem ułatwiającym prowadzenie różnego typu lokali gastronomicznych, w tym: restauracji, kawiarni, baru, pizzerii, lodziarni czy food trucka. Twórcy systemu stawiają w pełni na upraszczanie systemu, dzięki czemu sam manager lokalu może modyfikować oprogramowanie zgodnie ze swoimi oczekiwaniami.
Zależy nam na tym, by nasi klienci mogli samodzielnie zarządzać swoim systemem, czyli zmieniać jego wygląd, funkcjonalności czy układ. Wszystko po to, by niezależnie, szybko i łatwo spersonalizować system zgodnie z potrzebami konkretnego lokalu z dowolnego urządzenia czy miejsca – komentuje Mateusz Dudek, przedstawiciel marki iD POS.
Marka iD POS jest otwarta na integracje z różnymi urządzeniami typu tablet, smartfon czy komputer. Jest to rozwiązanie wieloplatformowe, zatem działa zarówno w systemie Windows, Android, jak i iOS.
Poznaj funkcje iD POS
Lista funkcji nowego oprogramowania jest bardzo rozbudowana. Wśród nich znajdziemy m.in.:
-
możliwość nadawania różnych ról poszczególnym osobom, w tym np. kelnerom, managerom czy właścicielom;
-
łączenie i dzielenie rachunków w systemie w zależności od potrzeb po gościa;
-
wystawianie faktur i wysyłanie ich od razu na adres e-mail klienta lub tradycyjnie za pomocą wydruku;
-
swobodne dodawanie i nazywanie form płatności (np.: karta, gotówka, Uber, Bolt);
-
dowolna konfiguracja menu sprzedażowego;
-
rozliczanie pracowników na podstawie czasu pracy wraz z możliwością przypisywania stawek godzinowych;
-
definiowanie limitów w przypadku wybranych produktów (np. sprzedaż max. 100 sztuk szarlotki danego dnia).
Choć iD POS jest oprogramowaniem bazującym na chmurze, to działa również bez dostępu do internetu. Sprawdzi się to w przypadku awarii lub chwilowego braku połączenia z siecią w lokalu.
Integracje z firmami zewnętrznymi
Nowe oprogramowanie dla gastronomii aktywnie współpracuje z wybranymi firmami zewnętrznymi. W efekcie ułatwia swoim klientom stworzenie kompleksowego systemu do zarządzania lokalem gastronomicznym, zarówno na poziomie programowym jak i sprzętowym. Wśród nich:
-
współpraca na poziomie urządzeń fiskalnych i sprzętu (z firmą ELZAB i POSNET),
-
współpraca na poziomie integracji systemów (Restimo, ChoiceQR),
-
integracja z terminalami płatniczymi (PEP, Planet Pay).
Bezpieczeństwo danych i wsparcie producenta
Chmura, w której zapisywane są wszystkie dane, pozwala zachować stałą kontrolę nad biznesem. Backup danych jest dostępny z poziomu wszystkich urządzeń przez cały czas, dzięki czemu w każdej chwili możemy sprawdzić status poszczególnych zamówień. Ułatwia to także wprowadzanie aktualizacji lub, na przykład, szybką zmianę cen w menu. Producent oprogramowania oferuje również wsparcie serwisowe przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Jak wdrożyć iD POS do swojego biznesu?
System jest dostępny na terenie całej Polski, nie wymaga spotykania się z dealerem czy długotrwałej instalacji. Zarówno wdrożenie go, jak i sama obsługa, są bardzo łatwe i wygodne. iD POS jest dostępny u wybranych sprzedawców systemów POS dla gastronomii, wśród nich Grupa Amber. Wystarczy wykupić miesięczną subskrypcję oprogramowania, a następnie po prostu cieszyć się łatwością w obsłudze oraz elastycznością nowoczesnego systemu.
Obecnie z iD POS korzysta blisko 200 lokali gastronomicznych. Wśród nich: Bułkę przez Bibułkę, Newonce Bar, Mąka i Woda, Cava, Bocca, Pasibus, Pod Gigantami, Sen, TUK TUK Koszyki, Arigator czy Legia Sports Bar. Więcej informacji o nowym graczu na rynku gastronomii znaleźć można na stronie internetowej producenta www.idpos.pl oraz w mediach społecznościowych.

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Prace nad unijnym budżetem po 2027 roku nabierają tempa. Projekt ma być gotowy w lipcu
W Parlamencie Europejskim głosowanie nad sprawozdaniem dotyczącym wieloletniego budżetu UE na lata 2028–2034. Uwzględnia ono stanowisko PE ws. priorytetów na kolejną perspektywę finansową, ale też struktury i zasobów budżetu. Priorytetem ma być m.in. kwestia obronności ze względu na globalne napięcia geopolityczne i wojnę w Ukrainie. Zdaniem europosła PiS w pracach nad wieloletnimi ramami finansowymi brakuje rzetelnej debaty o źródłach finansowania planowanych wydatków i konieczności szukania oszczędności. Obawia się przy tym niekorzystnych zmian w polityce spójności i polityce rolnej.
Handel
Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić

Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.
Prawo
PE pracuje nad zmianą rozliczania redukcji emisji CO2 dla nowych aut. Producenci mogą uniknąć wysokich kar

Na wtorkowym posiedzeniu Parlamentu Europejskiego posłowie zgodzili się w trybie pilnym procedować kwestię zmiany dotyczącej redukcji emisji CO2 dla nowych aut osobowych i dostawczych. Głosowanie w tej sprawie odbędzie się w czwartek 8 maja. Dzięki zmianie podejścia do obowiązku corocznej redukcji dwutlenku węgla producenci samochodów mogą uniknąć grożących im kar, które pewnie przełożyłyby się na wzrost cen dla klienta końcowego oraz na dalsze pogorszenie kondycji branży.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.