iD POS – nowe oprogramowanie dla gastronomii
iD POS jest systemem ułatwiającym prowadzenie biznesu gastronomicznego. Oprogramowanie bazuje na chmurze, dzięki czemu w porównaniu z klasycznymi serwerowniami, zużywa mniejszą ilość energii. Umożliwia jednocześnie zarządzanie zamówieniami czy rozliczanie się z klientem z poziomu każdego urządzenia i dowolnego miejsca na świecie.
Jaki jest iD POS?
iD POS jest intuicyjnym oprogramowaniem ułatwiającym prowadzenie różnego typu lokali gastronomicznych, w tym: restauracji, kawiarni, baru, pizzerii, lodziarni czy food trucka. Twórcy systemu stawiają w pełni na upraszczanie systemu, dzięki czemu sam manager lokalu może modyfikować oprogramowanie zgodnie ze swoimi oczekiwaniami.
Zależy nam na tym, by nasi klienci mogli samodzielnie zarządzać swoim systemem, czyli zmieniać jego wygląd, funkcjonalności czy układ. Wszystko po to, by niezależnie, szybko i łatwo spersonalizować system zgodnie z potrzebami konkretnego lokalu z dowolnego urządzenia czy miejsca – komentuje Mateusz Dudek, przedstawiciel marki iD POS.
Marka iD POS jest otwarta na integracje z różnymi urządzeniami typu tablet, smartfon czy komputer. Jest to rozwiązanie wieloplatformowe, zatem działa zarówno w systemie Windows, Android, jak i iOS.
Poznaj funkcje iD POS
Lista funkcji nowego oprogramowania jest bardzo rozbudowana. Wśród nich znajdziemy m.in.:
-
możliwość nadawania różnych ról poszczególnym osobom, w tym np. kelnerom, managerom czy właścicielom;
-
łączenie i dzielenie rachunków w systemie w zależności od potrzeb po gościa;
-
wystawianie faktur i wysyłanie ich od razu na adres e-mail klienta lub tradycyjnie za pomocą wydruku;
-
swobodne dodawanie i nazywanie form płatności (np.: karta, gotówka, Uber, Bolt);
-
dowolna konfiguracja menu sprzedażowego;
-
rozliczanie pracowników na podstawie czasu pracy wraz z możliwością przypisywania stawek godzinowych;
-
definiowanie limitów w przypadku wybranych produktów (np. sprzedaż max. 100 sztuk szarlotki danego dnia).
Choć iD POS jest oprogramowaniem bazującym na chmurze, to działa również bez dostępu do internetu. Sprawdzi się to w przypadku awarii lub chwilowego braku połączenia z siecią w lokalu.
Integracje z firmami zewnętrznymi
Nowe oprogramowanie dla gastronomii aktywnie współpracuje z wybranymi firmami zewnętrznymi. W efekcie ułatwia swoim klientom stworzenie kompleksowego systemu do zarządzania lokalem gastronomicznym, zarówno na poziomie programowym jak i sprzętowym. Wśród nich:
-
współpraca na poziomie urządzeń fiskalnych i sprzętu (z firmą ELZAB i POSNET),
-
współpraca na poziomie integracji systemów (Restimo, ChoiceQR),
-
integracja z terminalami płatniczymi (PEP, Planet Pay).
Bezpieczeństwo danych i wsparcie producenta
Chmura, w której zapisywane są wszystkie dane, pozwala zachować stałą kontrolę nad biznesem. Backup danych jest dostępny z poziomu wszystkich urządzeń przez cały czas, dzięki czemu w każdej chwili możemy sprawdzić status poszczególnych zamówień. Ułatwia to także wprowadzanie aktualizacji lub, na przykład, szybką zmianę cen w menu. Producent oprogramowania oferuje również wsparcie serwisowe przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Jak wdrożyć iD POS do swojego biznesu?
System jest dostępny na terenie całej Polski, nie wymaga spotykania się z dealerem czy długotrwałej instalacji. Zarówno wdrożenie go, jak i sama obsługa, są bardzo łatwe i wygodne. iD POS jest dostępny u wybranych sprzedawców systemów POS dla gastronomii, wśród nich Grupa Amber. Wystarczy wykupić miesięczną subskrypcję oprogramowania, a następnie po prostu cieszyć się łatwością w obsłudze oraz elastycznością nowoczesnego systemu.
Obecnie z iD POS korzysta blisko 200 lokali gastronomicznych. Wśród nich: Bułkę przez Bibułkę, Newonce Bar, Mąka i Woda, Cava, Bocca, Pasibus, Pod Gigantami, Sen, TUK TUK Koszyki, Arigator czy Legia Sports Bar. Więcej informacji o nowym graczu na rynku gastronomii znaleźć można na stronie internetowej producenta www.idpos.pl oraz w mediach społecznościowych.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności
W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.
Farmacja
Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.
Prawo
Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.