Komunikaty PR

Idealny prezent nie tylko dla tenisistki

2022-12-18  |  21:52
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kołogrecka
PO PROSTU PR



agnieszka|poprostupr.pl| |agnieszka|poprostupr.pl
601407033

Okres przedświąteczny to nie lada zagwozdka dla każdego kto wciela się w rolę Mikołaja. Co sprawić najbliższym, by przy choince zobaczyć uśmiech na ich twarzach? Twórczynie GOCOKU, marki z damską odzieżą do tenisa i golfa, podpowiadają, że każda kobieta ucieszy się z ekskluzywnej spódniczki tenisowej.

Spódniczka tenisowa przestała być tylko i wyłącznie elementem tenisowej stylizacji. Wiosną i latem świetnie sprawdza się jako główna gwiazda casualowych outfitów. Jest idealna do biegania, na spacer, randkę na łonie natury, czy niezobowiązujące spotkanie z przyjaciółmi. Jej długość efektownie eksponuje i wydłuża nogi nadając sylwetce dziewczęcego wdzięku. Dzięki wbudowanym wewnętrznym spodenkom gwarantuje pełną swobodę ruchu i pewność siebie w trakcie intensywnego treningu, czy spontanicznej zabawy. W tej kwestii zdecydowanie przewyższa tradycyjną letnią spódnicę, która chociażby podwiewana przez wiatr, może sprawić właścicielce niemiłą niespodziankę.

Oryginalne spódniczki tenisowe znaleźć można w najnowszej kolekcji GOCOKU, marki specjalizującej się w szyciu ekskluzywnej odzieży do tenisa i golfa. Tu do wyboru jest kilka efektownych modeli w elektryzujących kolorach, które dodadzą radości, energii i sprawią, że niezależnie od okoliczności każda kobieta poczuje się swobodnie i atrakcyjnie w swojej stylizacji. W komplecie do spódniczki GOCOKU proponuje idealnie dopasowane kolorystycznie sportowe topy, t-shirty i bluzy z niebanalnymi wykończeniami. Wszystko odszyte z luksusowych, doskonałych jakościowo, oddychających, nie przyjmujących zapachów, szybkoschnących i antybakteryjnych sportowych dzianin, które sprawdzą się w trakcie nawet najbardziej dynamicznej aktywności.

Zatem jeśli jeszcze nie masz prezentu dla kobiety, która lubi aktywność, a jednocześnie ceni sobie swobodę w stylizacjach wejdź na www.gocoku.com. Robiąc tutaj świąteczne zakupy będziesz mieć 100 proc. pewność, że prezenty od Ciebie okażą się strzałem w dziesiątkę.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PO PROSTU PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Polska może się stać Doliną Krzemową Europy. Potrzeba jednak wsparcia finansowego start-upów i mocniejszej deregulacji

Polskie start-upy skoncentrowane są głównie na rozwoju nowoczesnych technologii informatycznych i cyfrowych. Wyraźny nacisk na oprogramowanie i aplikacje oraz big data i data science wskazuje na silne zainteresowanie narzędziami analitycznymi i rozwiązaniami wspierającymi transformację cyfrową w różnych branżach – wynika z raportu „Rynek start-upów w Polsce. Trendy technologiczne”, który został opracowany w 2024 roku w MRiT. Zdaniem europarlamentarzystów Polska ma szansę się stać Doliną Krzemową, jednak rozwój start-upów blokowany jest m.in. przez ograniczony dostęp do finansowania oraz niekorzystne i nadmierne regulacje.

Transport

Na półmetku wakacji ceny paliw na stacjach nie powinny się wyraźnie zmienić. Znaczące różnice między regionami i stacjami

W sierpniu ceny benzyny, oleju napędowego i autogazu powinny pozostać na poziomach z lipca – uważa ekspertka rynku z firmy Reflex. Wyższe będą zawsze na stacjach premium, tych, które oferują bogatszą ofertę dodatkową, promocje dla uczestników programu lojalnościowego, oraz w regionach, w których tradycyjnie paliwa są droższe ze względu np. na wyższą siłę nabywczą mieszkańców. Różnice mogą sięgać kilkudziesięciu groszy na litrze. Obszary, wokół których te wartości oscylują, zależą z kolei od sytuacji globalnej. Warto patrzeć na sytuację na Bliskim Wschodzie i w Ukrainie.

Polityka

A. Mularczyk (PiS): Nawiązanie poważnego dialogu z Niemcami jest konieczne nie tylko w kontekście reparacji. Powinien być podpisany traktat polsko-niemiecki

– Nie wystarczy jednorazowy gest czy inicjatywa. To musi być podjęcie dialogu, być może też przygotowanie nowej umowy bilateralnej, nowego traktatu polsko-niemieckiego, który regulowałby wszystkie obszary, które wynikały ze skutków II wojny światowej – mówi Arkadiusz Mularczyk, poseł do Parlamentu Europejskiego z PiS-u. Podkreśla, że proces ten nie będzie łatwy, bo wymaga konsekwencji i stanowczości, ale widzi szansę w prezydenturze Karola Nawrockiego, który już zadeklarował kontynuację starań w tym zakresie. Zdaniem europosła wsparciem w polsko-niemieckim dialogu może być administracja Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.