Komunikaty PR

Idealny zestaw kibica na Euro 2024 to KFC Pizza Twisters Box

2024-06-14  |  09:00
Biuro prasowe

KFC Pizza Twisters to wyjątkowo mocny zawodnik – tylko przez tydzień setki tysięcy Polaków skosztowało tego kulinarnego hitu! Aby wspólne kibicowanie polskim zawodnikom podczas Euro 2024 było jeszcze przyjemniejsze, już od 13 czerwca w KFC będzie można zamówić specjalne KFC Pizza Twisters Box lub KFC Pizza Twisters Box & Chicken. Wybierz idealny zestaw kibica: z 5 Pizza Twisters lub z 2 Pizza Twisters, frytkami i kawałkami chrupiącego kurczaka. Zobacz, jak stworzyć strefę kibica w swoim domu – dzielcie się piłkarskimi emocjami i wyjątkowymi przekąskami!

KFC Pizza Twisters to rewolucyjna nowość, która zadebiutowała w KFC Polska 5 czerwca 2024 roku. Przez ten krótki okres w naszym kraju spróbowało jej już setki tysięcy osób! Nic dziwnego, bo to genialne połączenie smaków: kultowego, chrupiącego kurczaka otulonego pysznymi dodatkami znanymi z ulubionych pizz.

Oprócz zamiłowania do testowania nowatorskich połączeń, takich jak kultowy Twister i uniwersalna pizza, nasi rodacy posiadają wyjątkowy zapał do wspólnego kibicowania. Już 14 czerwca rozpocznie się wyczekiwane piłkarskie święto – Euro 2024, podczas którego polska reprezentacja rozegra swój pierwszy mecz w niedzielę, 16 czerwca o godz. 15. Niezależnie od stopnia zainteresowania tą dziedziną sportu, podczas tego turnieju każdy z nas stanie się kibicem. Wspólne śledzenie rozgrywek może zapewnić moc emocji i niezapomnianych chwil – ważne, aby być razem i wspierać swoją drużynę niezależnie od wyników meczy.

Z tej okazji, aby łączyć kibiców i celebrować Euro 2024, KFC stworzyło idealne zestawy do dzielenia się - KFC Pizza Twister Box i KFC Pizza Twisters Box & Chicken. Pierwszy z nich zawiera 5 Pizza Twisters w 5 smakach - to świetna okazja, aby spróbować ich wszystkich. Za to w KFC Pizza Twisters Box & Chicken skrywa w sobie 2 dowolne twistery: jeden z nowych Pizza Twister lub klasyczny i uwielbiany Twister. Do tego 4 Hot Wings, 4 strips, 2 nóżki, 2x małe frytki oraz wybrany sos – starczy nawet na dogrywkę.

O czym jeszcze pamiętać podczas przygotowań do Euro 2024?

Oto checklista, która pomoże Ci stworzyć idealną strefę kibica w swoim domu:​

1. Zbierz ekipę

Wspólne kibicowanie porównywane jest do obrzędów religijnych – dla fanów drużyny to najważniejsze wydarzenie, jednoczące i budujące poczucie przynależności. No i po prostu, dostarczające mnóstwo frajdy. Zadbaj o to, aby nikt nie został sam!​

2. Stwórz komfortową przestrzeń do oglądania

Zorganizuj miejsce z wygodnym siedzeniem, dobrym widokiem na telewizor i odpowiednim oświetleniem. Przygotujcie poduszki i miejsce na przekąski. Możecie również zasłonić okna. Jeśli nie masz telewizora, mecze będą transmitowane online – może ktoś z twoich znajomych ma projektor lub przenośny głośnik? Zaangażowani kibice mogą pomyśleć o niezapomnianym wystroju: biało-czerwone barwy, flagi, napisy, konfetti, specjalne szklanki – liczy się kreatywność!

3. Zadbaj o strój i gadżety

Atmosferę podkreślą specjalne gadżety i odpowiednia stylówka. To czas na lansowanie się piłkarskimi koszulkami i butami stylizowanymi na korki. Akurat wpiszecie się w modowe trendy. Jeszcze więcej rozrywki zapewni wspólne obstawianie wyników meczy. Stwórzcie własne plansze i wydrukujcie dostępne do pobrania kalendarze meczy. Piłkarskie karty i albumy z naklejkami przywołają za to dziecięce wspomnienia i ułatwią tworzenie nowych. Znajdziecie również wiele aplikacji, dzięki którym śledzenie rozgrywek będzie łatwiejsze i nic Was nie ominie.

4. Zamów smakowite przekąski od KFC

Jest mecz, musi być szamka. Postawcie na Pizza Twisters Box i wybierzcie swoich zawodników wśród Pizza Twisters. Może Twisterowe Mistrzostwa, hmm? Dostępnych jest pięć wyśmienitych wersji: Pizza Twisters Pepperoni, Pizza Twisters Hawajski, Pizza Twisters Texas, Pizza Twisters Cztery Sery i Pizza Twisters Diavola. Każdy z nich to chrupiący kurczak, wyborne sosy i dodatki, zawinięte w grillowaną tortillę, która jest kulinarnym hitem sezonu. To idealny match ze sportowym wydarzeniem sezonu, jakim jest Euro 2024. Potrzebujecie jeszcze więcej pysznego kurczaka? W KFC Pizza Twisters Box & Chicken możecie wybrać dwa dowolne smaki spośród klasycznego Twistera lub nowych Pizza Twisters, a do tego 4 Hot Wings, 4 strips, 2 nóżki, 2x małe frytki oraz wybrany sos. Wybierz idealny zestaw kibica dla siebie i twoich towarzyszy, w zależności od liczby osób. KFC Pizza Box dostępny jest od 13 czerwca, zarówno w dostawie, jak i w restauracji.

Ok, teraz jesteś gotów na Euro 2024! Życzymy niesamowitych emocji i trzymamy kciuki za polską reprezentację!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu

W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Transport

Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.