IdoSell Apps – aplikacje do rozwoju sklepu internetowego w jednym miejscu
Platforma IdoSell – należąca do lidera technologii e-commerce w Polsce grupy IAI – stworzyła dedykowane rozwiązanie, które wspiera rozwój sklepów internetowych poprzez ułatwienie developerom tworzenia aplikacji i dotarcia do klientów – IdoSell Apps. Głównym celem tej platformy z aplikacjami jest dostarczenie narzędzi, które pozwolą usprawnić zarządzanie sklepem, automatyzacje procesów oraz integrację z zewnętrznymi rozwiązaniami. IdoSell Apps zostało oparte na modelu Open SaaS, dzięki czemu implementacja konkretnych narzędzi i wdrażanie innowacji jest bezproblemowe oraz intuicyjne.
IdoSell Apps jest narzędziem dedykowanym developerom, za pomocą którego mogą oferować swoje gotowe rozwiązania dedykowane platformie IdoSell. Dzięki temu prowadzący sklep internetowy mogą skorzystać z personalizacji funkcji sklepu do własnych potrzeb, integracji z zewnętrznymi systemami logistycznymi, marketingowymi czy księgowymi oraz bezpłatnego testowania nowych rozwiązań i zmniejszyć prawdopodobieństwo nietrafionych inwestycji. Merchanci zyskują stały dostęp do rosnącej liczby aplikacji, które wspierają rozwój biznesu oraz regularną aktualizację aplikacji, co zapewnia pewność dopasowania do oczekiwań rynku i konsumentów.
„Konsekwentnie realizujemy politykę otwartości na współpracę z developerami, która jest częścią modelu Open SaaS. IdoSell Apps jest przełomowym narzędziem, dzięki któremu developerzy uzyskali możliwość dostarczenia swoich aplikacji klientom IdoSell, a klienci zyskali możliwość doboru najlepszych narzędzi, które pozwolą realizować dodatkowe funkcjonalności. Aby ułatwić wybór, IdoSell dba, aby każda aplikacja posiadała bezpłatny okres testowy, przez co nasi klienci zyskują pełną kontrolę nad rozwijaniem e-biznesu w zgodzie z rynkowymi trendami i potrzebami konsumentów” – komentuje Grzegorz Szukalski Chief Solution Architect w IdoSell. „Tym, co szczególnie wyróżnia IdoSell Apps na tle konkurencji, jest elastyczny model cennika. Dzięki temu korzystanie z aplikacji może być rozliczane w sposób tradycyjny – jako stała opłata miesięczna lub w opcji płatności uzależnionej od wykorzystywania zasobów aplikacji. Klienci otrzymują produkt w cenie adekwatnej do wielkości ich biznesu” – dodaje ekspert.
IdoSell Apps tworzy przyjazne środowisko dla developerów, którzy mogą projektować i sprzedawać swoje aplikacje bezpośrednio w panelu IdoSell. Rozwiązanie oprócz dostępu do otwartego API, które pozwala na tworzenie aplikacji i integracji z IdoSell, zapewnia programistom dostęp do wsparcia technicznego oraz porad ekspertów w budowaniu aplikacji. Platforma posiada również intuicyjny interfejs oraz gwarantuje automatyczne rozliczenia subskrypcji.
IdoSell Apps zapewnia sklepom internetowym dostęp do innowacyjnych narzędzi usprawniających sprzedaż i logistykę, a developerom oferuje platformę do tworzenia, sprzedaży aplikacji. Dzięki otwartemu API oraz wsparciu technicznemu każdy sprzedawca może dostosować i rozwijać swój sklep internetowy zgodnie z aktualnymi potrzebami rynku.

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.