Komunikaty PR

IdoSell Apps – aplikacje do rozwoju sklepu internetowego w jednym miejscu

2024-11-20  |  10:05
Biuro prasowe

Platforma IdoSell – należąca do lidera technologii e-commerce w Polsce grupy IAI – stworzyła dedykowane rozwiązanie, które wspiera rozwój sklepów internetowych poprzez ułatwienie developerom tworzenia aplikacji i dotarcia do klientów – IdoSell Apps. Głównym celem tej platformy z aplikacjami jest dostarczenie narzędzi, które pozwolą usprawnić zarządzanie sklepem, automatyzacje procesów oraz integrację z zewnętrznymi rozwiązaniami. IdoSell Apps zostało oparte na modelu Open SaaS, dzięki czemu implementacja konkretnych narzędzi i wdrażanie innowacji jest bezproblemowe oraz intuicyjne.

IdoSell Apps jest narzędziem dedykowanym developerom, za pomocą którego mogą oferować swoje gotowe rozwiązania dedykowane platformie IdoSell. Dzięki temu prowadzący sklep internetowy mogą skorzystać z personalizacji funkcji sklepu do własnych potrzeb, integracji z zewnętrznymi systemami logistycznymi, marketingowymi czy księgowymi oraz bezpłatnego testowania nowych rozwiązań i zmniejszyć prawdopodobieństwo nietrafionych inwestycji. Merchanci zyskują stały dostęp do rosnącej liczby aplikacji, które wspierają rozwój biznesu oraz regularną aktualizację aplikacji, co zapewnia pewność dopasowania do oczekiwań rynku i konsumentów.

„Konsekwentnie realizujemy politykę otwartości na współpracę z developerami, która jest częścią modelu Open SaaS. IdoSell Apps jest przełomowym narzędziem, dzięki któremu developerzy uzyskali możliwość dostarczenia swoich aplikacji klientom IdoSell, a klienci zyskali możliwość doboru najlepszych narzędzi, które pozwolą realizować dodatkowe funkcjonalności. Aby ułatwić wybór, IdoSell dba, aby każda aplikacja posiadała bezpłatny okres testowy, przez co nasi klienci zyskują pełną kontrolę nad rozwijaniem e-biznesu w zgodzie z rynkowymi trendami i potrzebami konsumentów” – komentuje Grzegorz Szukalski Chief Solution Architect w IdoSell. „Tym, co szczególnie wyróżnia IdoSell Apps na tle konkurencji, jest elastyczny model cennika. Dzięki temu korzystanie z aplikacji może być rozliczane w sposób tradycyjny – jako stała opłata miesięczna lub w opcji płatności uzależnionej od wykorzystywania zasobów aplikacji. Klienci otrzymują produkt w cenie adekwatnej do wielkości ich biznesu” – dodaje ekspert.

IdoSell Apps tworzy przyjazne środowisko dla developerów, którzy mogą projektować i sprzedawać swoje aplikacje bezpośrednio w panelu IdoSell. Rozwiązanie oprócz dostępu do otwartego API, które pozwala na tworzenie aplikacji i integracji z IdoSell, zapewnia programistom dostęp do wsparcia technicznego oraz porad ekspertów w budowaniu aplikacji. Platforma posiada również intuicyjny interfejs oraz gwarantuje automatyczne rozliczenia subskrypcji.

IdoSell Apps zapewnia sklepom internetowym dostęp do innowacyjnych narzędzi usprawniających sprzedaż i logistykę, a developerom oferuje platformę do tworzenia, sprzedaży aplikacji. Dzięki otwartemu API oraz wsparciu technicznemu każdy sprzedawca może dostosować i rozwijać swój sklep internetowy zgodnie z aktualnymi potrzebami rynku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.