Komunikaty PR

iiyama gra w zielone. Znajdziesz nas również w Punkcie Zwrotnym

2023-10-23  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Marek Ambrozik
GID Agency

Góry Św. Anny 3
47-330 Zdzieszowice
m.ambrozik|gid.agency| |m.ambrozik|gid.agency
+48 530 981 088
www.gid.agency

iiyama od lat dokłada wszelkich starań, by dostarczane na rynek rozwiązania charakteryzowały się nie tylko najwyższą jakością, ale i dbałością o środowisko. W myśl tej zasady wyświetlacze marki wspierają liczne inicjatywy proekologiczne, jak warszawski Punkt Zwrotny.

 

Punkt Zwrotny - nowe ważne miejsce na mapie stolicy

Rocznie produkujemy aż 62 mln ton odzieży, generując ogromne ilości odpadów i marnując cenne zasoby naturalne. To koszt, jaki środowisko płaci za szybką modę i pogoń za najnowszymi trendami, ale zawsze jest czas na zmiany!

To właśnie dlatego powstał Punkt Zwrotny, nowoczesne warszawskie EkoCentrum, które bezpłatnie edukuje młodzież (i nie tylko) w zakresie cyrkularności i zrównoważonej mody.  Nie jest to jednak standardowa nauka, ale edukacja poprzez gry i zabawy, która ma szansę dotrzeć do pokoleń wychowanych w cyfrowym świecie.

W weekendy w Punkcie Zwrotnym odbywać będą się również warsztaty less waste, spotkania, wymiany ubrań, a EkoCentrum będzie też współpracować z różnymi organizacjami ekologicznymi.

“Jeśli i tak mam umrzeć to niech to będzie w modnych butach” - powiedział nam podczas wywiadów pewien nastolatek. To był impuls do stworzenia alternatywnej formy edukacji ekologicznej. Gra, współpraca, dobra grafika, multimedia i ekspercka wiedza przekazana w interaktywnej formie to składowe przepisu na Punkt Zwrotny - zaprasza Małgosia Żmijska z fundacji Mamy Projekt.

 

Wyświetlacze iiyama w Punkcie Zwrotnym

Na miejscu nie mogło więc zabraknąć marki iiyama, która chętnie angażuje się w programy ochrony środowiska, praw pracowniczych i zrównoważonego rozwoju, które są zgodne z celami zrównoważonego rozwoju ONZ. iiyama aktywnie wspiera swoich partnerów i inicjatywy stawiające na kreatywne podejścia do nauki i wykorzystanie nowych technologii, dzieląc się z nimi swoim doświadczeniem i najnowocześniejszymi rozwiązaniami.

 

"Naszą misją w iiyama jest umożliwienie użytkownikom interakcji z otaczającym ich światem, ale rozumiemy też znaczenie prowadzenia działalności z myślą o środowisku i wiemy, że nasze obowiązki wykraczają poza same produkty. To właśnie dlatego ciągle doskonalimy nasze praktyki środowiskowe i aktywnie wspieramy liczne proekologiczne inicjatywy i organizacje" -

Cytat Roberta Tomaszewskiego

 

Działania iiyama zostały docenione przez EcoVadis, agencję ratingową oceniającą działania i praktyki dostawców w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu, która przyznała firmie platynową odznakę, umieszczając ją tym samym w czołowym 1 proc. ponad 90 000 firm z całego świata. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: GID Agency
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa

Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.

Infrastruktura

Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.