Komunikaty PR

INCHCAPE OTWORZY NOWY SALON SAMOCHODÓW UŻYWANYCH I SERWISY DLA 4 MAREK

2021-12-15  |  11:00

Inchcape – największy na świecie niezależny dystrybutor w branży motoryzacyjnej – rozwija w Polsce koncept innowacyjnych showroomów samochodów używanych i serwisów aut marek premium. Na początku stycznia w Warszawie przy ulicy Łopuszańskiej firma otworzy nowy obiekt. Inchcape Park będzie jedyną tego typu placówką, gdzie obok salonu oferującego ponad 100 samochodów używanych różnych marek znajdą się też autoryzowane serwisy marek BMW i MINI oraz Jaguar i Land Rover. Dodatkowym atutem nowego miejsca będzie unikalne w kraju podejście do obsługi klienta.

W nowej lokalizacji przy ulicy Łopuszańskiej w Warszawie klienci znajdą bogaty wybór używanych modeli aut wszystkich marek. Będą one dostępne w ramach oferty Inchcape Certified, którą stanowią samochody z niskim przebiegiem poniżej średniej wartości dla danego wieku, modele o niskim stopniu zużycia oraz ze szczegółowo sprawdzoną historią pod względem technicznym. Wśród nich nie zabraknie również aut z portfolio MINI i BMW, w tym z certyfikatem BMW Premium Selection i 24-miesięczną ochroną gwarancyjną na wszystkie elementy mechaniczne i elektroniczne. Osoby, które chciałyby zamienić swój dotychczasowy pojazd, będą mogły zrobić to w prosty sposób, korzystając z pełnej obsługi finansowej uwzględniającej potrzeby zarówno osób indywidualnych, jak też podmiotów instytucjonalnych czy opcji odkupu starego auta.

W nowoczesnym obiekcie poza showroomem samochodów używanych znajdą się także autoryzowane serwisy mechaniczne oferujące profesjonalną opiekę dla pojazdów marek BMW i MINI oraz Jaguar i Land Rover. Będzie to pierwszy serwis Inchcape dla marek Jaguar i Land Rover w Polsce.

Inchcape dostosowuje się do obecnej sytuacji i stawia na bezpieczeństwo, jakość i komfort klientów, dlatego niemal wszystkie procesy, takie jak umawianie wizyty, konsultacje, sam serwis i płatności, mogą odbywać się zdalnie. Wystarczy tylko przyjechać do Inchcape Park, zaparkować auto w wyznaczonym miejscu, a kluczyk pozostawić w skrytce w tzw. kluczykomacie. Postęp prac będzie można śledzić na przysłanym filmie, a za pośrednictwem aplikacji zdecydować o zakresie świadczonych usług. Bezkontaktowe pozostawianie lub odbiór samochodu będą możliwe nawet poza godzinami pracy oddziału, 24/7. Dzięki temu zaoszczędzony czas będzie można przeznaczyć na inne aktywności.

Budowa nowego konceptu Inchcape Park w Warszawie to ważny element strategii rozwoju naszej firmy w Polsce w kontekście nawiązania współpracy z nowymi markami Jaguar i Land Rover, a także koncentracji na sprzedaży pojazdów używanych. W nowym salonie i serwisie wychodzimy naprzeciw zmieniającym się potrzebom klientów, oferując szyty na miarę proces obsługi. To klient decyduje o sposobie obsługi. Dzięki usługom online minimalizujemy tradycyjny kontakt z serwisem. Wszystko odbywa się całkowicie zdalnie, wygodnie i bezpiecznie, a cały proces jest przejrzysty, co pozwala budować i utrzymać zaufanie klientów, które ma dziś większe znaczenie niż kiedykolwiek szczególnie w obszarze marek premium. Bardzo się cieszę, że do grona lokalizacji i grupy dealerskiej Inchcape Polska dołącza tak innowacyjny koncept, który łączy autoryzowane serwisy marek BMW, MINI, Jaguar i Land Rover z salonem certyfikowanych samochodów używanych  – powiedział Witold Wcisło, Prezes Zarządu Inchcape Polska.

Inchcape Park będzie czwartą placówką Grupy Inchcape w Polsce. Firma obecna jest w kraju od 2004 roku jako partner marek BMW, BMW Motorrad i MINI. Posiada salony i serwisy w Poznaniu, Wrocławiu i Warszawie, gdzie prowadzi sprzedaż i obsługę samochodów i motocykli marki BMW oraz samochodów MINI.

Kontakt dla mediów:

Karolina Gajewska

PR i Marketing Coordinator

e-mail: karolina.gajewska@bmw-imp.pl

tel. 502 123 112

 

Inchcape Polska należy do Inchcape, największej światowej grupy zajmującej się sprzedażą i obsługą samochodów oraz motocykli różnych marek. W Europie i poza nią spółka współpracuje z największymi producentami i dystrybutorami branży motoryzacyjnej, prowadząc sprzedaż samochodów w 34 krajach na pięciu kontynentach.

W Polsce firma jest obecna od 2004 roku, gdzie zajmuje się sprzedażą oraz obsługą samochodów i motocykli marki BMW oraz samochodów MINI. Oprócz oferty sprzedażowej Inchcape Motor Polska oferuje również cały wachlarz usług związanych z diagnostyką i serwisowaniem samochodów BMW i MINI. Firma posiada trzy lokalizacje: w Warszawie, w Poznaniu oraz we Wrocławiu.

W trakcie kilkunastu lat obecności na polskim rynku Inchcape Motor Polska osiągnął znaczące sukcesy w sieci BMW, zdobywając tytuł Dealera Roku 2018 czy Dealera Roku BMW M 2019.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.