Komunikaty PR

INCHCAPE OTWORZY NOWY SALON SAMOCHODÓW UŻYWANYCH I SERWISY DLA 4 MAREK

2021-12-15  |  11:00

Inchcape – największy na świecie niezależny dystrybutor w branży motoryzacyjnej – rozwija w Polsce koncept innowacyjnych showroomów samochodów używanych i serwisów aut marek premium. Na początku stycznia w Warszawie przy ulicy Łopuszańskiej firma otworzy nowy obiekt. Inchcape Park będzie jedyną tego typu placówką, gdzie obok salonu oferującego ponad 100 samochodów używanych różnych marek znajdą się też autoryzowane serwisy marek BMW i MINI oraz Jaguar i Land Rover. Dodatkowym atutem nowego miejsca będzie unikalne w kraju podejście do obsługi klienta.

W nowej lokalizacji przy ulicy Łopuszańskiej w Warszawie klienci znajdą bogaty wybór używanych modeli aut wszystkich marek. Będą one dostępne w ramach oferty Inchcape Certified, którą stanowią samochody z niskim przebiegiem poniżej średniej wartości dla danego wieku, modele o niskim stopniu zużycia oraz ze szczegółowo sprawdzoną historią pod względem technicznym. Wśród nich nie zabraknie również aut z portfolio MINI i BMW, w tym z certyfikatem BMW Premium Selection i 24-miesięczną ochroną gwarancyjną na wszystkie elementy mechaniczne i elektroniczne. Osoby, które chciałyby zamienić swój dotychczasowy pojazd, będą mogły zrobić to w prosty sposób, korzystając z pełnej obsługi finansowej uwzględniającej potrzeby zarówno osób indywidualnych, jak też podmiotów instytucjonalnych czy opcji odkupu starego auta.

W nowoczesnym obiekcie poza showroomem samochodów używanych znajdą się także autoryzowane serwisy mechaniczne oferujące profesjonalną opiekę dla pojazdów marek BMW i MINI oraz Jaguar i Land Rover. Będzie to pierwszy serwis Inchcape dla marek Jaguar i Land Rover w Polsce.

Inchcape dostosowuje się do obecnej sytuacji i stawia na bezpieczeństwo, jakość i komfort klientów, dlatego niemal wszystkie procesy, takie jak umawianie wizyty, konsultacje, sam serwis i płatności, mogą odbywać się zdalnie. Wystarczy tylko przyjechać do Inchcape Park, zaparkować auto w wyznaczonym miejscu, a kluczyk pozostawić w skrytce w tzw. kluczykomacie. Postęp prac będzie można śledzić na przysłanym filmie, a za pośrednictwem aplikacji zdecydować o zakresie świadczonych usług. Bezkontaktowe pozostawianie lub odbiór samochodu będą możliwe nawet poza godzinami pracy oddziału, 24/7. Dzięki temu zaoszczędzony czas będzie można przeznaczyć na inne aktywności.

Budowa nowego konceptu Inchcape Park w Warszawie to ważny element strategii rozwoju naszej firmy w Polsce w kontekście nawiązania współpracy z nowymi markami Jaguar i Land Rover, a także koncentracji na sprzedaży pojazdów używanych. W nowym salonie i serwisie wychodzimy naprzeciw zmieniającym się potrzebom klientów, oferując szyty na miarę proces obsługi. To klient decyduje o sposobie obsługi. Dzięki usługom online minimalizujemy tradycyjny kontakt z serwisem. Wszystko odbywa się całkowicie zdalnie, wygodnie i bezpiecznie, a cały proces jest przejrzysty, co pozwala budować i utrzymać zaufanie klientów, które ma dziś większe znaczenie niż kiedykolwiek szczególnie w obszarze marek premium. Bardzo się cieszę, że do grona lokalizacji i grupy dealerskiej Inchcape Polska dołącza tak innowacyjny koncept, który łączy autoryzowane serwisy marek BMW, MINI, Jaguar i Land Rover z salonem certyfikowanych samochodów używanych  – powiedział Witold Wcisło, Prezes Zarządu Inchcape Polska.

Inchcape Park będzie czwartą placówką Grupy Inchcape w Polsce. Firma obecna jest w kraju od 2004 roku jako partner marek BMW, BMW Motorrad i MINI. Posiada salony i serwisy w Poznaniu, Wrocławiu i Warszawie, gdzie prowadzi sprzedaż i obsługę samochodów i motocykli marki BMW oraz samochodów MINI.

Kontakt dla mediów:

Karolina Gajewska

PR i Marketing Coordinator

e-mail: karolina.gajewska@bmw-imp.pl

tel. 502 123 112

 

Inchcape Polska należy do Inchcape, największej światowej grupy zajmującej się sprzedażą i obsługą samochodów oraz motocykli różnych marek. W Europie i poza nią spółka współpracuje z największymi producentami i dystrybutorami branży motoryzacyjnej, prowadząc sprzedaż samochodów w 34 krajach na pięciu kontynentach.

W Polsce firma jest obecna od 2004 roku, gdzie zajmuje się sprzedażą oraz obsługą samochodów i motocykli marki BMW oraz samochodów MINI. Oprócz oferty sprzedażowej Inchcape Motor Polska oferuje również cały wachlarz usług związanych z diagnostyką i serwisowaniem samochodów BMW i MINI. Firma posiada trzy lokalizacje: w Warszawie, w Poznaniu oraz we Wrocławiu.

W trakcie kilkunastu lat obecności na polskim rynku Inchcape Motor Polska osiągnął znaczące sukcesy w sieci BMW, zdobywając tytuł Dealera Roku 2018 czy Dealera Roku BMW M 2019.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać? Biuro prasowe
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.