Komunikaty PR

INCHCAPE OTWORZY NOWY SALON SAMOCHODÓW UŻYWANYCH I SERWISY DLA 4 MAREK

2021-12-15  |  11:00

Inchcape – największy na świecie niezależny dystrybutor w branży motoryzacyjnej – rozwija w Polsce koncept innowacyjnych showroomów samochodów używanych i serwisów aut marek premium. Na początku stycznia w Warszawie przy ulicy Łopuszańskiej firma otworzy nowy obiekt. Inchcape Park będzie jedyną tego typu placówką, gdzie obok salonu oferującego ponad 100 samochodów używanych różnych marek znajdą się też autoryzowane serwisy marek BMW i MINI oraz Jaguar i Land Rover. Dodatkowym atutem nowego miejsca będzie unikalne w kraju podejście do obsługi klienta.

W nowej lokalizacji przy ulicy Łopuszańskiej w Warszawie klienci znajdą bogaty wybór używanych modeli aut wszystkich marek. Będą one dostępne w ramach oferty Inchcape Certified, którą stanowią samochody z niskim przebiegiem poniżej średniej wartości dla danego wieku, modele o niskim stopniu zużycia oraz ze szczegółowo sprawdzoną historią pod względem technicznym. Wśród nich nie zabraknie również aut z portfolio MINI i BMW, w tym z certyfikatem BMW Premium Selection i 24-miesięczną ochroną gwarancyjną na wszystkie elementy mechaniczne i elektroniczne. Osoby, które chciałyby zamienić swój dotychczasowy pojazd, będą mogły zrobić to w prosty sposób, korzystając z pełnej obsługi finansowej uwzględniającej potrzeby zarówno osób indywidualnych, jak też podmiotów instytucjonalnych czy opcji odkupu starego auta.

W nowoczesnym obiekcie poza showroomem samochodów używanych znajdą się także autoryzowane serwisy mechaniczne oferujące profesjonalną opiekę dla pojazdów marek BMW i MINI oraz Jaguar i Land Rover. Będzie to pierwszy serwis Inchcape dla marek Jaguar i Land Rover w Polsce.

Inchcape dostosowuje się do obecnej sytuacji i stawia na bezpieczeństwo, jakość i komfort klientów, dlatego niemal wszystkie procesy, takie jak umawianie wizyty, konsultacje, sam serwis i płatności, mogą odbywać się zdalnie. Wystarczy tylko przyjechać do Inchcape Park, zaparkować auto w wyznaczonym miejscu, a kluczyk pozostawić w skrytce w tzw. kluczykomacie. Postęp prac będzie można śledzić na przysłanym filmie, a za pośrednictwem aplikacji zdecydować o zakresie świadczonych usług. Bezkontaktowe pozostawianie lub odbiór samochodu będą możliwe nawet poza godzinami pracy oddziału, 24/7. Dzięki temu zaoszczędzony czas będzie można przeznaczyć na inne aktywności.

Budowa nowego konceptu Inchcape Park w Warszawie to ważny element strategii rozwoju naszej firmy w Polsce w kontekście nawiązania współpracy z nowymi markami Jaguar i Land Rover, a także koncentracji na sprzedaży pojazdów używanych. W nowym salonie i serwisie wychodzimy naprzeciw zmieniającym się potrzebom klientów, oferując szyty na miarę proces obsługi. To klient decyduje o sposobie obsługi. Dzięki usługom online minimalizujemy tradycyjny kontakt z serwisem. Wszystko odbywa się całkowicie zdalnie, wygodnie i bezpiecznie, a cały proces jest przejrzysty, co pozwala budować i utrzymać zaufanie klientów, które ma dziś większe znaczenie niż kiedykolwiek szczególnie w obszarze marek premium. Bardzo się cieszę, że do grona lokalizacji i grupy dealerskiej Inchcape Polska dołącza tak innowacyjny koncept, który łączy autoryzowane serwisy marek BMW, MINI, Jaguar i Land Rover z salonem certyfikowanych samochodów używanych  – powiedział Witold Wcisło, Prezes Zarządu Inchcape Polska.

Inchcape Park będzie czwartą placówką Grupy Inchcape w Polsce. Firma obecna jest w kraju od 2004 roku jako partner marek BMW, BMW Motorrad i MINI. Posiada salony i serwisy w Poznaniu, Wrocławiu i Warszawie, gdzie prowadzi sprzedaż i obsługę samochodów i motocykli marki BMW oraz samochodów MINI.

Kontakt dla mediów:

Karolina Gajewska

PR i Marketing Coordinator

e-mail: karolina.gajewska@bmw-imp.pl

tel. 502 123 112

 

Inchcape Polska należy do Inchcape, największej światowej grupy zajmującej się sprzedażą i obsługą samochodów oraz motocykli różnych marek. W Europie i poza nią spółka współpracuje z największymi producentami i dystrybutorami branży motoryzacyjnej, prowadząc sprzedaż samochodów w 34 krajach na pięciu kontynentach.

W Polsce firma jest obecna od 2004 roku, gdzie zajmuje się sprzedażą oraz obsługą samochodów i motocykli marki BMW oraz samochodów MINI. Oprócz oferty sprzedażowej Inchcape Motor Polska oferuje również cały wachlarz usług związanych z diagnostyką i serwisowaniem samochodów BMW i MINI. Firma posiada trzy lokalizacje: w Warszawie, w Poznaniu oraz we Wrocławiu.

W trakcie kilkunastu lat obecności na polskim rynku Inchcape Motor Polska osiągnął znaczące sukcesy w sieci BMW, zdobywając tytuł Dealera Roku 2018 czy Dealera Roku BMW M 2019.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Firma Oponiarska Dębica rekrutuje. Chce zatrudnić około 200 osób Biuro prasowe
2024-04-23 | 10:50

Firma Oponiarska Dębica rekrutuje. Chce zatrudnić około 200 osób

Firma Oponiarska Dębica SA rozpoczęła rekrutację około 200 pracowników na stanowiska m.in. operatorów produkcji i elektromechaników. Poszukiwane są zarówno
Motoryzacja 85 lat produkcji opon w Dębicy. Od Stomilu do największej fabryki opon Goodyear
2024-04-19 | 11:00

85 lat produkcji opon w Dębicy. Od Stomilu do największej fabryki opon Goodyear

Dębicka fabryka opon świętuje w kwietniu bieżącego roku 85 lat istnienia i bogatej historii - od powołanej do życia w 1939 roku Fabryki Gum Jezdnych Stomil po dzisiejszy nowoczesny zakład
Motoryzacja Europejska premiera Mazdy CX-80
2024-04-18 | 14:30

Europejska premiera Mazdy CX-80

Dziś nowa, wyposażona w trzy rzędy siedzeń, Mazda CX-80 debiutuje w Europie podczas wirtualnej prezentacji: https://mzd.tools/VirtualReveal Ten drugi po CX-60 model, zbudowany w oparciu o

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zwolnienia lekarskie w prywatnej opiece medycznej są ponad dwa razy krótsze niż w publicznej. Oszczędności dla gospodarki to ok. 25 mld zł

Stan zdrowia pracujących Polaków wpływa nie tylko na konkurencyjność firm i koszty ponoszone przez pracodawców, ale i na całą gospodarkę. Jednak zapewnienie dostępu do szybkiej i efektywnej opieki zdrowotnej może te koszty znacząco zmniejszyć. Podczas gdy średnia długość zwolnienia lekarskiego w publicznym systemie ochrony zdrowia wynosi 10 dni, w przypadku opieki prywatnej to już tylko 4,5 dnia – wynika z badania Medicover. Kilkukrotnie niższe są też koszty generowane przez poszczególne jednostki chorobowe, co pokazuje wyraźną przewagę prywatnej opieki. Zapewnienie dostępu do niej może ograniczyć ponoszone przez pracodawców koszty związane z prezenteizmem i absencjami chorobowymi w wysokości nawet 1,5 tys. zł na pracownika.

Ochrona środowiska

Trwają prace nad szczegółami ścisłej ochrony 20 proc. lasów. Prawie gotowy jest także projekt ws. kontroli społecznej nad lasami

Postulat ochrony najcenniejszych lasów w Polsce znalazł się zarówno w „100 konkretach na pierwsze 100 dni rządów”, jak i w umowie koalicyjnej zawartej po wyborach 15 października 2023 roku. W wyznaczonym terminie nie udało się dotrzymać wyborczej obietnicy, ale prace nad nowymi regulacjami przyspieszają. Wśród priorytetów jest objęcie ochroną 20 proc. lasów najbardziej cennych przyrodniczo i ustanowienie kontroli społecznej nad lasami. Ministerstwo Klimatu i Środowiska konsultuje swoje pomysły z przedstawicielami różnych stron, m.in. z leśnikami, ekologami, branżą drzewną i samorządami.

Motoryzacja

Dwie duże marki chińskich samochodów w tym roku trafią do sprzedaży w Polsce. Są w stanie konkurować jakością z europejskimi producentami aut

Według danych IBRM Samar w Polsce w pierwszych dwóch miesiącach 2024 roku zarejestrowano 533 auta chińskich producentów. Jednak niedługo mogą się one pojawiać na polskich drogach znacznie częściej, ponieważ swoją obecność na tutejszym rynku zapowiedziało już kilku kolejnych producentów z Państwa Środka. Chińskich samochodów, przede wszystkim elektryków, coraz więcej sprzedaje się również w Europie. Prognozy zakładają, że ich udział w europejskim rynku do 2025 roku ma zostać niemal podwojony. – Jakość produktów dostarczanych przez chińskich producentów jest dzisiaj zdecydowanie lepsza i dlatego one z powodzeniem konkurują z producentami europejskimi – mówi Wojciech Drzewiecki, prezes IBRM Samar.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.